Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] Poziom obniżenia zawieszenia

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

[all] Poziom obniżenia zawieszenia

Post autor: SLAVOOOO » 07 mar 2009, 22:54

:idea: :idea: Mam propozycję aby porównać poziom obniżenia :idea: :idea:
Najlepszym i obiektywnym parametrem będzie chyba odległość od rantu błotnika do środka piasty. Ta odległość jest niezależna od wielkości założonego koła.

U mnie sprężyny miały być -40mm ale jakoś mi sie to nie widzi bo mam 29cm Obrazek[/img] . Opona 185/55/15 jest równo z błotnikiem. Aż boje się zakładać letnie opony 205/60

Jaka odległość będzie przy -60mm, -40mm, i ogólnie piszcie jak macie obniżone i jakie macie odległości to będzie jakieś odniesienie .

Awatar użytkownika
Grzes47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 11 sie 2007, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grzes47 » 08 mar 2009, 09:46

Ja mam niby springi -60/-40 GT Cupline i na początku były jakieś niby"sportowe" amorki, nie podobało mi się jak stoi przód więc wykonałem BOSCHowski tuning(teraz całe forum mnie skarci, ale podkreślam że chodzi mi tylko o to żeby to wizualnie wyglądało)i z przodu poleciał dolny zwój :evil: po tej operacji było ok28-29cm, obecnie zmieniłem amorki na nówki MTS Technik i jeszcze autko się dobrze nie ułożyło-siedzi na odbojach a odległość od srodka piasty do rantu wynosi dokładnie 30cm
foto: Obrazek

P.S. a z tymi podawanymi obniżeniami(np.40/40 60/40) to jest tak w przybliżeniu bo wiadomo że dużo zależy od samej firmy,twardości sprężyn i wagi silnika(5cio cylindrówka siądzie ładniej niż 4ro)

Awatar użytkownika
boostertd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:04
Lokalizacja: Chełm

Post autor: boostertd » 08 mar 2009, 12:01

Glenio pisze:P.S. a z tymi podawanymi obniżeniami(np.40/40 60/40) to jest tak w przybliżeniu bo wiadomo że dużo zależy od samej firmy,twardości sprężyn i wagi silnika(5cio cylindrówka siądzie ładniej niż 4ro)
Po za tym jak kupisz nowe sprężyny to trzeba troche pojeździć zanim się ułożą,ja też kupiłem kit MTS'a ale udało mi się ostatnio wyrwać za dobrą kasę używanego weiteca i tak dla próby założyłem z jednej strony weiteca a z 2 MTSa i niby jest w każdym po -60 a weitec jest niższy ale za to sztywniejszy

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 08 mar 2009, 14:47

boostertd pisze:tak dla próby założyłem z jednej strony weiteca a z 2 MTSa i niby jest w każdym po -60 a weitec jest niższy ale za to sztywniejszy
A jak sprawdziłeś sztywnośc :?:

Awatar użytkownika
boostertd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:04
Lokalizacja: Chełm

Post autor: boostertd » 08 mar 2009, 15:47

może źle to ująłem jest twardszy, poprostu nie dam rady przycisnac go ręką a mts'a się da minimalnie ale da rade

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 08 mar 2009, 22:16

moje AP to ręką jakieś 4cm ścisne. Są na wysokość takie jak orginały a po założeniu opadł jakby -60mm :-/ i wcale miękkie nie są

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 09 mar 2009, 07:29

Jamexy -50mm=31cm

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 09 mar 2009, 21:48

Więc wiem że mam -60mm. Teraz pytanie. Czy takie wkłady mogę założyć do standardowego mcPersona???
http://moto.allegro.pl/item565966014_au ... _nowe.html

A może możecie mi polecić jakieś :} tańsze.


Jeżdże drugi tydzień (bardzo delikatnie) na standardowych amorach. Niby nic nie stuka i nie wyglądają jakby wylały. Na drogi poza miastem nie narzekam, ale po mieście to max 40 na godzine podróżuję.
No i jeszcze jedno. Ustawiłem zbieżność narazie sam, wiem że nie jest dobra ale i tak muszę dojechać stare zimówki żeby nie korciły za rok. Jak już zmienie amory na krótsze i koła na letnie to czy wystarczy dobre ustawienie zbieżności, czy trzeba będzie geometrie jeszcze raz ustawić?

Awatar użytkownika
Grzes47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 11 sie 2007, 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Grzes47 » 09 mar 2009, 22:29

ja mam MTS Techniki niedawno zarzuciłem nówki i mogę Ci śmiało polecić(zupełnie inne zachowanie auta) cena podobna jak GT Cupline i oczywiście montuje się je bez problemu w seryjnej obudowie, co do geometrii to zmieniając wkłady bedziesz musiał ją ustawić jak chcesz mieć wszystko ok. I to niezależnie czy bedziesz to robił sposobem SOLSKIERA czy tradycyjnie, chociaż napewno sposób który opisał SOLSKIER jest mniej inwazyjny i niby nie ruszasz kątów ale przez zbicie sworznia też kąt można minimalnie ruszyć...

Awatar użytkownika
Tomek0187
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 lis 2008, 20:55

Post autor: Tomek0187 » 09 mar 2009, 22:58

witam,
dziś wrzuciłem z ciekawości do mojej b4 avant sprężyny waitec - 60, ale niestety jeszcze na standardzie, ale nie długo. na dniach chce kupić jakieś amorki:)
efekt= bosko, gleba na maksa;)

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 09 mar 2009, 23:11

Tomek0187 pisze:dziś wrzuciłem z ciekawości do mojej b4 avant sprężyny waitec - 60,
A jak sprawa zbieżności? Bo jak ja zmieniłem to całkiem się po....ło.

Awatar użytkownika
vac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 04 cze 2008, 23:59
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: vac » 10 mar 2009, 00:16

Witam.
Wreszcie coś znalazłem na temat kompletu MTS Technik, i co ważniejsze że to pozytywne opinie. Oglądałem je na Allegro i tak się zastanawiałem na ile są warte zachodu... :?:
Ale widzę że na razie nikt nie narzeka?

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 06 maja 2009, 22:19

Też chce kupić do swojej B4 amortyzatory z MTS-Technik. Lecz nigdzie nie znalazłem pozytywnych opinii na ich temat .:)

Awatar użytkownika
trevor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 186
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:01

Post autor: trevor » 09 maja 2009, 20:11

no a jak -40 będzie wyglądał przy kółeczkach 225/45 17" na 5-cio cylindrówce.. Nic nie będzie obcierało?

Rychu_coupe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 413
Rejestracja: 07 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: z kontowni

Post autor: Rychu_coupe » 11 maja 2009, 21:32

tomczax, zalezy jakie ET

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga