Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]Problem z zawieszeniem

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

[80 B3]Problem z zawieszeniem

Post autor: Artus » 06 maja 2007, 23:32

Najpierw powiem że mam Audi 80 B3 1.6TD z 90 roku.




Witam i myślę że pomożecie mi rozwiązać problem , a właściwie dwa
Chodzi o to że , przy jeździe z prędkością powyżej 80 km/h kierownica drga ,koła biją na boki (tak mi się wydaje) a przód samochodu porusza się do góry i na dół.
Wymieniano mi ostatnio tuleje z przodu na wahaczach , sam wymieniłem łączniki stabilizatorów i nic ,to samo co było .
Teraz będę wymieniał swożnie wahaczy i końcówki drążków , może to pomoże.
Dordźcie co to może być .



Drugi problem to silnik , kupiłem ostatnio troche paliwka 50l (ON) wlałem i zaczeło się problem z odpalaniem na zimnym silniku , jak już odpali to zawory grają jak cholera i dodaje my troche gazu to kopci , pozatym na mocy stracił , i co o tym sądzicie? :?:
Ostatnio zmieniony 06 maja 2007, 23:58 przez Artus, łącznie zmieniany 1 raz.

xavier

Post autor: xavier » 06 maja 2007, 23:50

pierwszy problem to moga byc uszkodzone przednie opony (guz?) lub moze niewywazone felgi?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 maja 2007, 00:02

Tak, bicie może być spowodowane nie wyważonymi oponami i od tego bym wogóle zaczął. Opony mogą być nie wyważone albo jedna z felg skrzywiona. Jeśli jedna z felg będzie jajo to mniej wiecej tak to bedzie wygladac jak opisuejsz.

Co do problemów z odpalaniem. Sam tak też kiedyś miałem. Z dnia na dzień zaczął mi cieżej palić. Musiałem sie nieźle nakręcic zeby odpalił. Przyczyną były walnięte świece żąrowe. Dwie mi sie przepaliły. Po wymianie pali na dotyk. (oczywiście moze to też byc wina paliwa. Złe, lipne paliwo, np z wodą będzie powodowało problemy z odpalaniem i spadek mocy).

Spadek mocy - przyczyn może byc naprawdę wiele. Ciezko tu cos powiedzieć konkretnego bo nei wiem czy ten spadek mocy, cieżkie odpalanie mam łaczyć z tym zalanym paliwem czy nie. Ogólnie to jest coś takiego że jak zaleje sie paliwo gorszej jakości np z mniejszą lidżba oktanową, to auto może ciezej palić, bedzie słabsze i będzie głośniej chodzić przez to że paliwo nie bedzie spalać sie płynnie tylko wybuchowo.

A skąd miałeś to paliwo??
Części samochodowe online - Motostacja

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Artus » 07 maja 2007, 00:13

Nienapisałem ale wyważane były felgi i całe koła i jest wszystko ok z kołami .
Ajeżeli chodzi o świece to myśle podobnie , bo dwie były wymieniane a dwie pozostały stare. Tak mówił gość od którego kupiłem autko.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 07 maja 2007, 00:18

Obejżyj dobrze piaste czy nic sie nie dostało miedzy tarcze a piaste , czy równo dolegalą koła ;-)

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Artus » 07 maja 2007, 21:08

Piasty są wpożądku , jutro wymieniam świece żarowe ,choć zabardzo niewiem jak ,ale jakoś dam rade.
Pozatym myśle że mam jakiś problem z pompą wtryskową , bo znajomi mówią że jak niema mocy auto , to pewnie któraś sekcja padła ,albo wtrysk leje .
Czy można wykonać naprawe sekcji w pompie i ile to mniej więcej kosztuje ?

Awatar użytkownika
bono84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 175
Rejestracja: 03 kwie 2007, 23:38
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: bono84 » 07 maja 2007, 22:34

Może zabieraki się już kończą

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Artus » 07 maja 2007, 22:43

Chyba o przeguby ci chodzi ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 maja 2007, 22:48

Mamy pytanie odnośnie tego braku mocy. Jak ten brak mocy sie objawia. Czy mimo braku mocy czujesz jak turbina ciągnie auto :?: Ja kiedys miałem coś takiego ze niby do setki auto ciągło dobrze, ale juz przekroczyć 120 to było maks cieżko. Okazało sie ze zatarł mi sie zaworek upustowy w turbinie, to znaczy spaliny zamiast napędzać turbine szły prosto do wydechu. Zrobiłem to (czas naprawy jakaś godzina) i auto śmiga jak nie wiem. Teraz jadąc nawet 120-130 czuje jak auto wyrywa do przodu. 160 km/h to żaden problem.
Części samochodowe online - Motostacja

Artus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 06 maja 2007, 17:45
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Artus » 07 maja 2007, 23:02

Problem polega na tym że jak jest już autko na chodzie , wrzucam 1 i rusza wrzucam 2 i dusi go i szarpie , na półsprzęgle daje mu gazu i załancza się turbina i auto nabiera mocy.
Więc turbina działa. i tak podobnie na każdym biegu dopuki turbina nie odpali .

[ Dodano: 2007-05-07, 23:07 ]
a tak na marginesie mam podobno typ silnika PP co to oznacza ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 maja 2007, 23:24

litery przed numerem silnika to jego kod. Mój jest SB co oznacza silnik 1,6 TD 80 Km.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 07 maja 2007, 23:27

Artus pisze: PP
to 1.6 na gazniku typu chyba solex2ee

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 07 maja 2007, 23:39

wilu8 pisze:
Artus pisze: PP
to 1.6 na gazniku typu chyba solex2ee
Od kiedy diesel ma gaźnik???

A tak w ogóle to olej napędowy nie ma liczby oktanowej tylko cetanową

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 maja 2007, 23:42

chips, a to przepraszam za moją niewiedze co do tej liczby cetanowej. Na przyszłości będę wiedział.
Części samochodowe online - Motostacja

YAMATO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 25 lis 2006, 14:27
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: YAMATO » 08 maja 2007, 09:45

rz
chips pisze:wilu8 napisał/a:
Artus napisał/a:
PP
to 1.6 na gazniku typu chyba solex2e
1,6 PP oznacza - benzyniaka na gazniku pietburg -podciśnieniowym, niektórzy mówią na niego :arrow: monowtrysk :?:
Pozdrawiam.

B3 1,6 PP -91r [97-04]
B4 2,8 AAH -92r [04-09]
VW - POLO (combi) -93r
VOLOVINA -V40 1,9 TD -00r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga