Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT 90 koni]strasznie puka prawa stona i trzepie kierown

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 01 sie 2008, 13:47

febi około 10 zł za tuje a są 4 (ja płaciłem po 7 zł w cenach hurtowych)
łożysko amora Sachs 37zł , febi około 30zł do tego nakrętka na której pracuje łożysko z 5 zł :-P

Awatar użytkownika
rafidoc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 23 lut 2008, 21:40
Lokalizacja: Otwock

Post autor: rafidoc » 01 sie 2008, 21:42

Kupiłem dziś łożyska Febi zielone za 32 zł sztuka. Nakrętki nie kupiłem .

Czy musi być koniecznie nowa?

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 01 sie 2008, 22:48

zanim cokolwiek zostanie wymienione w zawieszeniu polecam odkręcić tarczę i SOLIDNIE wyczyścić piastę, tak na extra, tarczę w miejscu przylegania do piasty również. Ta robota nic nie kosztuję, a uwieżcie mi, może zdziałać wiele. Taka jest przypadłość tego cholernego wynalazku Hansa, który postanowił osadzać tarczę na piaście tylko przy pomocy szpilek od kół. I przy każdym zdjęciu koła problem murowany. Dla mnie to wielki minus tych aut, o dziwo wcale nie zlikwidowany w poźniejszych modelach

Awatar użytkownika
swiety82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 13 cze 2007, 23:43
Lokalizacja: Sagan Stadt

Post autor: swiety82 » 01 sie 2008, 23:38

Nie chcę zakładać nowego tematu więc się zapytam w tym... Po wymianie amorów mam stuki w obu stronach-głuche-jakby plastik..., myślę że to łączenia amortyzatorów z kielichami od strony zewnętrznej.
Czy możecie powiedzieć jak to u was wygląda? Co jest pod śrubą która trzyma amortyzator w kielichu, ale od góry-widoczne pod maską? U mnie wygląda to tak:
Od dołu-odbój/poduszka/nakrętka na poduszkę i...
Od góry-talerzyk/nakrętka trzymająca amortyzator.
Pomiędzy talerzykiem a kielichem jest jakiś centymetr luzu i myślę że on powoduje stuki na wybojach, nie mam żadnej książki serwisowej i nie wiem jak to ma wyglądać w oryginale, proszę o pomoc!

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 02 sie 2008, 07:51

Odwrotnie poduszki nie wsadziłeś :P?? http://moto.allegro.pl/item408507971_au ... zenie.html tu masz fote złożonego amora.

sylwian87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:10

Post autor: sylwian87 » 02 sie 2008, 11:32

mam tak samo zalozony jak jest na zdjeciu co mi wyslales a przyczyny dalej nie znalazlem :-x

noorbi

Post autor: noorbi » 02 sie 2008, 21:16

sylwian87, a tuleje, sworznie, maglownica, łączniki stab. sprawdzałeś?
Cudów nie ma gdzieś musisz mieć luz....

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 02 sie 2008, 22:04

Pożycz od kolegi u którego nic nie telepie jedną tarczę i spróbuj sypnąć te 120/godz.Albo kup w sklepie najtańszą "mikodę" za 38 złociszy i się przekonasz.Bo jeśli nie było nic robione z tej prawej strony a bicie właśnie stąd odczuwasz,możliwym jest że wpadłeś w kałużę na gorącej tarczy i ją po prostu wyryfiło.Idż po najmniejszych kosztach.

sylwian87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:10

Post autor: sylwian87 » 03 sie 2008, 00:04

normalnie wszyko wszysko my sprawdzili nawet szczeki moze myslelismy ze one klepia tzn zaciski i tez nie niewiem co to moze byc

Awatar użytkownika
sobol_20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 24 paź 2007, 22:44
Lokalizacja: Kielce

Post autor: sobol_20 » 05 sie 2008, 00:41

witam. tez mialem problem z trzepaniem kierownicy przy wiekszych predkosciach. Wynienilem Sworznie i koncowki drazkow i jest spokoj. teraz zadnego szarpania...

sylwian87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:10

Post autor: sylwian87 » 05 sie 2008, 01:25

wiesz sebol sprawdzilem juz wsztsko zadna koncowka niema luzow ani przekladnia kierownicza ale dalej mi cos puka niewiem co jest. :-(

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 05 sie 2008, 10:36

Opisz w jednym poście wszystko co robiłeś z przodem i zobaczymy co źle zrobiłeś:D;P ;)

sylwian87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:10

Post autor: sylwian87 » 05 sie 2008, 11:05

wszystki koncowki my sprawdzli luzy na kierownicy oslone silnika czy ten plastik nie tlucze zaciski szczek moze myslelismy ze one moga klepac i lozysko na amoze luzy na wahaczu jestem juz bezradny :-( niewiem co to moze byc juz mi to spac nie daje

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 05 sie 2008, 12:14

Sprawdz kielich osadzenia sprężyny przedniego zaw., tam są takie blaszki które trzymaja sprężyne by się nie przemieszczała, czesto się tam sprężyna o nie tłucze.
Odegnij je i możesz dac tam smaru. Pokołysz przodem i sprawdz czy coś się poprawiło.

sylwian87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lip 2008, 00:10

Post autor: sylwian87 » 05 sie 2008, 12:34

napisze ci na czym sprawa polega- zjezdzam z kraweznika slysze stuk ruszam z miejsca szybciej slysze stuk jade wolno slysze stuk i tak samo szybko i co to moze byc jak wszystko sprawdzilem to moze byc to kielich?aha zapomnialem dodac to mi sie dzieje z prawej strony od kierowcy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga