Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 NE] stuki...cd

ODPOWIEDZ
Ravv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 01 kwie 2007, 20:03

[80 B3 1.8 NE] stuki...cd

Post autor: Ravv » 02 paź 2007, 19:40

Witam
Juz nie wiem ile razy odwiedzalem ta strone pytalem szukalem i nic. Ale moze teraz sie uda. Na poczatek czy mozliwe ze moze stukac pekniety pierscien(choc nie wiem jak by mogl peknac), tak mi pasuje, dlaczego?- slabe cisnienie na jednym garze ale w normie, dymi z bagnetu no i ten rytmiczny stukot. Obsluchalem wszystko stetoskopem nie dalem rady tylko przy podejrzanym 4 cylindrze, odlaczalem pokolei pompe paliwa -mech., alternator z pompa wody, zostala mi tylko pompa oleju z rozdzielaczem no i zawory ale nie wiem jak mam to sprawdzic moze jakies pomysly CO TAK STUKA???
Aha popychacze wymienilem niedawno wiec je odrzucam bo kolata na zimnym jak i na rozgrzanym, a panewki tez wymienione :-)

I TAK TO ZROBIE...mam nadzieje
Dzieki i pozdro :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 02 paź 2007, 19:56 przez Ravv, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 02 paź 2007, 22:57

Może banalnie ... ale jeśli nie rozbierzesz to nie zobaczysz co stuka. Skoro masz liche cisnienie na jednym cylindrze i do tego coś Ci wali to juz wystarczajacy to powód do rozbierania silnika. Jak rozbierzesz, melduj co się stało ;-) Panewka, pierścień, a może sworzeń tłoka rysuje Ci tuleję.

Lisek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 25 lut 2007, 11:11

Post autor: Lisek » 03 paź 2007, 10:06

siema a może źle złożyłes te popychacze albo wypalił się zawór i on Ci stuka i ciśnienie będzie słabe bo z tymi pierścieniami to bym nie stawiał, chyba że ją przegrzałeś to może i mógł by strzelić ten pierścień ale i tak to jest mało realne

Napisz co śię działo jak zdiagnozujesz

siema Lisek

Ravv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 01 kwie 2007, 20:03

Post autor: Ravv » 05 paź 2007, 19:23

Ok dzieki, wiem ze to glupie ale nie chce mi sie bawic znowu z ta glowica, trzy miesiace temu wymienialem uszczelke pod glowica i panewki korbowodowe, zawory i gniazda sprawdzilem-nie wygladaly zle. teraz moje pytanie czy jest mozliwe wyciagniecie tloka bez demontazu glowicy i ruszania walu, jak nie to musze sie zabrac i ponownie podejsc do glowicy, albo poprostu go sprzedam co jest ostatnia rzecza ktora bym chcial zrobic :mrgreen: A czy ten tlok moze byc odpowiedzialny za nierowna prace silnkia-takie nieregularne tarpniecia, ja mysle ze tak ale moze to wina zaplonu i to przed palcem bo wlacznie z palcem wszystko jest nowe. a co do przegrzania to ja napewno nie a poprzednik nie wiem! Wiem ze najlepiej byloby rozebrac i zobaczyc ale nie moge go tak rozbierac co tydzien, a jezeli ktos mial taki problem to moze pomoze :-/ Aha a co z tymi popychaczami? O co chodzi ze zlym montazem?
Z gory wielkie dzieki !!Pozdro

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 paź 2007, 20:10

W moim silniku tłoku nie dało sie wyjąć dołem, o ile się nie mylę to wał będzie zawadzał.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 06 paź 2007, 20:55

Labiel pisze:W moim silniku tłoku nie dało sie wyjąć dołem, o ile się nie mylę to wał będzie zawadzał.
Zgadza się ale nawet jak wału by nie było to nie da rady bo podpory (obudowy łożysk) wału będą przeszkadzać

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 paź 2007, 22:44

kokolino1 pisze:
Labiel pisze:W moim silniku tłoku nie dało sie wyjąć dołem, o ile się nie mylę to wał będzie zawadzał.
Zgadza się ale nawet jak wału by nie było to nie da rady bo podpory (obudowy łożysk) wału będą przeszkadzać
O właśnie, dobrze gadasz. Wiedziałem że coś jeszcze będzie zawadzać tylko nie pamiętałem co.

Ravv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 01 kwie 2007, 20:03

Post autor: Ravv » 08 paź 2007, 19:12

Wielkie dzieki, troszke sie uspokoilo to kolatanie po malych poprawkach w zaplonie ale to jeszcze nie to. Dalej go tak troszke rzuca na boki, ale to moze wina gaznika bo nie jest w najlepszej kondycji :lol: Jeszcze raz wielkie dzieki za informacje, zmienialem panewki ale nie pamietam czy tlok wyjdzie dolem, teraz wiem. Mimo wszystko bede szukal dalej i moze jakos mi sie zachce ponownie sciagac glowice no i oczywiscie miche, troszke zabawy jak na sprawdzenie tylko czy to wlasnie to stuka. Bo jak narazie wymienilem juz pare czesci ktore kupilem przed sprawdzeniem i okazalo sie ze sa dobre :-/ .
Jeszce raz dzieki i szerokiej...pozdro.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 08 paź 2007, 19:24

na jakiej benzynie jeździsz??

Nie spamuj proszę, wątek o benzynie jest gdzie indziej :-/
Ostatnio zmieniony 08 paź 2007, 21:08 przez Dziki, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga