Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Co wstawić zamiast katalizatora ?

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

[80 B4 2.0 ABT] Co wstawić zamiast katalizatora ?

Post autor: MorajB4 » 06 lip 2007, 20:26

Nie wiem co wstawić zamiast katalizatora ? mam koncowy tłumik który daje bardzo duzy ryk... nie chce zeby było jeszcze głośniej zastanawiam sie czy wstawiać strume czy kawałek rury ??? prosze o pomoc tych co juz to robili

Tłumik z katem chodzi tak

LINK
Ostatnio zmieniony 06 lip 2007, 21:52 przez MorajB4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 06 lip 2007, 21:01

W spawaj rurkę... strumienica nic nie daje poza większym rykiem :-|

pozdrawiam

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 06 lip 2007, 21:35

Z tego co słyszałem to zwykła rura :-) Tylko później musisz kombinować z przeglądem. Ogólnie możesz wziąść katalizator, opróżnić go i przełożyć przez niego nową rurę. Będzie wyglądać jakby kat był ale go nie będzie :-)

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 06 lip 2007, 21:59

OGr pisze:Tylko później musisz kombinować z przeglądem. Ogólnie możesz wziąść katalizator, opróżnić go i przełożyć przez niego nową rurę. Będzie wyglądać jakby kat był ale go nie będzie :-)
Ale na przeglądzie zrobią Ci analize spalin więc i tak lipa... Pozostaje szukać stacji gdzie się nie przyczepiają do katalizatorów

Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

Post autor: MorajB4 » 06 lip 2007, 22:58

Nie ma stracha przeglad po znajomosci czyli idzie rurka.

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 06 lip 2007, 23:02

ile różnych przeglądów widziałem to na żadnym nie robili analizy spalin

mnie sie wydaje że w polsce katalizatory wymagane były od roku '95 więc osiemdziesiątek to nie dotyczy.... nawet jakby podpięli to raczej dramatu nie powinno być na analizatorze

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 06 lip 2007, 23:40

Nie wstawiaj rury, ani tymbardzie strumiennicy. Są do kupienia za pare zł takie puszki które po wywaleniu kata się montuje.
Albo prościej kolego wyjmij i wybij ceramikę ze środka :!: Wsadz z powrotem i gra :!:

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 06 lip 2007, 23:46

ja myśle wstawić ta plecioną elastyczną rurę zamiast kata... ale co lepsiejsze (cichsze) rurka elastyczna czy strumienica?

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 07 lip 2007, 08:37

W silniku ABT zamiast katalizatora mozesz wsadzic tlumik, bo te silniki jedne mialy katalizator (opcja), albo tlumiki (standard), do ktoregos tam roku produkcji.
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 lip 2007, 08:43

Wszystkie ABT miały kat różnica polegała jedynie na kształcie katalizatora i wszystkie miały tłumik środkowy. A wracając do tematu wstaw najlepiej rurke lub plecionke w to miejsce i bedzie cacy

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 07 lip 2007, 08:56

Wojtek26 ma racje, jednak wszystkie mialy katy, a co do plecionki byl bym troche nieufny.
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

Post autor: MorajB4 » 07 lip 2007, 15:30

Nie dalo mi jak zwykle postawiłem na swoje... wstawiłem dzis strume. dałem 51 zł w obudowie katalizatora. Efekt jest tego typu ze bass sie ciut zmniejszył ale za to jest taki bardziej metaliczny dzwiek ale nie o tym mowa. PRZEDE WSZYSTKIM autko lepiej ciagnie od dołu tylko strume zakładałem łuskami do tyłu tak zeby nie było głosniej bo jak otworami łusek do silnika damy to bedzie ryczec. foto ponizej






Obrazek
Tam ma być w kierunku silnika zeby ryczało ja załozyłem odwrotnie zeby odmuliło auto ale zeby nie ryczało wiecej :)

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2007-07-07, 15:31 ]
zakończcie ten ot która miała a która nie bo nie o tym mowa w tym temacie...

Awatar użytkownika
Daniello85
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 793
Rejestracja: 06 mar 2007, 10:27
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Daniello85 » 07 lip 2007, 20:36

MorajB4 gdzie kupowałes ten tłumik koncowy i jaki koszt

Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

Post autor: MorajB4 » 08 lip 2007, 02:58

www.allegro.pl teraz potaniały jak ja kupowałem był prawie po 400 + montaż we własnym zakresie :D dzis sie zawiesiłem i go wyrwało od rury ale juz pospawane (22:55 spawalismy) ale nie op tym mowa juz daj linka do tego tłumika

>>>LINK<<<
Kupowałem od tego typa jest pewny.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Post autor: Darecki3037 » 08 lip 2007, 17:44

witam, jak dla mnie to zrobiłeś błąd z tym odwrotnym montażem strumienicy, łuski są po to aby wprawić spaliny w ruch wirowy a nie nadać sound wydechowi teraz auto możesz mieć zmulone (choć to też zależne od jakości wykonania strumienicy i jej średnicy). standard to 50mm lepiej było wybić środek z kata i wsadzić go spowrotem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga