Witam, jak w temacie, brzmi to trochę jak zaworek (przy otwartej masce), ale siedząc w lub stojąc obok samochodu wydaje się jak by gdzieś przy kolektorze wydechowym, ktoś mi powiedział, że to uszczelka między silnikiem, a kolektorem i mam pytanie, czy może to być prawda, czy ściema. Jak nie to, to co.
Drugie pytanie. Czasami szczególnie przy niskich temperaturach długo odpala, trochę obroty falują (w małym zakresie, na zimnym silniku 800-1200, na ciepłym mniej) i do tego autem trzęsie. Mam wrażenie, że powyżej 4k obrotów samochód na chwilę słabnie i znowu przyspiesza, może to być wina jakiegoś podciśnienia?
[80 B3 JN] "Cykanie", obroty
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak może być uszczelka albo któryś z popychaczy hydraulicznych nie działa.Nanek pisze:ktoś mi powiedział, że to uszczelka między silnikiem, a kolektorem i mam pytanie, czy może to być prawda, czy ściema. Jak nie to, to co.
Co do drugiego pytania to trudna sprawa to wtrysk mechaniczny więc jest bardzo szerokie spektrum możliwych usterek.
Ale proponowałbym sprawdzenie/wymianę czujnika temperatury dla ECU, sprawdzenie działania wtryskiwacza rozruchowego oraz regulację klapy przepływomierza.