[80 B4 ABT] Czy warto wymienić reduktor na nowy?
Musisz mieć kabel do tego programu albo na USB albo na COM, polecam bardziej ten 2, tyle że nowsze latopy nie mają często portu COM. Ja zrobiłem sobie sam z kabla DKU5 do telefonu NOKIA. Ale na USB mam problemy z częstym rozłączaniem, niemniej jednak udało się wyregulować gaz. Schematów szukaj na forum elektroda. Możesz też kupić np na allegro: interfejs Poszukaj w opisach który działa z bingo m i powinno hulać.
PS sprawdź jakie masz gniazdo w Bingo M, bo z tego co widzę, zmieniły się.
PS sprawdź jakie masz gniazdo w Bingo M, bo z tego co widzę, zmieniły się.
Aha, a ten będzie dobry? http://allegro.pl/interfejs-gazu-lpg-us ... 56998.html sterownik mam z roku 2005 mam zwykły komputer PC i program Do Bingo M który mi podesłaleś i czy to juz wszystko wystarczy do regulacji? czy coś jeszcze jest o czym nie wiem?
Wielkie dzięki za pomoc (3 raz klikam "pomógł")
Wielkie dzięki za pomoc (3 raz klikam "pomógł")
Powinien być dobry, tylko sprawdź jakie masz złącze w komputerze LPG, i wybierz odpowiednią końcówkę, bo wynika z tego że Bingo ma inną wtyczkę po kwietniu 99.
Do regulacji jeszcze być może będą potrzebne sterowniki do kabla, ale gość powinien ci podesłać link. Potem podpinasz kabel, łączysz się w programie z centralką LPG i program ci ładnie pokaże wszystkie parametry na gazie. Sposobów na regulację szukaj w necie, jest tego sporo do Bingo.
PS raz "pomógł" wystarczy;-)
Do regulacji jeszcze być może będą potrzebne sterowniki do kabla, ale gość powinien ci podesłać link. Potem podpinasz kabel, łączysz się w programie z centralką LPG i program ci ładnie pokaże wszystkie parametry na gazie. Sposobów na regulację szukaj w necie, jest tego sporo do Bingo.
PS raz "pomógł" wystarczy;-)
Nieco to nieświeża już wypowiedź, lecz warto chyba napisać, że na takich przesłankach weryfikując stan reduktora można się nieźle wpakować na minę.Aras920 pisze:Jesli nie czuc zapachu gazu pod maska lub w poblizu samochodu to z parownikiem wszystko ok dobra regulacja i bedzie dobrze powinien palic mniej.
Widziałem parowniki do połowy zawalone syfem pogazowym, a wokół auta kompletnie nie było czuć LPG. Regulacja była do bani -zero jedynkowa, bo albo chodził albo nie bez stanów pośrednich(membrana i zaworki poklejone) lecz gazu nie było czuć. Reduktor zaś nadawał się wybitnie do regeneracja, czy wymiany jak kto woli.
Dodatkowo bez rozbiórki parownika stan membrany możemy tylko zgadywać. Jeżeli jest "wypieczona", sztywna i do tego polepiona(tankując na gów...ych stacyjkach możemy dostać dodatkowo do gazu np. olej wlewany, by stare pompy jeszcze jakoś gdakały) to regulacja będzie doraźna, chybotliwa i często syzyfowa.
Zaworki gumowe mogą być nieszczelne poprzez usztywnienie gumy spieczonym syfem, poprzez zanieczyszczenia -też będzie to utrudnienie przy regulacji.
A do wymiany filterka proponuję gaz zakręcać, bo różnie są instalacje skonstruowane/pogmerane -nie będzie zaskoczenia.
Ok. dzięki za pomoc jak będę wszystko już miał to odezwę się
[ Dodano: 2012-04-13, 22:59 ]
Panowie, dziś zamontowałem sobie nowy reduktor, i zastanawia mnie jedna sprawa, ponieważ po przykręceniu filtra gazu (z czuciem) do nowego reduktora jest w pozycji prawie do góry nogami- i czy takie jego położenie może być? (szczelność połączeń jest ok)
Jeszcze jedno pytanko -bo ponieważ nic nie grzebałem przy regulacji pokręteł w reduktorze, bo chce sprawdzić jakie będzie spalanie, auto chodzi żwawo zastanawia mnie czy producent nie wyregulował go "uniwersalnie"?
spotkał się ktoś z was ze po wymianie reduktora wszystko grało nic nie trzeba regulować? dzieki.
[ Dodano: 2012-04-13, 22:59 ]
Panowie, dziś zamontowałem sobie nowy reduktor, i zastanawia mnie jedna sprawa, ponieważ po przykręceniu filtra gazu (z czuciem) do nowego reduktora jest w pozycji prawie do góry nogami- i czy takie jego położenie może być? (szczelność połączeń jest ok)
Jeszcze jedno pytanko -bo ponieważ nic nie grzebałem przy regulacji pokręteł w reduktorze, bo chce sprawdzić jakie będzie spalanie, auto chodzi żwawo zastanawia mnie czy producent nie wyregulował go "uniwersalnie"?
spotkał się ktoś z was ze po wymianie reduktora wszystko grało nic nie trzeba regulować? dzieki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków