Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S Benzyna+LPG] Dziwne zachowanie silnika

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

[B3 1.8S Benzyna+LPG] Dziwne zachowanie silnika

Post autor: stars1992 » 07 gru 2012, 19:30

Witam wczoraj pod czas jazdy nagle zaczelo cos trzesc w silniku i obroty na jaowym podskoczyly prawie do 3 tys auto stracilo tak jak by zasilanie bo wszystko slabo sie swiecilo i radio nawet nie dzialalo to postanowilem uruchomic silnik ponownie i ku mojemu zdziweniu ie udalo sie po przekreceniu kluczyka auto tak jakby raz zakreci i koniec wiec dopchalem go na miejsce postoju i zostawilem. Wrocilem tam po paru godzinach i chcialem odpalic auto no i odpalilo patrze ze wszystko dziala i przygazowalem go troche i obroty podskoczyly nagle do okolo 3 tys i trzymaly i bylo to na postoju na jalowym i silnik tak jakby sie trzasl i wydawal dziwny dzwiek i po zgaszeniu nie mozna odpalic bo wyda taki krotki dzwiek jakby chcial sie zakrecic a nie mogl.


a Tu filmik dzis nakrecilem

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 25 gru 2012, 11:21

Sprawdź krokowca.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 25 gru 2012, 22:45

Raczej siłownik "pull-down" podtrzymuje on otwartą przepustnicę i utrzymuje wysokie obroty . Odetnij podciśnienie od tego siłownika i sprawdź czy objaw pozostał . Przygasające kontrolki podczas pracy silnika mogą sugerować mocne zwarcie w instalacji - może w alternatorze ?
AUDI SPORT

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 26 gru 2012, 01:35

sprawdź klemy!
przewód plusowy od akumulatora do rozrusznika!
minus z aku na masę!
masę pomiędzy nadwoziem,a zespołem napędowym!
tam szukaj przyczyny
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR

stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: stars1992 » 31 gru 2012, 23:25

Dzieki dzieki aku naladowalem i wytrzymal jakies 2 tyg i to samo sie pojawilo ale stalem mialem zapalone swiatla i radio i ogrzewanie i najpierw padlo radio zaczelo slabiej dmuchac i wszystko przygasalo po dodaniu gazu silnik zdechl i musialem odczekac jakies 30 min zeby znow zaczal krecic i udalo mi sie go odpalic a stalem pod sklepem to chcialem szybko do domu wrocic wiec wlaczylem tylko swiatla i pojechalem do domu i po paru minutach znowu zaczelo wszystko przygasac i to w czasie jazdy i silnik padl i mysle ze albo nie ma ladowania albo te swiatla go tak ostro rozladowuja jak przekrece kluczyk to pojawia sie kontrolka od ladowania wiec teoretycznie powinno dzialac i te wzrastajace obroty zniknely juz tak sie nie dzieje jak poprzednio i teraz tak czy to regulator napiecia, altelnator czy aku??

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 sty 2013, 08:04

stars1992, ładowanie sprawdzałeś :?: jak nie to zrób to.
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga