[B4 ABT] Jakie obroty na biegu jałowym?
[B4 ABT] Jakie obroty na biegu jałowym?
Witam, zastanawia mnie jedna rzecz w jakich granicach powinna utrzymywać się obroty na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku tj 90 stopni. W mojej B4 abt obroty są na granicy 1100/min. nie wiem czy to jest ok.czy już muszę się martwic. :cry: dzięki.
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
- pawelw_1986
- Forum Audi 80
- Posty: 249
- Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
- Lokalizacja: białystok/grajewo
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
W B3 na podobnym wtrysku co Ty też mam ok. 1100 na ciepłym na czujnika Boscha, na podróbce też tyle miałem. Czasem spada do 990. Co ciekawe jak sie nagrzewa to jest 960-990 ale mało pali więc niech sobie będą jakie chcą. Ale przypuszczam ze 1100 to zawieszanie się licznika bo jak uderzę w szybke od zegarów to spadaja na 990 :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Niekoniecznie bo szary odpowiada za pokazywanie temperatury na zegarach.kuba1990 pisze:Czyli dla pewności za jednym razem lepiej wymienić obydwa czujniki tj.niebieski i szary?
Jesli wiec po rozgrzaniu pokazuje 90 stopni to niech zostanie ten stary. Wymień tylko czujnik temperatury silnika (niebieski). Może to być zamiennik włoskiej firmy EPS.
Po co linka ? idziesz do sklepu motoryzacyjnego mowisz co potrzebne w jakiej cenie mają i po sprawie. Dobra masz tego linka.
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
Wybierz marke, model (B4 8C) i daj układ chłodzenia. Nastepnie wybierz przełącznik/czujnik. Patrząc na ceny to taniej bedzie w zwykłym sklepie.
http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
Wybierz marke, model (B4 8C) i daj układ chłodzenia. Nastepnie wybierz przełącznik/czujnik. Patrząc na ceny to taniej bedzie w zwykłym sklepie.
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
KORU, dzięki.
Ten niebieski już raz wymieniałem i z tego co widzę po obrotach będę musiał wymienić go ponownie.
U mnie temp nie dochodzi do 90stopni, po przejechaniu 100km ciagle jest w czerwonym polu oo tak>>> , za to też ten szary odpowiada?
Sorry za podłączanie się do tematu, ale nie ma sensu nowego wątku tworzyć.
Ten niebieski już raz wymieniałem i z tego co widzę po obrotach będę musiał wymienić go ponownie.
U mnie temp nie dochodzi do 90stopni, po przejechaniu 100km ciagle jest w czerwonym polu oo tak>>> , za to też ten szary odpowiada?
Sorry za podłączanie się do tematu, ale nie ma sensu nowego wątku tworzyć.