Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Jakie obroty na biegu jałowym?

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

[B4 ABT] Jakie obroty na biegu jałowym?

Post autor: kuba1990 » 12 sty 2012, 18:59

Witam, zastanawia mnie jedna rzecz w jakich granicach powinna utrzymywać się obroty na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku tj 90 stopni. W mojej B4 abt obroty są na granicy 1100/min. nie wiem czy to jest ok.czy już muszę się martwic. :cry: dzięki.

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 12 sty 2012, 19:14

Obroty trochę za wysokie.
U mnie przy zimnym silniku nie mam obrotów wyższych niż 1200 obr/min.
Przy temperaturze 90stC powinieneś mieć około 900 obr/min.
Podłącz Vag-a zobacz czy nie ma błędów - być może coś nie tak masz z czujnikiem temp. niebieskim.

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 12 sty 2012, 19:29

No właśnie dzięki za podpowiedz, coś mi świtało ze to może być czujnik temperatury zobaczę w sobotą.

[ Dodano: 2012-01-14, 15:49 ]
Panowie a ten szary czujnik to od czego jest? dzieki.

Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

Post autor: pawelw_1986 » 15 sty 2012, 17:24

u mnie w b4 jest 1000 a w b3 juz prawie 1300 a w b2 2E potrafily zejsc na 400-500 mysle ze norma to w granicach 950

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 15 sty 2012, 17:54

szary czujnik temp odpowiada za temperaturę wskazywaną w liczniku oraz za kontrolę przegrzania silnika.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 15 sty 2012, 18:13

W B3 na podobnym wtrysku co Ty też mam ok. 1100 na ciepłym na czujnika Boscha, na podróbce też tyle miałem. Czasem spada do 990. Co ciekawe jak sie nagrzewa to jest 960-990 ale mało pali więc niech sobie będą jakie chcą. Ale przypuszczam ze 1100 to zawieszanie się licznika bo jak uderzę w szybke od zegarów to spadaja na 990 :mrgreen:

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 17 sty 2012, 12:16

Czyli dla pewności za jednym razem lepiej wymienić obydwa czujniki tj.niebieski i szary?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sty 2012, 20:07

Zobacz jakie obroty będzie pokazywać na VAGu bo jak wspomniał jeden kolega obrotomierz pokazuje zazwyczaj to co mu się podoba.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 19 sty 2012, 17:51

kuba1990 pisze:Czyli dla pewności za jednym razem lepiej wymienić obydwa czujniki tj.niebieski i szary?
Niekoniecznie bo szary odpowiada za pokazywanie temperatury na zegarach.
Jesli wiec po rozgrzaniu pokazuje 90 stopni to niech zostanie ten stary. Wymień tylko czujnik temperatury silnika (niebieski). Może to być zamiennik włoskiej firmy EPS.

Awatar użytkownika
kuba1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 129
Rejestracja: 27 sty 2011, 20:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kuba1990 » 20 sty 2012, 23:04

Dzięki za info, będzie git jeśli podeślesz mi linka gdzie mogę kupić ten czujnik tej firmy, dzięki.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 21 sty 2012, 16:27

Po co linka ? idziesz do sklepu motoryzacyjnego mowisz co potrzebne w jakiej cenie mają i po sprawie. Dobra masz tego linka.

http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
Wybierz marke, model (B4 8C) i daj układ chłodzenia. Nastepnie wybierz przełącznik/czujnik. Patrząc na ceny to taniej bedzie w zwykłym sklepie.

Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 21 sty 2012, 18:40

Jak chcesz mogę załatwić MEYLE za 45zł z przesyłką. Oczywiście nowy.
Kontakt na PW.

Leon

Post autor: Leon » 23 sty 2012, 16:24

Panowie ten czujnik szary to wizualnie jest taki sam jak niebieski? bo z tego co w intercars widzę to są dwa rodzaje: okrągły i płaski (jak niebieski)

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 23 sty 2012, 16:46

Nie oba czujniki różnia się od siebie kolorem oraz kształtem. Tylko dolna cześc tych czujników jest taka sama. Szary jest okragły bo taka ma tez wtyczkę (3 piny). Niebieski jest prostokątny od góry (2 piny).

Obrazek
Obrazek

Leon

Post autor: Leon » 23 sty 2012, 20:57

KORU, dzięki.
Ten niebieski już raz wymieniałem i z tego co widzę po obrotach będę musiał wymienić go ponownie.
U mnie temp nie dochodzi do 90stopni, po przejechaniu 100km ciagle jest w czerwonym polu oo tak>>> Obrazek , za to też ten szary odpowiada?
Sorry za podłączanie się do tematu, ale nie ma sensu nowego wątku tworzyć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl