[B3 1.6 PP] Problemy z palącą się kontrolką ciśnienia oleju
[B3 1.6 PP] Problemy z palącą się kontrolką ciśnienia oleju
Witam mam problem z palącą się kontrolką oleju i sygnałem dźwiękowym na niskich obrotach po dodaniu gazu nawet delikatnie piszczenie ustaje i lampka gaśnie. Wymieniony został olej na 10w40, filtr i wszystkie czujniki x2 ale nic to nie dało . Ciśnienie zostało zmierzone i też jest idealne. Za dźwięk odpowiedzialny jest przekaźnik 310. Nie wiem jak usunąć ten problem ktoś ma jakieś pomysły . Gdy przyłożę przewód od dolnego białego czujnika oleju do masy przestaje piszczeć.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4657
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Wymieniałeś ten przekaźnik?
Sprawdź kontrolką albo miernikiem co masz na obu czujnikach przed odpaleniem, po odpaleniu i na obrotach powyżej 2000. Bo może masz złe czujniki powkładane (górny 0,3 bara powinien rozłączać masę a dolny 1,8bara załączać gdy osiągnie ciśnienie załączania) albo masz kable zamienione od tych czujników. Może też nie dochodzić sygnał obrotów do tego przekaźnika ciśnienia oleju.
Powinno być tak:
:!: silnik zgaszony
- górny czujnik masa
- dolny bez masy
:!: silnik odpalony obroty biegu jałowego
- górny brak masy
- dolny dowolny stan (ale na zimnym będzie masa na ciepłym też może być)
:!: obroty powyżej 2000
- górny brak masy
- dolny musi być masa
Dziwne bo sygnał z tego czujnika jest barny dopiero powyżej 2000obr/min i jeśli samochód jest odpalony to jego zwieranie/rozwieranie z masą nie powinno dawać żadnego sygnału (jeśli obroty są poniżej 2000obr/min).Michal93 pisze: Gdy przyłożę przewód od dolnego białego czujnika oleju do masy przestaje piszczeć.
Sprawdź kontrolką albo miernikiem co masz na obu czujnikach przed odpaleniem, po odpaleniu i na obrotach powyżej 2000. Bo może masz złe czujniki powkładane (górny 0,3 bara powinien rozłączać masę a dolny 1,8bara załączać gdy osiągnie ciśnienie załączania) albo masz kable zamienione od tych czujników. Może też nie dochodzić sygnał obrotów do tego przekaźnika ciśnienia oleju.
Powinno być tak:
:!: silnik zgaszony
- górny czujnik masa
- dolny bez masy
:!: silnik odpalony obroty biegu jałowego
- górny brak masy
- dolny dowolny stan (ale na zimnym będzie masa na ciepłym też może być)
:!: obroty powyżej 2000
- górny brak masy
- dolny musi być masa
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4657
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Na dole przy filtrze 1.8 bara. 0.3 na górze.Michal93 pisze:Który czujnik ma być przy filtrze oleju 0,3 bara czy 1,8 ?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga