Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP] Problemy z palącą się kontrolką ciśnienia oleju

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Michal93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2016, 20:03

[B3 1.6 PP] Problemy z palącą się kontrolką ciśnienia oleju

Post autor: Michal93 » 12 lip 2016, 20:16

Witam mam problem z palącą się kontrolką oleju i sygnałem dźwiękowym na niskich obrotach po dodaniu gazu nawet delikatnie piszczenie ustaje i lampka gaśnie. Wymieniony został olej na 10w40, filtr i wszystkie czujniki x2 ale nic to nie dało . Ciśnienie zostało zmierzone i też jest idealne. Za dźwięk odpowiedzialny jest przekaźnik 310. Nie wiem jak usunąć ten problem ktoś ma jakieś pomysły . Gdy przyłożę przewód od dolnego białego czujnika oleju do masy przestaje piszczeć.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4657
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 13 lip 2016, 10:11

Wymieniałeś ten przekaźnik?
Michal93 pisze: Gdy przyłożę przewód od dolnego białego czujnika oleju do masy przestaje piszczeć.
Dziwne bo sygnał z tego czujnika jest barny dopiero powyżej 2000obr/min i jeśli samochód jest odpalony to jego zwieranie/rozwieranie z masą nie powinno dawać żadnego sygnału (jeśli obroty są poniżej 2000obr/min).

Sprawdź kontrolką albo miernikiem co masz na obu czujnikach przed odpaleniem, po odpaleniu i na obrotach powyżej 2000. Bo może masz złe czujniki powkładane (górny 0,3 bara powinien rozłączać masę a dolny 1,8bara załączać gdy osiągnie ciśnienie załączania) albo masz kable zamienione od tych czujników. Może też nie dochodzić sygnał obrotów do tego przekaźnika ciśnienia oleju.

Powinno być tak:
:!: silnik zgaszony
- górny czujnik masa
- dolny bez masy

:!: silnik odpalony obroty biegu jałowego
- górny brak masy
- dolny dowolny stan (ale na zimnym będzie masa na ciepłym też może być)

:!: obroty powyżej 2000
- górny brak masy
- dolny musi być masa
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Michal93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2016, 20:03

Post autor: Michal93 » 20 lip 2016, 15:47

Który czujnik ma być przy filtrze oleju 0,3 bara czy 1,8 ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 lip 2016, 15:50

etke sciagnij i będziesz wiedział/
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4657
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 20 lip 2016, 19:18

Michal93 pisze:Który czujnik ma być przy filtrze oleju 0,3 bara czy 1,8 ?
Na dole przy filtrze 1.8 bara. 0.3 na górze.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga