Marcin nie wiem, ale Ralf ma rację
żeby kolektor z 2,8 przełożyć do 2,6 to trzeba jeszcze przerabiać ten tzw. silniczek krokowy :roll:
a wiadomo, że plastik............ - ciekawe czemu taką głupotę zrobili w 2,6
to nie głupota w 2,6 jest duzo prostzy kolektor niema skracania długosci kanałow dolotowych ktore 2,8 ma ma takze przepływomiez ktoregop brakuje w 2,6 z czegos musieli wykżesac te dodatkowe konie wiec zmienili co nieco w układnie dolotowym
ja na poczatku mialem 2.8 i palil mi na trasie 9-11 litrow a w miescie przy ciezszej noce dochodzilo do 15l. teraz mam 2.6 z dolem od 2.8 i na trasi pali mi 8.5l tak do 120km/h a gazu 12 litrow,a w miescie do 16l gazu dochodzi. powodzenia w poszukiwaniu.
aż mi się nie chce wierzyć w to spalanie:)sam mam smak na taką NIUNIE teraz posiadam B3 1.6 PB(70kuca)fajnie idzie ale brakuje;p a za rok chce się przesiąść na B4 2.8 quattro albo 2.3 bo fajnie bulgoce...;p i jak już coś to na pewno w LPG zamknę się w spalaniu 15lpg na mieście przy normalnej jeździe?:)TO BY BYŁ CUD!!
pierwsze miesiące jak auto było jeszcze traktowanie jako nowa zabawka to 20l norma teraz prawie 6 lat później ok 10l, mninimum na trasie 110-120km/h bez dodawania gazu ani nadmiernego hamowania 7,9l jak dla mnie cudowny wynik.