Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all V6] pytanie o koszta posiadania silnika V6???

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

[all V6] pytanie o koszta posiadania silnika V6???

Post autor: jacus-87 » 25 sty 2009, 22:19

Witam. Koledzy nosze sie z zamiarem kupna avanta z silnikiem V, i w związku z tym mam szereg pytań, dotyczących silnika 2.6 lub 2.8 8-) Koledzy ile pali Wam taki silniczek na Pb lub na LPG jeżeli ktoś posiada?? Mógłbym wiedzieć ile wynosi Was ubezpieczenie przy X% zniżkach?? Jaki jest koszt eksploatacji takiego autka?? tzn rozrząd, układ WN, przeguby, koszt założenia sekwencji itp... Byłbym Wam bardzo wdzięczny jakbym dowiedział sie coś więcej o tych silnikach :-D <rotfl>

pzdr <piwo>

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 sty 2009, 22:47

jacus-87 pisze:Koledzy nosze sie z zamiarem kupna avanta z silnikiem V
Kupuj, kupuj a nie pożałujesz ;-)
jacus-87 pisze:Koledzy ile pali Wam taki silniczek na Pb
Moj Avant 2.8 q, spala katalogowo, czyli średnio jakieś 10,5 l/100 km (jak dla mnie, rewelacja <ok> ). Latem w trasie, z pięcioma osobami i pełnym bagażnikiem, włączonej klimie i oponach 225, potrzebował 8,5 l/100km.
jacus-87 pisze:ile wynosi Was ubezpieczenie przy X% zniżkach?

Ja zapłaciłem w HDI, przy full zniżkach i jednorazowej wpłacie 526zł.
jacus-87 pisze:Jaki jest koszt eksploatacji takiego autka?? tzn rozrząd, układ WN,
Za części, tzn. pasek, rolki, pompa wody, dałem nie całe 400zł (ile dokładnie, już nie pamiętam :roll: ) Z układu WN, wymieniałem tylko świece (6 x NGK), które kosztowały mnie 106zł.

Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: jacus-87 » 25 sty 2009, 23:00

z sekwencja tez nie wiem czy będę kombinował, okaże sie w trakcie :-) a chciałbym kolego Irku zakupić 2.8 bo uważam ze to chyba najlepsze wyjście będzie, i najlepiej jakby sie trafiło quattro :-D a kolego miałeś jakieś usterki?? co najbardziej jest wrażliwe w tych silnikach??

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 sty 2009, 23:14

jacus-87 pisze:najlepiej jakby sie trafiło quattro
Koniecznie :!: <ok> Przyjmij to sobie jako minimum, w które powinien być wyposażony Twój przyszły samochód ;-)
jacus-87 pisze:miałeś jakieś usterki?
Gasł mi czasami na wolnych obrotach, ale płukanie krokowca załatwiło sprawę :-) Poza tym (tftu tffu, odpukać), jeszcze nic mi nie nawaliło :-P

Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: jacus-87 » 25 sty 2009, 23:22

a eksploatacja quattro przynosi ze sobą dodatkowe koszta?? im więcej rzeczy, tym bardziej jest sie co psuć... jeszcze znaleźć teraz zdrowe 2.8 graniczy z cudem :-/

MARCiN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 10 gru 2006, 21:11
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MARCiN » 25 sty 2009, 23:41

witam mi moje 2.6 spala w okolicach 11 litrów PB w jezdzie mieszanej oczywiscie bez wiekszych szalenstw za rozrzad u mechanika kosztował mnie 760 pln wymienione wszystko łacznie z pompa układ WN swiece beru i przewody NGK 490 pln ubezieczenie jak kolega wyzej w HDI kwota 519 PLN z max znizka i opłata jednorazowa wymieniałem jeszcze sondy lambda chyba po 170 pln sztuka było to dosc dawno temu wiec cena mogła sie zmieniac pozatym czujnik temp chyba za 50 pln i remąt zawieszenia kompletny niecałe 900 pln przerobka układu wydechowego cos około 400pln (200 zwrotu za jeden katalizator) i pozatym nic powaznego sie nie działo i nie dzieje <ok>
Miała być olimpiada ale trzy kółka ukradli

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 25 sty 2009, 23:48

tylko nie zakładaj LPG
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 sty 2009, 23:50

jacus-87 pisze:eksploatacja quattro przynosi ze sobą dodatkowe koszta?? im więcej rzeczy, tym bardziej jest sie co psuć
Również miałem takie obawy, ale okazały się bezpodstawne. Ten napęd wcale nie jest taki delikatny, a przy parametrach silnika 2.8 (174KM i 250 Nm), pomaga to wszystko przenieść na asfalt, co w brew pozorom wydłuża żywotność niektórych podzespołów. Moje auto, ma już nalatane ponad 260 000 km i nie zauważyłem żeby ktoś grzebał przy podwoziu.

Awatar użytkownika
jacus-87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 27 lip 2007, 22:26
Lokalizacja: Środa Śląska

Post autor: jacus-87 » 26 sty 2009, 15:02

dzięki koledzy :-) z tym LPG to nie wiem, ponieważ zobaczymy jak będzie wyglądało realne spalanie tego autka :roll: chciałbym znać jeszcze opinie innych użytkowników autka z takim silniczkiem ;-) jeszcze raz podziękował :-)

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 26 sty 2009, 17:43

spalanie 2,6 w mojej budzie z napędem na 4łapy to ... patrz podpis... ok 13 z haczykiem (sekwencja)

w trasie spokojnie na gazie schodzę poniżej 12... w mieście przy cięższej nodze ma potężny apetyt... ale pewnie w 20 się zmieszczę <ok>

za rozrząd i komplet świeczek płaciłem 400zł (markowe części) + robocizna (musisz liczyć 200-300zł).

Kable zapłonowe - 360zł Beru

Tulejki wahaczy w tylnej osi - tylko ori - koszt rzędu 60-80zł/szt <ok> (sam tył to ok 600zł)

Czujniki itp - ok 2 razy droższe niż w 2.0 :-P

Oleju wchodzi 5litrów - więc też troszkę więcej

Ubezpieczenie: w HDI ponad 600zł przy pełnej wpłacie <ok>

Ogólnie częsci "trochę" droższe niż w 2.0 ;-) , ale frajda na pewno duużo większa <ok>

Awatar użytkownika
Rene
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 23 sie 2007, 13:08
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Rene » 27 sty 2009, 09:06

popieram IC-ka - kupuj quattro

moja maskotka ma sekwencję
LPG pali w trasie 10,5 -11,5l. (też zależy gdzie tankuje
w mieście jakieś 12,5 - 14l.
Benzyna dokładnie nie potrafię powiedzieć ale z moich obliczeń wychodzi mi 8 - 10l.

rozrząd z całym badziewiem niestety więcej niż kolegom bo 1.000,-
przegub prawy - chyba 340,-
łożysko w kole 260,-
czyszczenie zbiornika paliwa - gdzieś syfu mi wlali, acha i pompa paliwa poszła też przez to chyba jakieś 300,- z robocizną mnie kosztowało

a takich innych drobiazgów już nie będę pisać bo nawet nie pamiętam (klocki hamulcowe, żarówki, wycieraczki, dekielki)

ubezpieczenie mam TUW 400,- przy pełnej wpłacie
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 27 sty 2009, 10:29

Tak czytam o waszym spalaniu i widze ze jest ono bardzo male czsem na poziomie 2.0 lub jakiegos 2.5 diesla gratuluje :-D
Była: Audi B3 1.8E (112PS)
Jest: Audi B4 2.3NG (133PS)
Seat Ibiza 1.9 TDI (130PS)

Ralf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 19 paź 2007, 23:12
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: Ralf » 27 sty 2009, 13:36

Mój avant 2,8 q wciągnie na sekwencji ok 13 litrów na trasie, a w mieście tak do 17 litrów benzynka w trasie to 10 litrów, a w mieście tak do 15 litrów z tym, że jeszcze się nie nacieszyłem Audiczką. Przy spokojnej jeździe tak jak piszą koledzy można trafić nawet w wynik ABK czy ABT. Cena mojej sekwencji to 3200 zł a kompletny rozrząd z pompą itd kosztował 600 zł razem z wymianą oczywiście wszystkie części najlepsze. Kupuj śmiało fure nie pożałujesz <ok>

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 27 sty 2009, 16:28

Moje cabrio połyka 12-13L Pb LPG 11-14L przy cyklu mieszanym. Części stosunkowo droższe w porównaniu do mniejszych motorowni rozrząd (kpl z pompa wody) 650zl przegub zewnętrzny 250zl klocki przód od 100zl sekwencja (butla w kole, dokręcany wlew przy wlewie PB) 3000zl komplet popychaczy zaworów 400zl. W domu mam 2xV6 cabrio i coupe brata obaj jesteśmy zadowoleni jedyny niedobór to gdymy cabrio byly <quattro>

Awatar użytkownika
Bibol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 404
Rejestracja: 23 lip 2007, 18:02
Lokalizacja: Dormagen

Post autor: Bibol » 28 sty 2009, 10:49

Witam, również noszę się z wymianą silnika mojej niuni na motorek AAH, aczkolwiek mam pytanie do ludzi orientujących się bardziej w temacie : czy do B4 podejdzie silnik ACK, chodzi mi konkretnie o to czy można podpiąć taki silnik pod łapy od AAH. Z AAH by nie bylo problemu ponieważ mam zamiar ściągnąć z UK całego dawcę, ale cały czas chodzi mi po głowie motorek ACK. Pozdrawiam
- 1993 - Audi 80 B4 Avant - ABK+

[__]----0000----[__]

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=8459 <lupa>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga