Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] swap 2.7 biturbo

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

[all] swap 2.7 biturbo

Post autor: Artur89 » 21 cze 2013, 18:26

witam
mam w planach przeprowadzic swap silnika z 2.6 ABC na 2.7 biturbo w audi 80 b4. Czy ktory z Kolegów posiada jakas wiedze na ten temat i chcialby sie nia podzieli? czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?

z gory dzieki za odpowiedzi :-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 21 cze 2013, 21:28

Już był taki swap w niemczech. Na youtube jest audi cabrio z takim silnikiem.


Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 21 cze 2013, 21:58

Artek_audi pisze: czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?

Bez kłopotów, w Olsztynie właśnie składa się takie auto, coupeta.

Szczerze to zabawy trochę jest, ale wszystko do zrobienia. Przy zachowaniu seryjnych kolektorów i turbin trzeba podciąć podłużnice.

P.s nie licz że będzie łatwo

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 22 cze 2013, 17:28

a czy Ty kolego Sagem bylbys w stanie sie tego podjac? czekam na odp na pw :) wiem ze ogarniasz ten temat, stad moje pytanie :-)

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 22 cze 2013, 17:39

W sumie największy problem to kolektory. Tak jak sagem napisał, jak się chce seryjne zostawić to trzeba ciąć podłużnice. Jak się ma więcej $$ to można wyspawać customy. I ogólnie wydech będzie też kosztowny, zależy czy się chce 2in1 czy na przykład na dwóch. Wszystko do ogarnięcia, kwestia ilości kasy na projekt.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 cze 2013, 19:43

Artek_audi pisze:a czy Ty kolego Sagem bylbys w stanie sie tego podjac? czekam na odp na pw :)


Z miłą chęcią ale pracuje 5 dni w tygodniu, czasami w soboty, a sam muszę ogarniać 3 auta, więc nie ma szans, mogę jedynie życzyć powodzenia i cierpliwości.

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 23 cze 2013, 10:32

Ja na codzien pracuje za granica wiec w PL, jestem 3 razy do roku, jesli chodzi o czas to bardzo mi na nim nie zalezy, bardziej priorytetem jest to by zlecic swapa komus ogarnietemu. A moze wiesz cos dokladnie o tym swapie w olsztynie? gdzie to dokladnie? czy to jakas firma robi?

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 23 cze 2013, 10:46

Na zamówienie będzie drogo. Buduje się Competition z 2,7 BiT.
Ale z przeróbka na singiel turbo.
Znajde firmę to wkleje tutaj.

Pozdro.

P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 23 cze 2013, 15:38

chmiel25 pisze:P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.
He :-) to daj jakis przyklad, bo ja juz sam niewiem, myslelem o 2.7 bit, 2.2 T no i o 4.2. takze o 1.8 T, ale wydaje mi sie ze akurat z tym silnikiem nie warto bawic sie w swap, bo finalnie i tak zyskałbym jakies 40 - 50 km max wiecej niz mam teraz...

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 23 cze 2013, 16:05

Wszystko zależy w jaką moc celujesz. Z 1,8T AEB wyciśnieszdo 300 KM a po wymianie bebechów dojdziesz do 400.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 cze 2013, 16:06

turbofin pisze:Z 1,8T AEB wyciśnieszdo 300 KM a po wymianie bebechów dojdziesz do 400.
Jak będzie chciał, to zrobi i 700.
Artek_audi pisze:He :-) to daj jakis przyklad, bo ja juz sam niewiem
Żeby dać przykład, musisz wiedzieć czego chcesz, proste.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 23 cze 2013, 16:11

I ile chcesz przeznaczyć na to $$$?

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 779
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 23 cze 2013, 19:01

A nie myślałeś nad silnikiem tzw. R36 (3.6 FSI)?

Awatar użytkownika
Artur89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 21 paź 2009, 18:59
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Artur89 » 23 cze 2013, 19:42

strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic. co do mocy chcialbym jakies 250-300 km, raczej nie wiecej, startowac w zawodach nie chce wiec powinno mnie to zadowolic :-) czekam na dalsze propozycje :-)

[ Dodano: 2013-06-23, 19:47 ]
a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 cze 2013, 20:08

Artek_audi pisze:strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic.
Ehehhe, za 10 tyś to nie wiem czy ktoś będzie chciał Ci swapować 2.7 i za to odpowiadać, chyba że kaziu w stodole ;-)

Z taką kasą ogólnie będzie ciężko, ja na Twoim miejscu bym kupił 4.2 i je zeswapował, bez większych robótek, bo 10 tyś to mało na cokolwiek, szczególnie że chcesz to komuś zlecić.
Artek_audi pisze:a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
Jesli poniżej 300, można ryzykować i dół zostawić w serii, ale miejcie na pamięci że te silniki sa już stare...

Tak najszybsza linią oporu, Turbo większe, może być coś z EVO 9,10, k. wydechowy, FMIC i cały dolot "twardy", wydech bez katów i przynajmniej 2.5 cala, wtryski, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, i po drodze sporo pierdółek. No i program. Ja myslę że 10tysięcy to tak skromnie na zrobienie zdrowych i przede wszystkim bezawaryjnych 300KM w 1.8T, wiadomo, można podrutować ale ja takiej drogi nie uznaje, to ma jeździć, a nie stać w warsztacie, a do tego cieszyć oko, a nie burdel pod maską.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl