[all] swap 2.7 biturbo
[all] swap 2.7 biturbo
witam
mam w planach przeprowadzic swap silnika z 2.6 ABC na 2.7 biturbo w audi 80 b4. Czy ktory z Kolegów posiada jakas wiedze na ten temat i chcialby sie nia podzieli? czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?
z gory dzieki za odpowiedzi
mam w planach przeprowadzic swap silnika z 2.6 ABC na 2.7 biturbo w audi 80 b4. Czy ktory z Kolegów posiada jakas wiedze na ten temat i chcialby sie nia podzieli? czy takie cos jest w ogole do ogarniecia?
z gory dzieki za odpowiedzi
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2461
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W sumie największy problem to kolektory. Tak jak sagem napisał, jak się chce seryjne zostawić to trzeba ciąć podłużnice. Jak się ma więcej $$ to można wyspawać customy. I ogólnie wydech będzie też kosztowny, zależy czy się chce 2in1 czy na przykład na dwóch. Wszystko do ogarnięcia, kwestia ilości kasy na projekt.
Na zamówienie będzie drogo. Buduje się Competition z 2,7 BiT.
Ale z przeróbka na singiel turbo.
Znajde firmę to wkleje tutaj.
Pozdro.
P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.
Ale z przeróbka na singiel turbo.
Znajde firmę to wkleje tutaj.
Pozdro.
P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
Jest Dym jest MOC
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
He to daj jakis przyklad, bo ja juz sam niewiem, myslelem o 2.7 bit, 2.2 T no i o 4.2. takze o 1.8 T, ale wydaje mi sie ze akurat z tym silnikiem nie warto bawic sie w swap, bo finalnie i tak zyskałbym jakies 40 - 50 km max wiecej niz mam teraz...chmiel25 pisze:P.s Są fajniejsze silniki i prostsze.
Wszystko zależy w jaką moc celujesz. Z 1,8T AEB wyciśnieszdo 300 KM a po wymianie bebechów dojdziesz do 400.
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
I ile chcesz przeznaczyć na to $$$?
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
A nie myślałeś nad silnikiem tzw. R36 (3.6 FSI)?
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic. co do mocy chcialbym jakies 250-300 km, raczej nie wiecej, startowac w zawodach nie chce wiec powinno mnie to zadowolic czekam na dalsze propozycje
[ Dodano: 2013-06-23, 19:47 ]
a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
[ Dodano: 2013-06-23, 19:47 ]
a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ehehhe, za 10 tyś to nie wiem czy ktoś będzie chciał Ci swapować 2.7 i za to odpowiadać, chyba że kaziu w stodoleArtek_audi pisze:strzelam ze pojdzie na to gruba kasa, chcialbym w 10 tys maxymalnie sie zmiescic.
Z taką kasą ogólnie będzie ciężko, ja na Twoim miejscu bym kupił 4.2 i je zeswapował, bez większych robótek, bo 10 tyś to mało na cokolwiek, szczególnie że chcesz to komuś zlecić.
Jesli poniżej 300, można ryzykować i dół zostawić w serii, ale miejcie na pamięci że te silniki sa już stare...Artek_audi pisze:a w tym 1.8 T AEB, jakim sposobem mozna dojsc do 300 KM?
Tak najszybsza linią oporu, Turbo większe, może być coś z EVO 9,10, k. wydechowy, FMIC i cały dolot "twardy", wydech bez katów i przynajmniej 2.5 cala, wtryski, regulator ciśnienia paliwa, pompa paliwa, i po drodze sporo pierdółek. No i program. Ja myslę że 10tysięcy to tak skromnie na zrobienie zdrowych i przede wszystkim bezawaryjnych 300KM w 1.8T, wiadomo, można podrutować ale ja takiej drogi nie uznaje, to ma jeździć, a nie stać w warsztacie, a do tego cieszyć oko, a nie burdel pod maską.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga