Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3]Hamulec tylny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wojtas255
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 06 kwie 2007, 09:22
Lokalizacja: Radom

[80 B3]Hamulec tylny

Post autor: Wojtas255 » 28 maja 2007, 20:52

Witam moi Kochani
Od pewnego czasu ( a moze i od dluzszego tyle, że dopiero teraz zwrócilem uwage na to) mam problem z tylnymi hamulcami w mojej audiczce... co sie dzieje: tylne lewe kolo jakos hamuje ale to od strony pasazera(tylne) przy maxymalnym wcisnieciu pedału hamulca moze obrocic kazdy mlodzieniec.... Z tylu wymienilem juz :
- szczęki
- cylinderki
- plyn w calym ukladzie

Bebny sprawdzalem , mierzylem wewnetrzna ich srednice ( maja po 20,1cm) nie wiem ile powinny miec fabrycznie.
Pompka hamulcowa to chyba nie jest bo plyn jest tłoczony Sam juz nie wiem, nie mam pomyslu. A musze to zrobic bo na wakacje nie pojade przecierz tylko na przednich hamulcach......
Z gory dzieki serdeczne za jakiekolwieg pomysly...
Pozdrawiam serdecznie
Wojtas255
Ostatnio zmieniony 28 maja 2007, 20:54 przez Wojtas255, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁO : AUDI 80 B3 1.8 PM
JEST : AUDI A6 C4 2.8 30V V6

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 28 maja 2007, 21:30

A może układ jest zapowietrzony? :?:
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 maja 2007, 21:33

Rozumiem , że nie masz zatłuszczonego bębna ani szczęk . Pozostaje jeszcze samoregulator , jeżeli jest zacięty to będzie właśnie taki efekt . Trzeba go dokładnie oczyścić z wszelkiego rodzaju syfu , rdzy itp . Sprawdź przed zamontowaniem bębna jak działa i dopiero montuj bęben.
AUDI SPORT

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 28 maja 2007, 22:20

Sprawdż korektor siły hamowania, miałem podobny problem ( ham.tarczowe), po przeczyszczeniu korektora i dociśnięciu za lużnej sprężyny, wszystko oki..

Pozdr. Adam.

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 28 maja 2007, 22:23

Sprawdź przewody, może gdzieś Ci jeden przedzerwiał albo uszkodził od jakiegoś ciała obcego, przez co nie ma ciśnienia i guzik 3ma 8-)

Awatar użytkownika
Wojtas255
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 06 kwie 2007, 09:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: Wojtas255 » 28 maja 2007, 23:00

uklad odpowietrzony na bank, samoregulacja ok, pozostaje tylko ten regulator sily hamowania. Nie wiem czy dobrze mysle ale jest on umiejscowiony po prawej stronie auta zaraz przy tylnym kole? Musze go przeczyscic bo pełno na nim blota i innych smieci....a przewodziki posprawdzam jeszcze raz od pompy do samych tylnych kółek.... dzieki za info bede informowal o postepach :) szerokosci wszystki zycze :))))) narka
BYŁO : AUDI 80 B3 1.8 PM
JEST : AUDI A6 C4 2.8 30V V6

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 28 maja 2007, 23:24

mialem niesprawny korektor siły hamowania, więc go wyrzuciłem całkowicie, przewody mechanik połączył i działa jak należy, różnicy nie czuję, w zimie także nic się nie dzieję (hamulce tarczowe)

tak to ta puszka o której piszesz
wygląda to tak: http://allegro.pl/item178105989_audi_80 ... wania.html

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 maja 2007, 23:50

podłączę sie do tematu bo nurtuje mnie taka jedna sprawa a rzecz tyczy sie również hamulcy. Otóż mam nieco słabe hamulce i nie wiem czego to wina. Układ szczelny, nie ma wycieków, tarcze, klocki, bębny ok. W zimie zdażyło mi sie dwa razy jak były dużo mrozy ze zaraz po odpalaniu tak jak by nie działało serwo. hamulec twardy i nie reagował. Samochód pochodził chwilkę i wszytsko ustąpiło. Co to mogło byc :?:
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Wojtas255
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 06 kwie 2007, 09:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: Wojtas255 » 29 maja 2007, 19:02

Labiel, moze po jezdzie w zizmie to rozpuszczone blotko chlapnelo tu i tam, przez noc przymarzlo a rano zanim sie rozgrzalo wszystko ciut ciezko chodzilo... Chociaz z drugiej strony nie powinno to miec wiekszego znaczenia, sam juz nie wiem.... Wiem tylko , że przy duzych mrozach amorki mi na poczatku ciut ciezko chodzily a potem juz bylo oki, wiec moze podobnie jest w Twopim przypadku....
BYŁO : AUDI 80 B3 1.8 PM
JEST : AUDI A6 C4 2.8 30V V6

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 maja 2007, 20:26

No ja też nie mam pojecia co to mogło być. Zdażyło mi sie to dwa razy i tylko w duże mrozy. Od tamtego czasu nie miałem z tym kłopotów. Nie znam dokładnej budowy serwa to też nie mam pojęcia co tam mogło zamarznąć.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Wojtas255
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 06 kwie 2007, 09:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: Wojtas255 » 29 maja 2007, 21:24

Płyn Ci na pewno nie zamarzl, jesli juz cos to jedynie przy samych kolach - ale co nie mam zielonego pojecia.....Plyn nie zamarza do okolo -40C a temperatura max. dla niego to cos okolo 250C....(przynajmniej takie parametry ma DOT-4 naszej rodzimej ORGANIKI....Jak przyjdzie zima i beda duze mrozy skombinuj sobie garaz na jakies dwa trzy dni wstaw tam auto i rano zobaczysz czy Ci cosik nie bedzie gralo....
pozdrawiam
wojtas255
BYŁO : AUDI 80 B3 1.8 PM
JEST : AUDI A6 C4 2.8 30V V6

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 maja 2007, 23:43

Pożyjemy zobaczymy. Jak coś niedobrego będzie działo sie z serwem to sie wymieni bo mam 3 zapasowe. :lol:
Części samochodowe online - Motostacja

chlopasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:54

Post autor: chlopasek » 02 cze 2007, 18:10

korektor wlasnie piep...mialem te same klopoty zmienilem z tylu wszystko procz bebnow i rozruszalem ten korektor i wyregulowalem i teraz jest ok,ale i tak te hamulce nie sa takie jak bym chcial

Awatar użytkownika
Wojtas255
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 06 kwie 2007, 09:22
Lokalizacja: Radom

Post autor: Wojtas255 » 27 cze 2007, 14:07

witam problemik z glowy okazalo sie, że przy samochodach z korektorem sily hamowania uklad odpowietrzac trzeba na obciazonym kole a nie na wolnym Odpowietrzylem autko na podjezdzie, tylko slychac bylo jak powietrze uchodzi i wszystko teraz jest oki:) Dzieki wszystkim za pomoc :)
Labiel a jak tam z tymi Twoimi hamulcami?
pozdrowionka
wojtas255
BYŁO : AUDI 80 B3 1.8 PM
JEST : AUDI A6 C4 2.8 30V V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga