Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 all] jak przerobic piasty z 4x108 na 5x112

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 gru 2008, 18:37

to jak chłopy spasuje to wszystko się czy nie :->
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 27 gru 2008, 18:43

A czy nie można w piaście wywiercić dodatkowych 5 dziur i nagwintować :?: Czy może za mocno osłabi się piasta :?:

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 gru 2008, 18:45

no właśnie jak to zrobić żeby nie osłabić i wszystko ze sobą pracowało ja chce układ hamulcowy itd z A4 i ABS z B4

dyziu ty też chcesz przerobić na 5
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 27 gru 2008, 19:00

dyziu ty też chcesz przerobić na 5
Mam taki plan i zakup alu od eski ale narazie ćwiczę temat klimatronica do swojej niuni <ok>

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 gru 2008, 19:03

może podesłać ci jakieś linki z climatronic bo ja też czytam o tym
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
boostertd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:04
Lokalizacja: Chełm

Post autor: boostertd » 27 gru 2008, 19:56

AUDI_A6 pisze:
boostertd pisze:Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.
tak jest przy rozstawie 4x100 to sie jedna sruba pokrywa, a z tego co wiem to przy 4x108 to nie powinno sie pkrywac, a co do samych srub to ten temat jest juz tak przerobiony ze nie ma problemu z ich dostaniem, problem moze byc jak adapter jest cienszy niz 27mm bo wtedy trzeba leb sruby zeszlifowac a wiadomo ze jest to imbus i moze byc problem z odkreceniem, kilka osob w polsce na czyms takim smiga i nikt nie nazeka, znam kogos kto jest w stanie zrobic takie adaptery za ok 300zł ale sa stalow i to nie jest juz to samo
Szrebrna Szczała :)

BYŁO: B4 1,9TD
JEST: S6 C4 4,2 V8 i C180

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 gru 2008, 20:20

ten adapter to nie dla mnie nie dawało by mi spokoju że jeźdze tak
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
Meecowhy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 12 kwie 2008, 02:56
Lokalizacja: Żory

Post autor: Meecowhy » 28 gru 2008, 12:38

boostertd pisze:
AUDI_A6 pisze:
boostertd pisze:Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.
tak jest przy rozstawie 4x100 to sie jedna sruba pokrywa, a z tego co wiem to przy 4x108 to nie powinno sie pkrywac, a co do samych srub to ten temat jest juz tak przerobiony ze nie ma problemu z ich dostaniem, problem moze byc jak adapter jest cienszy niz 27mm bo wtedy trzeba leb sruby zeszlifowac a wiadomo ze jest to imbus i moze byc problem z odkreceniem, kilka osob w polsce na czyms takim smiga i nikt nie nazeka, znam kogos kto jest w stanie zrobic takie adaptery za ok 300zł ale sa stalow i to nie jest juz to samo
bla bla bla ... mam adaptery od djbros'a
maja 20 mm grubosci
jedna sruba sie pokrywa a inna mija sie na 0,5 mm... inaczej sie nie da zrobic.. troszke
hard... ale na zlocik na kołkach z a6 czy a8 mozna jechac

aha no i nie wiem jak w przypadku innych audic ale w 1z z tarczami z tyłu dystans nie moze miec pierscienia centrujacego (chyba ze sam dystans mialby z 45 mm)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 28 gru 2008, 13:05

Meecowhy pisze:bla bla bla ... mam adaptery od djbros'a
maja 20 mm grubosci
jedna sruba sie pokrywa a inna mija sie na 0,5 mm... inaczej sie nie da zrobic.. troszke
hard... ale na zlocik na kołkach z a6 czy a8 mozna jechac
Właśnie można sobie na zlocik jechać...

Według mnie koszty są zbyt duże jak na takie zabawy. Wolałbym już kombinować z piastami od Audi A4 lub Audi 5000 itp.

Awatar użytkownika
boostertd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:04
Lokalizacja: Chełm

Post autor: boostertd » 28 gru 2008, 20:31

Meecowhy, czyli wyglada to identycznie jak w 4x100, ja przelatałem cały sezona na BBS RS z adapterami i zero lipy
Szrebrna Szczała :)

BYŁO: B4 1,9TD
JEST: S6 C4 4,2 V8 i C180

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 sty 2009, 00:11

Ciekawe ciekawe, Bros to sobie troche liczy tak nawiasem mówiąc :-/
jakoś mnie nie przekonuja takie wynalazki, szczegolnie powyzej 90kmh :mrgreen: i wolal bym dozucic na piasty.
Kurde ciekawe bo tak na oko mniej wiecej to od A4 wygladaja jak by chciały pasowac.
Forum A6Klub i Audi80

Kociak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 17 sty 2009, 17:21
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kociak » 17 sty 2009, 22:09

Kurde ciekawe bo tak na oko mniej wiecej to od A4 wygladaja jak by chciały pasowac.
Nie spasuje, ponieważ różnią się łożyska.
Najrozsądniejszym jest zmiana piast na te z S2.
Przejściówkom mówimy stanowczo nie, nie od dzisiaj samochody za granicą nie otrzymują pieczątki na przeglądzie.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 sty 2009, 13:06

Kociak pisze:Nie spasuje, ponieważ różnią się łożyska.
No właśnie nie do konca, z teco co patrzyłem to do mnie maja ochote pasować piasty od A4 B5 quattro, tył na 100% przodu jeszcze nie jestem pewien, w ETKA numery łóżysk i piast sa te same, łożysk faktycznie są dwa wymiary 75 i 82mm srednicy zewnetrznej ale to samo jest w B4. Tylko jest jeszcze jedno ale po drodze a mianowicie tarcze hamulcowe trzeba rónież zmienić.
Forum A6Klub i Audi80

Kociak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 17 sty 2009, 17:21
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Kociak » 18 sty 2009, 14:00

Słonik pisze:Tylko jest jeszcze jedno ale po drodze a mianowicie tarcze hamulcowe trzeba rónież zmienić.
Zmieniają piasty, może także zmienić się osadzenie felgi względem karosseri, dlatego później mogą być kłopoty z zaciskiem hamulcowym, ale jeśli mówisz, że numery są takie same, to uwierzę na słowo. I Chciałabym to zobaczyć. Może dasz się namówić.
P.s. ładne Competition.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 18 sty 2009, 14:09

a w b3 układ hamulcowy od a4 dało by rade + ABS od b4
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga