[B4 all] jak przerobic piasty z 4x108 na 5x112
tak jest przy rozstawie 4x100 to sie jedna sruba pokrywa, a z tego co wiem to przy 4x108 to nie powinno sie pkrywac, a co do samych srub to ten temat jest juz tak przerobiony ze nie ma problemu z ich dostaniem, problem moze byc jak adapter jest cienszy niz 27mm bo wtedy trzeba leb sruby zeszlifowac a wiadomo ze jest to imbus i moze byc problem z odkreceniem, kilka osob w polsce na czyms takim smiga i nikt nie nazeka, znam kogos kto jest w stanie zrobic takie adaptery za ok 300zł ale sa stalow i to nie jest juz to samoAUDI_A6 pisze:Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.boostertd pisze:Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
bla bla bla ... mam adaptery od djbros'aboostertd pisze:tak jest przy rozstawie 4x100 to sie jedna sruba pokrywa, a z tego co wiem to przy 4x108 to nie powinno sie pkrywac, a co do samych srub to ten temat jest juz tak przerobiony ze nie ma problemu z ich dostaniem, problem moze byc jak adapter jest cienszy niz 27mm bo wtedy trzeba leb sruby zeszlifowac a wiadomo ze jest to imbus i moze byc problem z odkreceniem, kilka osob w polsce na czyms takim smiga i nikt nie nazeka, znam kogos kto jest w stanie zrobic takie adaptery za ok 300zł ale sa stalow i to nie jest juz to samoAUDI_A6 pisze:Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.boostertd pisze:Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
maja 20 mm grubosci
jedna sruba sie pokrywa a inna mija sie na 0,5 mm... inaczej sie nie da zrobic.. troszke
hard... ale na zlocik na kołkach z a6 czy a8 mozna jechac
aha no i nie wiem jak w przypadku innych audic ale w 1z z tarczami z tyłu dystans nie moze miec pierscienia centrujacego (chyba ze sam dystans mialby z 45 mm)
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Właśnie można sobie na zlocik jechać...Meecowhy pisze:bla bla bla ... mam adaptery od djbros'a
maja 20 mm grubosci
jedna sruba sie pokrywa a inna mija sie na 0,5 mm... inaczej sie nie da zrobic.. troszke
hard... ale na zlocik na kołkach z a6 czy a8 mozna jechac
Według mnie koszty są zbyt duże jak na takie zabawy. Wolałbym już kombinować z piastami od Audi A4 lub Audi 5000 itp.
No właśnie nie do konca, z teco co patrzyłem to do mnie maja ochote pasować piasty od A4 B5 quattro, tył na 100% przodu jeszcze nie jestem pewien, w ETKA numery łóżysk i piast sa te same, łożysk faktycznie są dwa wymiary 75 i 82mm srednicy zewnetrznej ale to samo jest w B4. Tylko jest jeszcze jedno ale po drodze a mianowicie tarcze hamulcowe trzeba rónież zmienić.Kociak pisze:Nie spasuje, ponieważ różnią się łożyska.
Zmieniają piasty, może także zmienić się osadzenie felgi względem karosseri, dlatego później mogą być kłopoty z zaciskiem hamulcowym, ale jeśli mówisz, że numery są takie same, to uwierzę na słowo. I Chciałabym to zobaczyć. Może dasz się namówić.Słonik pisze:Tylko jest jeszcze jedno ale po drodze a mianowicie tarcze hamulcowe trzeba rónież zmienić.
P.s. ładne Competition.