Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Poszerzanie felg stalowych

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 cze 2011, 19:36

skizo, jaki negatyw da Ci taka podkładka bo sądzę że spory i nawet nie wiem czy nie za duży.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 26 cze 2011, 19:38

skizo, ta podkladka jest ciensza u gory niz na dole?

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 cze 2011, 19:46

Kolczat, no taka musi byc aby dała negatyw.Tylko wydaje mi sie ze za pomoca tych podkładek będzie spory negatyw.Mozna tez zastosoawac takie mniejsze pojedyncze pod niektóre śruby od mocowania zwrotnicy

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 26 cze 2011, 19:47

bo moje kolejne pytanie mialo brzmiec jaka jest roznica grubosci tych podkladek, ogolnie sysunek technicny :mrgreen: bo ooglnie bym w koncu mogl schowac te jebitne 10J w blotnik ;]

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 cze 2011, 19:54

Kolczat, takie podkładki dadza dość spory negatyw.Czytałem że w golfie chlopaczyna mial takie(nie wiem jaka grubosć ale optycznie bardzo zblizona) i zajechal opony dosc szybko.Pozatym mówil ze auto czesto rzucało dupą.Więc chyba lepsza opcja jest wpasowanie pojedynczych podkładek pod pewne sruby w zwrotnicy wtedy negatyw jest mniejszy ale oszczedzi opony troszeczkę.Tylko trzeba dokładnie to zrobić i wybadac grubośc podkładek i to pod ktore śruby je wsadzic.

[ Dodano: 2011-06-26, 19:55 ]
P.S. moja szeroka stal bedzie na negatywie.Ciekawe jak to bedzie jezdzic w zime hehe :mrgreen:

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 26 cze 2011, 20:00

Juto zrobię zdjęcie jaki ja mam negatyw
u mnie jest różnica niecałe 2mm na tych szpilkach

Najprościej jak się da obliczyć to z twierdzenia Pitagorasa bo tu na negatyw wpływa nie tylko różnica w grubości tych podkładek ale również wielkość samej felgi (wysokość) bo im większa felga tym przy ustawieniu tych samych katów po obrysie się bardziej schowa

Edit:
te pierscie nie nie sa uniwersalne (jedynie śruby) a calą reszte można dostosować pod siebie (chodzi o grubość ) wtedy jest najbezpieczniej
można to zrobić w ten sposób
Obrazek

ale to nie jest super bezpieczny sposób


co do bujania. Ja mam spory negatyw i trzyma się lepiej niż wcześniej zero bujania w koleinach czy podobnych zjawiskach drogowych jakie można znaleźć w naszym pięknym kraju
Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 20:06 przez skizo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 cze 2011, 20:03

skizo, o to czekam na fotki.A ma ktos jakies wiesc jak sie jezdzi na negatywie w zime?Wgl da rade?

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 26 cze 2011, 20:08

Luk co do jazdy na negatywie w zimie to na wąskiej feldze - jak najbardziej (mniejsze ciśnienie w oponie i trzyma sie super)
na szerokiej jest kłopot

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 cze 2011, 20:15

skizo, na zime 8,5 przod 9,5 tyl z opona cos kolo 195.zobaczymy.Powiedz mi czemu ten sposób z tymi podkladkami osobno pod kazda srube jest niebezpieczny?Bo moim zdaniem tak na chlopski rozum w niczym by nie przeszkadzał

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 26 cze 2011, 20:20

tu nie chodzi ze jest bezpieczny czy nie ale nie jest dobry bo niestety tylna belka jest tak zaprojektowana ze po zastosowaniu takich 2 podkladek oprócz negatywu w pionie zrobi sie nam tez negatyw w poziomie i kolo bedzie nachylone przodem do karoserii bardziej

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 26 cze 2011, 20:24

skizo, no więc właśnie trzeba dokładnie wiedziec pod które śruby trzeba wsadzic te podkładki bo inaczej belka i sruby będą położone gdy auto stoi na ziemi a inaczej gdy juz je podniesiemy do góry.Ale jest to do ogarniecia.

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 27 cze 2011, 19:55

obiecałem zdjęcia więc proszę

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

hehe :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 27 cze 2011, 20:14

fajny motyw, jednak nie podales parametrow tej blaszki <:P>

skizo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 02 lut 2008, 20:05
Lokalizacja: Miechów

Post autor: skizo » 27 cze 2011, 20:43

kurcze nie pamiętam dokładnie ale chyba 0,24mm różnicy miedzy dołem a górą

a wracając do poszerzeń to co wy na to aby zrobić tak jak tu? :
Obrazek

bo te poszerzenia nitowane sa słabo dostępne w pl a jak juz sa to cena 800zl wiec troszeczkę nie teges

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 28 cze 2011, 06:44

to sa poszerzenia z g60 ktorych tez juz nie ma w aso ;p a jak swego czasu byly to tez nie byly tansze niz te nitowane... niestety zaczynaja Ci sie schody jezeli chodzi o ceny gratow, tylko wez pod uwage ze jezeli chcesz uniknac policyjnych uwag to zle celujesz bo nakladki musza byc metalowe laczace na stale sie z poszyciem blotnika gumowe i plastikowe odpadaja, chyba ze masz przepisy gdzies, tak jak ja, to luz :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl