[ALL] Poszerzanie felg stalowych
Kolczat, takie podkładki dadza dość spory negatyw.Czytałem że w golfie chlopaczyna mial takie(nie wiem jaka grubosć ale optycznie bardzo zblizona) i zajechal opony dosc szybko.Pozatym mówil ze auto czesto rzucało dupą.Więc chyba lepsza opcja jest wpasowanie pojedynczych podkładek pod pewne sruby w zwrotnicy wtedy negatyw jest mniejszy ale oszczedzi opony troszeczkę.Tylko trzeba dokładnie to zrobić i wybadac grubośc podkładek i to pod ktore śruby je wsadzic.
[ Dodano: 2011-06-26, 19:55 ]
P.S. moja szeroka stal bedzie na negatywie.Ciekawe jak to bedzie jezdzic w zime hehe :mrgreen:
[ Dodano: 2011-06-26, 19:55 ]
P.S. moja szeroka stal bedzie na negatywie.Ciekawe jak to bedzie jezdzic w zime hehe :mrgreen:
Juto zrobię zdjęcie jaki ja mam negatyw
u mnie jest różnica niecałe 2mm na tych szpilkach
Najprościej jak się da obliczyć to z twierdzenia Pitagorasa bo tu na negatyw wpływa nie tylko różnica w grubości tych podkładek ale również wielkość samej felgi (wysokość) bo im większa felga tym przy ustawieniu tych samych katów po obrysie się bardziej schowa
Edit:
te pierscie nie nie sa uniwersalne (jedynie śruby) a calą reszte można dostosować pod siebie (chodzi o grubość ) wtedy jest najbezpieczniej
można to zrobić w ten sposób
ale to nie jest super bezpieczny sposób
co do bujania. Ja mam spory negatyw i trzyma się lepiej niż wcześniej zero bujania w koleinach czy podobnych zjawiskach drogowych jakie można znaleźć w naszym pięknym kraju
u mnie jest różnica niecałe 2mm na tych szpilkach
Najprościej jak się da obliczyć to z twierdzenia Pitagorasa bo tu na negatyw wpływa nie tylko różnica w grubości tych podkładek ale również wielkość samej felgi (wysokość) bo im większa felga tym przy ustawieniu tych samych katów po obrysie się bardziej schowa
Edit:
te pierscie nie nie sa uniwersalne (jedynie śruby) a calą reszte można dostosować pod siebie (chodzi o grubość ) wtedy jest najbezpieczniej
można to zrobić w ten sposób
ale to nie jest super bezpieczny sposób
co do bujania. Ja mam spory negatyw i trzyma się lepiej niż wcześniej zero bujania w koleinach czy podobnych zjawiskach drogowych jakie można znaleźć w naszym pięknym kraju
Ostatnio zmieniony 26 cze 2011, 20:06 przez skizo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
to sa poszerzenia z g60 ktorych tez juz nie ma w aso ;p a jak swego czasu byly to tez nie byly tansze niz te nitowane... niestety zaczynaja Ci sie schody jezeli chodzi o ceny gratow, tylko wez pod uwage ze jezeli chcesz uniknac policyjnych uwag to zle celujesz bo nakladki musza byc metalowe laczace na stale sie z poszyciem blotnika gumowe i plastikowe odpadaja, chyba ze masz przepisy gdzies, tak jak ja, to luz :mrgreen: