[ 80 B4 2.0 115 KM 92r]-Trzesienie kierownicy?
Mam ten sam problem przy prędkościach między 100-110 km/h występują drgania kierownicy. Z racji tego iż niedawno robiłem całe przednie zawieszenie wykluczam niezgodności wynikłe z tym tematem. Zostaje tylko sprawdzić czy dobrze zostały wyważone koła. (lub czy opony nie spełniają norm )
AUDI B4 2.0 66kw ABT <pijak>
AUDI B4 2.0 66kw ABT <pijak>
No i wszystko jasne mam jedna złą opnę która bije i z tąd te drgania kierownicy. Zaznaczam że opony są nówki sztuki. jak pierwszy raz zakładałem to niemogłem tego stwierdzić bo miałem przednie zawieszenie w bardzo złym stanie. Najgorsze to że w pierwszym warsztacie
w którym zakładałem opony nic mi nie powiedzieli że jest coś nie tak z tą jedna oponą. Teraz dopiero jak pojechałem do takiego porządnego warsztatu to od razu mi powiedzieli że jedna opona mi bije. Więc nauczka jest taka że lepiej dąć parę zł więcej i pojechać do ludzi którzy mają dobry sprzęt sie znają na robocie. (1 razem to nawet koła były nierówno po napompowywane).
w którym zakładałem opony nic mi nie powiedzieli że jest coś nie tak z tą jedna oponą. Teraz dopiero jak pojechałem do takiego porządnego warsztatu to od razu mi powiedzieli że jedna opona mi bije. Więc nauczka jest taka że lepiej dąć parę zł więcej i pojechać do ludzi którzy mają dobry sprzęt sie znają na robocie. (1 razem to nawet koła były nierówno po napompowywane).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 169
- Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40
masz źle załozoną tarcze hamulcową przy składaniu zacisku na jażmo tarcza sie gdzieś źle ułozyła zdejmij zacisk przykreć śruby do tarczy zeby przycisnąć ją do piasty zeby była równo potem załuż zacisk jak będzie wszytko złozone jeśli to przód wcisnij hamulec i niech ktoś go trzyma jeźli to tył zaciągnij ręczny odkręć śruby załóż koło i skręć wszytko miałem dokładnie taki sam przypadek gdy tarcza jest minimalne źle ułożona tak się właśnie dzieje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 169
- Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40
mam pytanko do znawców mam luz na osi konkretnie chodzi mi że jest luz mechanik stwierdzil że bym kupił śrube flanszy i podkładki regulacyjne różnej grubosci sam patrząc to samo stwierdziłem i mam pytanie czy to może być objawem machania kierownicy lewo prawo przy predkości 100-110km/h na innych prędkościach nie trzęsie mi kierownicy ale cos w napedzie delikatnie drzy czuje to delikatnie na kierownicy prosze o wypowiedzi na ten temat przypomne ze koła zostały wyważone zawieszenie robione i zbieżność ustawiania w pewnym nie jakimś tandetnym warsztacie
przeguby raczej tak ale luz mam na skrzyni oś poprzecznie ma luz muszę użyć podkłądek regulacyjnych atak tak to się podobno zwie i teraz kłopot u szewczyka w Audi może bedą mieli za 2 tyg ale nie obiecują chciał bym to kupić kosztuje grosze a wiele pomoże nie chce doprowadzićdo rozwalenia skrzyni nie ma cie może sklepu w którym by to było czekam na odpowiedzi z góry dziękuje i pozdrawiam
[ Dodano: 2008-08-31, 21:03 ]
czy otrzymam jakieś wskazówki co może być przyczyną trzęsienia kierownicy oponę zmienione zawieszene zrobione kołą wyważone zbieżność ustawiona na bank dobrze a kierownicą dalej macha przy 100-110km/h przy mniejszych prędkościach nie drga kierownica ale czuje pod stopami jak by nie równą pracę pół ośi co ot może być????
[ Dodano: 2008-08-31, 21:03 ]
czy otrzymam jakieś wskazówki co może być przyczyną trzęsienia kierownicy oponę zmienione zawieszene zrobione kołą wyważone zbieżność ustawiona na bank dobrze a kierownicą dalej macha przy 100-110km/h przy mniejszych prędkościach nie drga kierownica ale czuje pod stopami jak by nie równą pracę pół ośi co ot może być????