Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Ng] Brak kabli do sondy lamda

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Elemel87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 31 lip 2008, 21:50
Lokalizacja: Dębowiec

[B4 Ng] Brak kabli do sondy lamda

Post autor: Elemel87 » 25 wrz 2010, 20:37

Witam kolega parę dni temu kupił czarna sunie tyle że dość mocno skatowana :-/ Najgorsze jest to że ma pocięta instalacje i trochę mu to zajmie żeby ją doprowadzić to mniej więcej jakiegoś stanu,ale wracając to tematu auto pali mu 19l gazu pierwsze co to przepływomierz lub sonda.Gdy wszedłem przypadkowo pod auto okazało się że ma sondę 4 przewodową a do tego silnika powinna być 3 przewodowa,jeszcze ten Cat coś mówił ze sonde chciał podłączyć ale dziecko mu kable pozrywało no skoda słów.I teraz cały wontek mamy już założona ori Sonde Boscha 3 przewodową wiem że czarny to sygnał a dwa białe to grzałka ale gdzie je podłączyć??? Stara była odcięta całkiem przewody wisiały bez władne,nie ma śladu po ich wtyczkach,potrzebowałbym jakiś schemat np nie wiem przekaźnik w który pin się podpiąc lub nie wiem jeśli te kable idą na kompa to prosiłbym o numer pinu w które miejsca podpiąć te dwa kable od grzałki i kabel sygnałowy pozdrawiam a Zapomniałbym dokładnie chodzi o Audi 80 B4 2.3 Ng z 93r

Pozdrawiam i czekam podpowiedzi

mortar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 08 wrz 2007, 19:10
Lokalizacja: Jasło

Post autor: mortar » 27 wrz 2010, 08:44

kolego jeśli jesteś z dębowca koło jasła to wbijaj do mnie też mam 2.3 NG to obadamy temat <piwo>

photokom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 18 wrz 2008, 15:41

Post autor: photokom » 27 wrz 2010, 14:05

Grzanie sondy lambda podłączone jest do przewodu o kolorze czarno niebieskim (12 po uruchomieniu silnika - bezpiecznik nr 28. Jeśli nie ma oryginalnego przewodu zasilającego sondy (jest ucięty) możesz to napięcie pociągnąć od silnika krokowego (stabilizatora obrotów biegu jałowego) lub od wtryskiwacza rozruchowego (szukaj przewodu czarnego z niebieskim paskiem). Drugi przewód zasilający bezpośrednio do masy.
Przewód sygnałowy idzie do ECU (sterownika silnika) i w zależności od modelu będą to rożne piny. Ale zacznij od poszukania wtyczki. Może oryginalna wtyczka gdzieś jest tylko została wypięta a kable oderwane tylko od sondy

Tu masz schemat:
http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig02.pdf
Generalnie sonda jest w lewym górnym rogu - O2 sensor i O2 sensor heater.

Elemel87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 31 lip 2008, 21:50
Lokalizacja: Dębowiec

Post autor: Elemel87 » 27 wrz 2010, 22:36

mortar pisze:kolego jeśli jesteś z dębowca koło jasła to wbijaj do mnie też mam 2.3 NG to obadamy temat <piwo>
Niestety jestem z Dębowca woj.Opolskie i Też mam Coupe w 2.3 ale jestem 300km wiec nic z tego :-/

Kolego photokom Wielkie dzięki teraz dam rade :-) Przewody może i są ale pod półka jest bez przesady z 40 przewodów które były rozcięte z tego było 15 w których szło napięcie teraz są po izolowane ale to dopiero początek bo teraz nie wiemy skąd one idą i do czego są :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl