Schamat znajdziesz na stronie naszego klubu w dziale download.
Jeżeli bezpieczniki są sprawne to uszkodzony będzie komputer.
[ Dodano: 2007-03-30, 10:58 ]
Arek pisze:Witam!!
Jest to silnik 2,0 l ABT z 1995 roku,.Stopień mocy i cewka prawidłowa.
Sterownik jest na 38 pin, mam brak wyjścia sterowania - zasilania z sterownika/ komputera/. Został podłaczony drugi sterownik i dalej brak zasilania ! czy też by miały takie samo uszkodzenie??. Na tym sterowniku jest Pin 35- masa, Pin 37 - impuls, Pin 38 - zasilanie i tu go nie ma. Przewody sprawdzone - ok, cewka też załozona nowa.
Pomocy nie wiem co jeszcze sprawdzić?? czujnik hala ok.
Pozdrawiam i czekam na pomoc, aha może by mi ktoś dał z kolegów namiar na diagram elejktryczny na 38 pin/Komputer/.
Tu się nic nie zgadza!
1. W 1995 roku powinien być wtyk 45/68 pin.
2. Nawet jeśli jest to monowtysk silnika ABT z wtyczką 38 pin to wtedy:
- zasilanie modułu zapłonowego z cewką i komputera jest na pin 19 - po bezpieczniku nr
27 (20A), dołączone do wtyku nr 1 w module zapłonowym,
- impulsy zapłonowe wystepuja na pin 13 - podłączenie do wtyku nr 2 w module zapłonowym,
- na wtyku nr 3 modułu zapłonoweg musi być masa.
Ot i cała filozofia. Przemyśl to co napisałeś bo w innym przypadku będzie ciężko Ci pomóc, albo podaj namiary na tego elektryka to Cię pomścimy.