Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 B3 2,3 20V 7A] brak prądu na elektromagnesie rozrusznika

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gerrbil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 sie 2008, 21:41
Lokalizacja: Szczecin

[90 B3 2,3 20V 7A] brak prądu na elektromagnesie rozrusznika

Post autor: Gerrbil » 09 sie 2010, 23:23

Mam pewien problem z rozruchem rozgrzanego silnika. Próbując uruchomić auto, 1. przekręcam kluczyk - zapalają się kontrolki, 2. drugi stopień - powinien być rozruch - ale nie ma - kontrolki (jak zawsze) delikatnie przygasają, pompa paliwa chodzi i nic rozrusznik stoi. Rozrusznik ok, co do elektromagnesu nie byłem pewien więc wymieniłem na nowy. Generalnie jak auto jest zimne to jest ok, ale wystarczy sie przejechać i go rozgrzać i koniec. Myślę, że to wina instalacji. Elektromagnes nie dostaje prądu tym cienkim kabelkiem, bo jak zewrę na rozruszniku to pali. Może to wina stacyjki, albo jest jeszcze po drodze jakiś przekaźnik? Coś może się usmaliło i jak się rozgrzewa to juz nie daje styku? Czy może ktoś miał podobny problem?

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 09 sie 2010, 23:57

Piotrek jako pierwsze sprawdz ten cienki kabelek o którym piszesz :idea: moze być przerwany ,złamany w izolacji(jak zimny kurczy sie i końcóki sie zwieraja jak zimny oddalaja sie od siebie i gubia styk.

Na poczatek wymień cały odcinek znajdujacy sie w komorze silnika :idea: ,jesli nie pomoże

wymień kostkę stacyjki,koszt do 30 zł,opis w szukajce.Powodzenia.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 sie 2010, 04:47

Gerrbil pisze:albo jest jeszcze po drodze jakiś przekaźnik?
Jeśli masz namulaną skrzynię biegów to niema przekaźnika, zamiast niego jest blaszka w skrzynce bezpieczników łącząca na stałe obwód. Duże natężenie idzie od razu przez kostkę stacyjki.

Awatar użytkownika
Gerrbil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 sie 2008, 21:41
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Gerrbil » 10 sie 2010, 09:51

Mam automatyczną skrzynię.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 sie 2010, 10:01

To możesz sprawdzić przekaźnik z gniazda 8 w skrzynce bezp. :arrow: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 1e1ca7a75b

Awatar użytkownika
Gerrbil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 sie 2008, 21:41
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Gerrbil » 13 sie 2010, 00:02

fredi99vv pisze:Piotrek jako pierwsze sprawdz ten cienki kabelek o którym piszesz :idea: moze być przerwany ,złamany w izolacji(jak zimny kurczy sie i końcóki sie zwieraja jak zimny oddalaja sie od siebie i gubia styk.

Na poczatek wymień cały odcinek znajdujacy sie w komorze silnika :idea: ,jesli nie pomoże

wymień kostkę stacyjki,koszt do 30 zł,opis w szukajce.Powodzenia.

Kostka stacyjki była pęknięta. Koszt 24 zł. Dziękuję za radę ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl