Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] gasnie podczas jazdy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 05 wrz 2012, 17:42

Dzisiaj zamowilem cewke BERU. Jutro po robocie ja zamontuje i zobaczymy czy cos sie poprawi. Oczywiscie napsize tutaj co i jak po zalozeniu cewki.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 05 wrz 2012, 18:01

aż ciekawy jestem ale mam nadzieje że będzie ok

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 05 wrz 2012, 22:59

gibaj, poprawione <piwo>

[ Dodano: 2012-09-06, 18:11 ]
Witam. Zalozylem dzisiaj nowa cewke BERU. Pojezdzilem troche i na razie nie gasnie. Zobaczymy po paru dniach jak bedzie. Co zauwazylem to od razu po pierwszych kilometrach to ze auto jak by plynniej jechalo, nie poszarpuje. No i jak wrocilem do domu to pomacalem cewke i cewka owszem jakas temperature ma ale nie jest goraca jak tamta. Tak ze mowi jeden plus juz jest z nowej cewki ze auto rowniej smiga a co do tego gasniecia to jeszcze sie odezwe tutaj po niedzieli i napisze czy sie poprawilo czy nie no chyba ze mi wczesniej zdechnie to od razu napisze ze nowa cewka nie poomogla.

danekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 sty 2010, 10:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: danekB4 » 26 paź 2016, 15:33

Witam.
W zeszłym tygodniu pękł mi króciec od nagrzewnicy, (chcąc nie chcąc zalało mi silnik płynem chłodniczym). Wymiana nagrzewnicy poszła w miarę sprawnie :) grzeje dużo lepiej niż przed wymianą. Sęk w tym że teraz można pojeździć około 10 min, obroty spadają, auto nie reaguje na pedał gazu i silnik gaśnie. Nie zawsze później można go odpalić. Po dłuższym czasie znów odpala jakby nigdy nic, obroty ok i po krótkim czasie znów gaśnie.
Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. Nie wiem czy wymiana nagrzewnicy to tylko zbieg okoliczności czy jest jakieś powiązanie. Przed wymianą się tak nie zachowywał. Proszę o pomoc :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 paź 2016, 15:36

danekB4, a przypadkiem uszkodzony króciec nagrzewnicy nie zalał cewki i jej nie uszkodził.

danekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 sty 2010, 10:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: danekB4 » 26 paź 2016, 15:45

Dzięki za szybką odpowiedź piwoa80
Też podejrzewam cewkę, ale chce się upewnić że to ona żeby nie wymieniać po kolei kilku następnych części. Można sprawdzić jakoś czy cewka jest sprawna?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 paź 2016, 15:54

opór cewki pierwotnej: 0.5 - 1.5 omów
opór cewki wtórnej: 3 000 - 8 000 omów

tu masz kolega aldi dobrze opisał https://audi80.pl/b4-abk-problem-z-z ... t35212.htm

danekB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 09 sty 2010, 10:49
Lokalizacja: Łódź

Post autor: danekB4 » 28 paź 2016, 17:15

Cewka wymieniona. Autko już nie gaśnie, na gazie wydaje się jeździć już dobrze. Na benzynie pojeździłem z 10min i dopiero po tym czasie zaczął się dławić, po wciśnięciu gazu obroty dochodziły do 3000, wyżej było ciężko (ale już nie gasł). Co może być tego przyczyną?
Zaznaczam że przed wymianą nagrzewnicy tych objawów nie było oraz że zanim doszło do wymiany nagrzewnicy zalało silnik dość mocno płynem chłodniczym.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 29 paź 2016, 06:37

Sprawdź czy Ci nie zalało czujnika niebieskiego.Ja kiedyś zalałem przez porwaną gumę szary czujnik to wówczas wskaźnik świrował.

Doneq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 28 paź 2016, 10:00

Post autor: Doneq » 29 paź 2016, 10:32

Cześć,
mam podobne problemy z moją 80 b3 Q AAD, a mianowicie,
audi czasem potrafiła zgasnąć tak sama z siebie, na początku było to dość rzadkie zjawisko ale po jakimś czasie stało się to regularne. Teraz sprawa wygląda tak że, raz ma iskre a raz jej nie ma.
Jest podmieniona cewka, aparat zapłonowy wraz z czujnikiem oraz moduł sterujący silnika.
Jest jeszcze coś co mnie niepokoi, jest to napięcie na dwóch bocznych pinach kostki czujnika halla, w stanie gdy Audi ma iskre jest to 3,9V a gdy jej nie ma wynosi 3,2V
Szczerze mówiąc nie wiem co jeszcze mogę zrobić, co sprawdzić lub podmienić :cry:
Ma ktoś może jakiś pomysł? :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga