Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Gniazdo OBD - Przeróbka

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

[B4 1.9 1Z] Gniazdo OBD - Przeróbka

Post autor: Tomcionerwus » 29 lip 2017, 15:43

Witam. od kilku dni sie zastanawiam jakie materiały mi beda potrzebne aby przerobic punkt aby mogł w srodku miec gniazdo obd II. jak to przerobic, bo z tego co widze to musze miec troche kabla aby podłaczyc linie K i L takze zasilanie + i - . przerabiał ktos ten temat....
Ostatnio zmieniony 29 lip 2017, 21:38 przez Tomcionerwus, łącznie zmieniany 1 raz.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 29 lip 2017, 19:08

Linie K i L akurat łatwo wziąć ze skrzynki bo zaraz za gniazdami są śrubki gdzie są przykręcone oczka łączące te linie z wtyczkami. Więc wystarczy że dokręcisz tam swoje przewody z oczkami do swojego gniazda obd.

Jeszcze pewnie przy sterowniku silnika nad nogami pasażera masz te linie (znajomy sobie tam zrobił gniazdo).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 lip 2017, 22:23

Tomcionerwus pisze: zastanawiam jakie materiały mi beda potrzebne aby przerobic punkt aby mogł w srodku miec gniazdo obd II. jak to przerobic, bo z tego co widze to musze miec troche kabla aby podłaczyc linie K i L takze zasilanie + i - . przerabiał ktos ten temat....
Nic ci nie jest potrzebne prócz przejsciówki ...wypinasz ori obd1 ze swoich miejsc ,wpinasz przejsciówkę i dajesz wszystko pod spód ...przejsciówka co prawda dosć krótka ,ale bez problemu starcza żeby umocować końcówkę OBDII gdzieś pod nogami .Mam tak zrobione u siebie od dawna ,bo ori dwa gniazda OBD1 i ich umiejscowienie to kompletnie poroniony pomysł ...nie dość że kompletnie nie praktyczne ,to można bez wiekszego problemu podłaczyć odwrotnie wtyczkę przejsciówki ,szczegolnie jak jest już trochę "wyrobina " . A w przypadku odwrotnie podpiętego zasilania ,mamy od razu "upalony " interfejs ,co mi się już kiedyś przydarzyło ....ten kto to wymyslił w takiej konfiguracji powinien się leczyć,bo bardziej tego spieprzyć się nie dało i kazdy zdrowy na umyśle , zrobił by to normalnie ,czyli bez tych durnych dwóch gniazd obdI w jeszcze bardziej durnym miejscu .Gdzie logiczne jest że należalo umiescić od razu obd II gdzieś w środku auta ,jak to jest we wszystkich innych autach...ale nie "inzyniery '' z AUDI musieli się "wyróżnić " orginalnością ...czyli spieprzyć jak nikt
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 lip 2017, 23:41

Nie narzekaj, złodziej w nowszych autach nie musi nawet wychodzić z auta by odjechać.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 12 sie 2017, 21:12

System bosch ma lini K i L a system ma lini tylko K... Bo dzis porownywalem oba systemy i tak wynika...

Decu1405
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 28 wrz 2015, 12:36
Lokalizacja: Solec Kuj.

Post autor: Decu1405 » 12 sie 2017, 21:35

Wybaczcie, że podłączam się do tematu, ale może ktoś mi podać jakie kolory przewodów idą do wtyczek OBD1? Mam jeden przewód wyrwany i nie wiem czego szukać, a nad nogami kierowcy plątanina różnych kabli po magikach od alarmu. Pacjent Coupe 2.3 NG
Pozdrawiam ;-)

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 12 sie 2017, 22:11

Tomcionerwus pisze:System bosch ma lini K i L a system ma lini tylko K... Bo dzis porownywalem oba systemy i tak wynika...
chodzi mi czy zgadza sie z iloscia kabli??? Bo w systemie pierburg sa 3 kable ktore wyvhodza z pod skrzynki bezpiecznikowej i laczy sie z 4 kablem zielonym a pod kable bialy nie ma kabla ltory wychodzi z pod skrzynki bezpiecznikowej...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 sie 2017, 11:24

Decu1405 pisze:Wybaczcie, że podłączam się do tematu, ale może ktoś mi podać jakie kolory przewodów idą do wtyczek OBD1? Mam jeden przewód wyrwany i nie wiem czego szukać, a nad nogami kierowcy plątanina różnych kabli po magikach od alarmu. Pacjent Coupe 2.3 NG
Pozdrawiam
Jeden kabel brązowo/zielony NG tylko kody błyskowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga