[b4 2.0 ABK] jak rozpoznać oryginalną poduszkę silnika
[b4 2.0 ABK] jak rozpoznać oryginalną poduszkę silnika
Dwa dni temu pękła mi lewa poduszka silnika (hydro podstawa) i zabryzgała komorę silnika olejem, czytając posty na forum doszedłem do wniosku żeby kupić oryginalną używkę zamiast zamiennika. Pytanie jak odróżnić oryginał od zamiennika z gumy bez oleju? Są jakieś oznaczenia audi czy jakiś numer na poduszce :?:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2012, 12:59 przez abes7, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
a czemu wolisz używkę która już pewnie nie ma takich właściwości jak nawet nowy zamiennik?? ja kupiłem zamiennik gumowo olejowy i już ponad 4 lata działa bez zarzutu... tu masz numery oryginału:abes7 pisze:doszedłem do wniosku żeby kupić oryginalną używkę zamiast zamiennika
strona lewa - 8A0 199 379E
strona prawa - 8A0 199 382A
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Za używkę dam 30-50 zł zamienniki od 100-250zł jak sprawdzałem, ostatnio miałem czarną passe najpierw zaczęła się wieszać pompa paliwa potem pompa wody zaczęła chrobotać - padło łożysko, padła sonda lambda niby NGK a przejechałem na niej 8000 km, do tego czujnik temperatury, a to wszystko w październiku - więc trochę wydałem na wymianę pompy wody i paliwa, lambdę boscha, czujnik temperatury. Na razie się spłukałem :cry:
Co gorsza, silnik się nie grzeje ponad 94-98 stopni a mam wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i nie wiem co z tym poradzić, co chwila gdzieś podcieka płyn dwa razy zmieniałem króciec czujników na głowicy dawałem sylikon (szukam czegoś solidniejszego żeby uszczelnić króciec) - jedyne co pomaga to niedokręcanie korka zbiorniczka wyrównawczego do samego końca. Podejrzewał bym uszczelkę pod głowicą ale w zbiorniczku nie bulgocze, płynu dużo nie ubywa oleju nie przybywa
Termostat wymieniłem.
Co gorsza, silnik się nie grzeje ponad 94-98 stopni a mam wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i nie wiem co z tym poradzić, co chwila gdzieś podcieka płyn dwa razy zmieniałem króciec czujników na głowicy dawałem sylikon (szukam czegoś solidniejszego żeby uszczelnić króciec) - jedyne co pomaga to niedokręcanie korka zbiorniczka wyrównawczego do samego końca. Podejrzewał bym uszczelkę pod głowicą ale w zbiorniczku nie bulgocze, płynu dużo nie ubywa oleju nie przybywa
Termostat wymieniłem.