[80 B3 3A] Jak sprawdzic wylacznik przepustnicy?
[80 B3 3A] Jak sprawdzic wylacznik przepustnicy?
Witam.Jak w temacie jak sprawdzic wylacznik przepustnicy,bo sciagnalem opis jak pozbyc sie falowania obrotow na mechanicznym wtrysku i jedna z czynnosci jest wlasnie sprwdzenie tego wylacznika.Jak to lopatologicznie sprawdzic?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Albo jeśli nie masz miernika weź żarówkę i kilka kawałków kabla, podłącz szeregowo przez piny wyłącznika przepustnica.
Sprawdzanie między pinami 1 i 3 możesz sobie darować bo one nie łączą się z żaden sposób. Jeśli przy połączeniu przez 1 i 2 lub 2 i 3 otworzysz leciutko przepustnicę kontrolka powinna zgasnąć.
Sprawdzanie między pinami 1 i 3 możesz sobie darować bo one nie łączą się z żaden sposób. Jeśli przy połączeniu przez 1 i 2 lub 2 i 3 otworzysz leciutko przepustnicę kontrolka powinna zgasnąć.
Witam.Sygnal mam tylko na pinie 1 i 2(patrzac od lewej) po przycisnieciu tej blaszki.Tak ma być?Czy cos nie tak?W polozeniu spoczynkowym nie ma przejscia pomiedzy zadnymi pinami.Dodatkowo po ruszeniu przepustnica tez nic sie nie pojawia.
[ Dodano: 2010-05-25, 14:55 ]
Chodzi mi o to ze znalazlem na forum informacje "Dalej sprawdzamy czy w ogóle uruchamiany jest system regulacji obrotów biegu jałowego. W tym celu należy sprawdzić czy wyłącznik znajdujący się pod przepustnicą jest sprawny,Zdejmujemy wtyczkę przy przepustnicy i miernikiem sprawdzamy. Jeżeli przepustnica jest całkowicie puszczona i opiera się na śrubce ograniczającej, (przy wyłączonym silniku) środkowy i prawy pin powinny przewodzić prąd."U mnie tego nie ma.Czy mam to zepsute
[ Dodano: 2010-05-25, 14:55 ]
Chodzi mi o to ze znalazlem na forum informacje "Dalej sprawdzamy czy w ogóle uruchamiany jest system regulacji obrotów biegu jałowego. W tym celu należy sprawdzić czy wyłącznik znajdujący się pod przepustnicą jest sprawny,Zdejmujemy wtyczkę przy przepustnicy i miernikiem sprawdzamy. Jeżeli przepustnica jest całkowicie puszczona i opiera się na śrubce ograniczającej, (przy wyłączonym silniku) środkowy i prawy pin powinny przewodzić prąd."U mnie tego nie ma.Czy mam to zepsute
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli gdy masz zamkniętą przepustnicę i nie ma przejścia między pinami to znaczy że wyłącznik nie działa. Jeśli masz puszczony pedał gazu to ma być przejście między pinami 2 i 3.
Nie regulowałeś sobie obrotów śrubką którą uchyla się przepustnicę? Bo jeśli ją wkręciłeś choć trochę to wyłącznik nie zostanie wciśnięty.
Jak wciskasz tą blaszkę na górze i pojawia się przejście między 1 a 2 to dobrze, jest czujnik pełnego otwarcia przepustnicy.
Nie regulowałeś sobie obrotów śrubką którą uchyla się przepustnicę? Bo jeśli ją wkręciłeś choć trochę to wyłącznik nie zostanie wciśnięty.
Jak wciskasz tą blaszkę na górze i pojawia się przejście między 1 a 2 to dobrze, jest czujnik pełnego otwarcia przepustnicy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Do regulacji służy ta śrubka o którą opiera się taki zderzak przepustnicy (widać go na górze). Ale jak nie było ruszane do lepiej tego nie zaczepiaj.
Można spróbować przesunąć ten czujnik który nie działa bliżej blaszki która go wciska. Musiałbyś odkręcić przepustnice od kolektora by móc się dostać do niego bo on znajduje się od dołu.
Ale jeśli to nic nie da to zostaje tylko wymiana.
Można spróbować przesunąć ten czujnik który nie działa bliżej blaszki która go wciska. Musiałbyś odkręcić przepustnice od kolektora by móc się dostać do niego bo on znajduje się od dołu.
Ale jeśli to nic nie da to zostaje tylko wymiana.