[B4 ABK] Klakson
[B4 ABK] Klakson
Witam
Mam pytanie jak ma działać klakson w kierownicy?? mam taka jak na aukcji
http://moto.allegro.pl/item361964210_au ... kiera.html
bo u mnie dziala jak nacisne na znaczku audi a nie po bokach... albo jak nacisne na wszystkich czterech rogach ...
Mam pytanie jak ma działać klakson w kierownicy?? mam taka jak na aukcji
http://moto.allegro.pl/item361964210_au ... kiera.html
bo u mnie dziala jak nacisne na znaczku audi a nie po bokach... albo jak nacisne na wszystkich czterech rogach ...
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Marcin74, Prawdopodobnie masz za daleko odsunięty przełącznik zespolony i "dzyndzel" od klaksonu jest na granicy styku, albo pierścień kontaktowy jest totalnie zasyfiony. Zdejmij kierę i obejrzyj pierścień. Jeśli jest czysty to spróbuj lekko (o milimetr) przesunąć "pająka" w stronę kierownicy.
Metal, może jakaś prowadnica pod zaślepką jest ułamana i krzywi się jak naciskasz na rogu albo kontakty się wygięły. Musisz zdjąć tą zaślepkę i oblukać.
Metal, może jakaś prowadnica pod zaślepką jest ułamana i krzywi się jak naciskasz na rogu albo kontakty się wygięły. Musisz zdjąć tą zaślepkę i oblukać.
Marcin74, mam taką samą kierownicę i u mnie była podobna sytuacja. Klakson działał kiedy kierownica była prosto, a po przekręceniu cisza. Nie wiem czy jest możliwość ustawienia położenia przełącznika zespolonego (tak jak pisze Danek) ale u mnie dokładnie taka była przyczyna. Szczotki ledwo co stykały się ze ścieżkami. Poradziłem sobie z tym przez podsunięcie tej obręczy, w której siedzą szczotki w kierunku włącznika zespolonego. Jeżeli jest możliwość przesuwu osiowego przełącznika zespolonego to spróbuj w taki właśnie sposób, a jeżeli nie to zrób tak jak ja.
Metal, u ciebie może być ta sama sytuacja - szczotki nie kontaktują.
Pozdrawiam
Metal, u ciebie może być ta sama sytuacja - szczotki nie kontaktują.
Pozdrawiam
Da się jak najbardziej przesunąć przełącznik zespolony. Za pierwszym razem, kiedy wymieniałem pająka, zamocowałem nowy zbyt głęboko i nie miałem w ogóle klaksonu. Trzeba popuścić śrubę imbusową od spodu (taki otwór w dolnej obudowie kolumny) lub od góry po zdjęciu górnej obudowy i można pająka przesunąć trochę.
Marcin74, spróbuj na krótko, jak zdejmiesz kierownicę, zewrzeć ścieżki tego "pająka" czy jak to się tam zwie Może już tam jest problem i grzebanie w kierownicy nic nie da. Jeśli tam jest wszystko git to albo masz przerwę w przewodzie w samej kierownicy (od szczotek do styków klaksonu rozmieszczonych po rogach), albo skończyły ci się szczotki ale to raczej niemożliwe, chyba że się ułamały.