Panowie mam z tym nie lada problem... Chodzi mi o króciec który przykręcany jest po prawej stronie do bloku silnika (wchodzą do niego 2/3 czujniki - zależy od wersji). PO zakupie auta kupiłem nowy bo org. był pęknięty przy śrubie. Na nowym pojeździłem niespełna tydzień i pękł mi na skrzyżowaniu... Kupiłem kolejny innej firmy i przez przeszło rok wymieniłem tylko 2 razy oringi pod czujnikami a teraz wymieniłem duży oring ten uszczelniający przy bloku i znowu jeden oring przy czujniku a teraz widzę że dalej ciek nie i kolejny oring muszę zmienić...
Macie też może z tym problem? Czy komuś udało się kupić króciec i oringi dobrej jakości - takie żeby się po kilku tysiącach nie robiły kwadratowe? Po prostu już nie mam do tego siły :evil: cały czas mam mokry blok silnika i już nie chce mi się ciągle dolewać płynu <buu>
[1.6,1.8,2.0] kruciec układu chłodniczego
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
Faktycznie ten króciec często cieknie Wymieniałem w benzynce i bez silikonu było super,jakiś zamiennik to był,oringi kupiłem po 1zł też było super bez przecieków
Może trzeba popaść dobrą sztukę,bo kumpel też wymieniał 2,czy trzy razy :mrgreen:
U mnie ciekło przez tą małą tulejkę metalową co śruba wchodzi(mikro-szczelina).
Oofol, może za mocno to skręcasz i pęka coś :?:
Może trzeba popaść dobrą sztukę,bo kumpel też wymieniał 2,czy trzy razy :mrgreen:
U mnie ciekło przez tą małą tulejkę metalową co śruba wchodzi(mikro-szczelina).
Oofol, może za mocno to skręcasz i pęka coś :?: