Witam Szanownych Klubowiczów!
Śledzę Wasze forum od dłuższego czasu, ale niestety zapomniałem, jaki nick przyporządkowałem do swojego maila. No ale nie ważne..
Problem mam następujący. Czytałem wiele tematów, w których pisaliście, że nie odpala Wam, gdy silnik jest zimny. Ja mam odwrotnie. Całkiem zimny silnik odpala bez żadnych problemów. Gdy złapie temperaturę, to dopiero za drugim razem, a za pierwszym przekręci może wałem może o pół obrotu. Natomiast, gdy silnik jest już całkiem ciepły - np. po 50 kilometrach jazdy, to nie zapali. Żadnej reakcji, nic nie przygasa, rozrusznika nie słychać. nic. Sytuacja poprawia się dopiero, gdy silnik trochę wystygnie.
Będę niezmiernie wdzięczny za jakieś wskazówki.
Pozdrawiam serdecznie.
[80 B3 1.8 PM] Nie pali, gdy jest mocno zagrzany.
[80 B3 1.8 PM] Nie pali, gdy jest mocno zagrzany.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2010, 00:15 przez fotszyrzk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Podłącze się do tematu 1.8 PM + gaz (instalacja 2 gen)
Ja mam następujący problem: zimny silnik odpala dosłownie od pół obrotu (zimny silnik w moim przypadku to jak autko postoi noc lub dwie ). Gdy jest ciepły to dopiero za drugim lub trzecim razem
Dodam, że przewody WN wymienione jakiś rok temu, świece palec kopułki i czyszczenie kopułki i filtr paliwa wymieniony pól roku temu
Ja mam następujący problem: zimny silnik odpala dosłownie od pół obrotu (zimny silnik w moim przypadku to jak autko postoi noc lub dwie ). Gdy jest ciepły to dopiero za drugim lub trzecim razem
Dodam, że przewody WN wymienione jakiś rok temu, świece palec kopułki i czyszczenie kopułki i filtr paliwa wymieniony pól roku temu
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
Sprawdź czujnik temperaturymaciek122 pisze:Podłącze się do tematu 1.8 PM + gaz (instalacja 2 gen)
Ja mam następujący problem: zimny silnik odpala dosłownie od pół obrotu (zimny silnik w moim przypadku to jak autko postoi noc lub dwie ). Gdy jest ciepły to dopiero za drugim lub trzecim razem
Dodam, że przewody WN wymienione jakiś rok temu, świece palec kopułki i czyszczenie kopułki i filtr paliwa wymieniony pól roku temu