Biały silniczek podłączony 2-pinową wiązką był zaślepiony tak, że nigdzie nei pompował płynu (mam sedana) - czyżby zbiorniczek z dwoma silniczkami pochodził z avanta? Dalej... dobrałem się do czarnego silniczka... wyjąłem go z obudowy i zastanawiam się już od kilku godzin w jaki sposób AC wykrywa że jest mało płynu? jakiś pływak zwiera coś do masy? Samo AC działa poprawnie bo jak zwarłem do masy kabelek czerwony z paskiem to AC krzyknął że mało płynu...a jak podłącze sam goły silniczek bez zbiorniczka nawet to nic sie nie dzieje.
Zatem moje pytanie: W jaki sposób do modułu AC wysyłany jest impuls (zwarcie do masy) tak by powiadomiłmnie o niskim poziomie płynu?
[ Dodano: 2011-06-21, 21:22 ]
tak wygląda mój zbiorniczek i silniczek spryskiwacza.
a tak wyglądają bebechy tego silniczka. tam "nic" nie ma. Pin który niby odpowiada za wysyłanie masy do modułu AC jest normalnie przypocowany do płytki na silniczku i w jakiś tam sposób połączony z pozostałymi za pomocą kondensatora i diody. O co tu chodzi? może brakuje mi jakiejś części?
[ Dodano: 2011-06-21, 21:27 ]