[inne] regulator napięcia objawy
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
AC bierze sygnał obrotów z ECU a ecu z czujnika hala w aparacie zapłonowym w przypadku ABK.
AC ma dynamiczną kontrole ciśnienia oleju to samo dotyczy napięcia na takiej prawie samej podstawie wylicza. Impuls obrotów mówi mu że silnik odpalony. AC nie ma związku z kontrolką ładowania ani z tym czy ma ładowanie czy nie ma czy się alternator kręci itd.. Tylko podczas gdy uruchomiony jest silnik ma być napięcie w odpowiednim zakresie kiedy jest odchyl wykrzykuję błędem.
Jeżeli wyjdzie że dynamiczna kontrola działa bez zarzutu, a AC nie resetuje się w czasie jazdy, to zostają dwie opcje uwalony albo minimalne zaniki napięcia na pinie 2 które może być spowodowane kilkoma rzeczami ale to już wcześniej rozmawialiśmy.
Tak się spytam tylko jeszcze jedno obrotomierz masz? działa prawidłowo? AC dokładane?
AC ma dynamiczną kontrole ciśnienia oleju to samo dotyczy napięcia na takiej prawie samej podstawie wylicza. Impuls obrotów mówi mu że silnik odpalony. AC nie ma związku z kontrolką ładowania ani z tym czy ma ładowanie czy nie ma czy się alternator kręci itd.. Tylko podczas gdy uruchomiony jest silnik ma być napięcie w odpowiednim zakresie kiedy jest odchyl wykrzykuję błędem.
Jeżeli wyjdzie że dynamiczna kontrola działa bez zarzutu, a AC nie resetuje się w czasie jazdy, to zostają dwie opcje uwalony albo minimalne zaniki napięcia na pinie 2 które może być spowodowane kilkoma rzeczami ale to już wcześniej rozmawialiśmy.
Tak się spytam tylko jeszcze jedno obrotomierz masz? działa prawidłowo? AC dokładane?
obrotomierz mam, dziala bez zarzutu, AC seria, licznik jest UN4, ale jak jest wlaczony zaplon, a altek nie kreci to ac widzi silnik wylaczony tak? to tez nie powinno sie zaswiecac, jeszcze wracajac do pinu 2 to gdzie szukac kabla od niego? jeszcze przemknelo mi na mysl, skoro ecu jest w to.zamieszane to czy nie bedzie mial nic do tego przekaznik 30, a na kompie pokazaloby jakis blad w zwiazku z taka sytuacja?
mialem ac na.stole i jak.je odpalalem, na sucho bez zwierania zadnych pinow, to wyswietlalo brems licht i za chwile wlasnie kontrolka oleju
[ Dodano: 2012-02-19, 12:19 ]
odpialem wtyczke od cisnienia oleju i jest tak, dajesz na zaplon, to bo tescie swiatel nie wyswietla kontrolki akumulator, tylko kontrolke oleju, a w czasie jazdy pow. 2tys obr nic nie wyswietla
[ Dodano: 2012-02-19, 13:09 ]
Jarewa, kurde pomylilem wtyczki, teraz odpialem ta co trzeba i zachowuje sie dokladnie tak jak napisales, czyli po zaplonie nic (dalej kontrolka aku) a jak przekroczy 2 tys obr to zaswieca sie od oleju i gasnie jak wroci na jalowe
[ Dodano: 2012-02-19, 12:19 ]
odpialem wtyczke od cisnienia oleju i jest tak, dajesz na zaplon, to bo tescie swiatel nie wyswietla kontrolki akumulator, tylko kontrolke oleju, a w czasie jazdy pow. 2tys obr nic nie wyswietla
[ Dodano: 2012-02-19, 13:09 ]
Jarewa, kurde pomylilem wtyczki, teraz odpialem ta co trzeba i zachowuje sie dokladnie tak jak napisales, czyli po zaplonie nic (dalej kontrolka aku) a jak przekroczy 2 tys obr to zaswieca sie od oleju i gasnie jak wroci na jalowe
Odświeżam temat bo nie chce zakładać nowego, a potrzebowałbym info na temat tego jaki mam regulator, alternator napędzany paskiem wielorowkowym, potrzebuję go jutro kupić a nie mam jak sprawdzić. Dodam że silnik 1z z 94r z klimą.
Mam pytanko od czego jest brązowy przewód wpinany do regulatora w alternatorze???
Mam pytanko od czego jest brązowy przewód wpinany do regulatora w alternatorze???
[B4 1Z] Brak ładownia.
Witam!!!
Mam problem z ładowaniem, a raczej z jego brakiem chodzi o to, że po wymianie szczotek z regulatorem nie świecą się kontrolki ładownia i mini checka, po odpaleniu również, ładowania brak, już od zmysłów odchodzę i nie mogę znaleźć przyczyny, auto rozebrane w garażu, a pomysły już mi się pokończyły. Pilnie proszę o pomoc...
Mam problem z ładowaniem, a raczej z jego brakiem chodzi o to, że po wymianie szczotek z regulatorem nie świecą się kontrolki ładownia i mini checka, po odpaleniu również, ładowania brak, już od zmysłów odchodzę i nie mogę znaleźć przyczyny, auto rozebrane w garażu, a pomysły już mi się pokończyły. Pilnie proszę o pomoc...
odkręć cieńszy przewód z alternatora, kolor niebieski (wzbudzenie)
dotknij do masy, przekreć na zapłon i kontrolka ładowania musi sie zaplić :idea:
jeżeli nie to żarówke w liczniku masz spaloną :mrgreen:
co do braku kontrolki co za tym idzie braku ładowania(nie ma wzbudzenia dla diód altek bedzie kumulował energie w sobie)
może być wytarty komutator sprawdz jego przejście, tj. do jednego pierscienia dotknij proponuje zacisk prostownika np. minus a do drugiego drugi zacisk plus powinno być zwarcie wiec dylko delikatnie dotknij by zaiskrzyło
jeżeli tam masz przerwe kontrolka sie nie zaświeci :idea:
tak samo bedzie jak ci sie szczotki w regulatorze zawieszą tzn jedna dotyka komutatora druga nie, brak przejścia = brak kontrolki. jak cos jeszcze trzeba pisz bedziemy pomagać <ok>
dotknij do masy, przekreć na zapłon i kontrolka ładowania musi sie zaplić :idea:
jeżeli nie to żarówke w liczniku masz spaloną :mrgreen:
co do braku kontrolki co za tym idzie braku ładowania(nie ma wzbudzenia dla diód altek bedzie kumulował energie w sobie)
może być wytarty komutator sprawdz jego przejście, tj. do jednego pierscienia dotknij proponuje zacisk prostownika np. minus a do drugiego drugi zacisk plus powinno być zwarcie wiec dylko delikatnie dotknij by zaiskrzyło
jeżeli tam masz przerwe kontrolka sie nie zaświeci :idea:
tak samo bedzie jak ci sie szczotki w regulatorze zawieszą tzn jedna dotyka komutatora druga nie, brak przejścia = brak kontrolki. jak cos jeszcze trzeba pisz bedziemy pomagać <ok>
sprawdzałem w taki sposób i kontrolki wtedy się zapalająDziki pisze:dotknij do masy, przekreć na zapłon i kontrolka ładowania musi sie zaplić :idea:
Jeden z pierścieni ma znaczący rowek, czy to może być przyczyna? tj. nie dolegająca jedna ze szczotek?Dziki pisze:może być wytarty komutator sprawdz jego przejście
[ Dodano: 2012-03-12, 16:16 ]
mierzyłem na alternatorze i prawie nicgibaj pisze:nic a nic nie ładuje? mierzyłeś?
odswiezam temat,przez pewien czas nie mialem czasu aby dokonczyc moj problem z ladowaniem, ale teraz do tego powracam, bo tak jak juz pisalem jest to.straszny dyskomfort psychiczny, wiec jak tak jezdzilem zaobserwowalem nowe objawy, otoz przy temperaturach od 2st w dol, nie podswietla pomaranczowych kontrolek, slychac tylko sygnal, a podswietlenia brak, czerwone natomiast podswietla normalnie, na tescie pokazuje tak samo, gdy temperatura wzrosnie to wszystko wraca do normy, kontrolka ladowania bez zmian, myslicie ze to uwalone ac?