[inne] regulator napięcia objawy
[Audi80 B-4 ABT]ładowanie
:roll: Witaj Przemku. Wczoraj wreszcie doszłam dlaczego utrzymuje się te 23mA. To wina tych speców od LPG,Którzy sterownik podpieli bezpośrednio pod aku.Wypiełam plusa na zasilaniu od aku i po podpięciu pod bezpiecznik (wolny) w skrzynce tak że z chwilą przekręcenia kluczyka poiawia się dopiero napięcie na sterowniku i jest <ok> . pobór teraz jest 5mA i myślę, że to jest do akceptacji.Nawiasem to najlepszy warsztat w Dąbrowie Górniczej.Zrobili jeszcze skrót z pompą paliwa,która cały czas pracowała po przejściu na LPG,co musiałam jeszcze przerobić.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
wlasnie patrzylem ze np umnie na zamknietym aucie mam 2,88mA pomiar miernikiem lepszym niz te co sa w marketach
z wyposazenia pelna elektryka i centalny- jest to org wyposazenie
radio jest org Audi Gamma ktore jest na stalym plusie, czyli radio widzisz nie bierze az tyle aby jak to nie ktorzy pisza duzo, no czywiscie jest to orginalne radio moze dlatego
z wyposazenia pelna elektryka i centalny- jest to org wyposazenie
radio jest org Audi Gamma ktore jest na stalym plusie, czyli radio widzisz nie bierze az tyle aby jak to nie ktorzy pisza duzo, no czywiscie jest to orginalne radio moze dlatego
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 26 lut 2012, 10:26
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
- Kontakt:
[2.0 ABK 115 km] Alternator
witam wszystkich mam takie pytanko bo tak szukam i szukam pod maska i nie widze gdzie mam podlaczyc kabel gruby co biegnie od alternatora bo zmiane silnika mam i teraz troche problemow sie rodzi
Ostatnio zmieniony 20 sie 2013, 08:01 przez miras221111, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 26 lut 2012, 10:26
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 26 lut 2012, 10:26
- Lokalizacja: Radzyń Podlaski
- Kontakt:
jesio jedno czy ten gruby kabel idzie na gore od alternatora do rozrusznika czy na dol bo sa 2 miejsca na nieego a drugie pytanie czy ten zulty kabelek on w wiazce laczy sie z niebieskim od alternatora ma byc przykrecony do tej niebieskiej sruby przy glowicy czy gdzies indziej wiem ze napewno jakies kable ida tam do glowicy tylko nie wiem ktore w sumie tylko on tam pasuje
Odświeżę kotleta żeby nie zaśmiecać nowym tematem.
Panowie mam problem
Przekręcam zapłon kontrolki od wody i aku się nie palą.Odpalam auto ładowanie na zegarach pokazuje plus minus 12,mierzyłem miernikiem 12.3.Dopiero jak auto się nagrzeje ładowanie na zegarach pokazuję się około 13.Miernikiem 13.5-13.8V.Na ciepłym po przekręceniu zapłony kontrolki już się palą.Szczotki wymienione,regulatory 3 z czego 2 ori.
Gdzie leży wina że dopiero po rozgrzaniu auta pokazuje się ładowanie??
Panowie mam problem
Przekręcam zapłon kontrolki od wody i aku się nie palą.Odpalam auto ładowanie na zegarach pokazuje plus minus 12,mierzyłem miernikiem 12.3.Dopiero jak auto się nagrzeje ładowanie na zegarach pokazuję się około 13.Miernikiem 13.5-13.8V.Na ciepłym po przekręceniu zapłony kontrolki już się palą.Szczotki wymienione,regulatory 3 z czego 2 ori.
Gdzie leży wina że dopiero po rozgrzaniu auta pokazuje się ładowanie??
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu