Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] regulator napięcia objawy

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Konro12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 lut 2016, 02:54
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Konro12 » 27 maja 2016, 19:49

wcześniej jak wymieniałem szczotki regulatora musiałem wyjąć alternator, ale oczywiście się dostosuje i sprawdzę to jaknajszybciej

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 maja 2016, 20:00

Konro12, mój błąd bo w tdi'ku jest ciut inaczej zawstydzonyy_

Konro12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 lut 2016, 02:54
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Konro12 » 27 maja 2016, 20:13

otóż to :) . ale oczywiście sprawdzę to. a jeszcze pytanie bo kupiłem regulator 90 a mam 120 i pytanie takie jest czy to nie przeszkadza w niczym?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 maja 2016, 20:16

podejrzewam że są inne ale nie mam 100 % pewności

Konro12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 lut 2016, 02:54
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Konro12 » 27 maja 2016, 20:23

wielkie dzięki! :)

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 maja 2016, 22:28

Jarewa pisze:Raczej akumulatora wina.
Babcie mam od 3 lat i akumulator jak kupowałem niby był nowy, bo posiada tą kontrolkę pokazująca stan naładowania, no i 3 zimy przeszedł bez zastrzeżeń, no ale zmierzę napięcie z odbiornikami i bez i zobaczymy co wyjdzie z tego :)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 maja 2016, 22:31

Konro12 pisze: a jeszcze pytanie bo kupiłem regulator 90 a mam 120 i pytanie takie jest czy to nie przeszkadza w niczym?
Przeszkadza i to sporo, majac 120A trzeba kupić 120 i wyżej. A jak ci pada często regulator to albo zły wkładasz albo masz uszkodzony wirnik.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 27 maja 2016, 23:05

Napięcia nic ci nie da musiał byś sprawdzić sprawność akumulatora (wydajność prądową )

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 maja 2016, 23:37

Jarewa pisze:Napięcia nic ci nie da musiał byś sprawdzić sprawność akumulatora (wydajność prądową )
Czyli wpięcie Amperomierza w szereg przy obciążeniu radia świateł itp?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 28 maja 2016, 08:02

Nie, specjalne urządzenie które zmierzy prąd zwarciowy.

Konro12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 06 lut 2016, 02:54
Lokalizacja: Olsztynek

Post autor: Konro12 » 03 cze 2016, 19:35

pierwszy raz wymieniałem, więc to nie mogła by być wina wirnika. kupiłem 90a bo nie spojrzałem jaki mam regulator

[ Dodano: 2016-06-03, 19:35 ]
Dziękuje za pomoc, wymieniłem alternator całkowicie. mój okazał się kaplicą której nawet warto naprawiać nie było :)

Awatar użytkownika
TOMIMOSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 gru 2009, 14:49
Lokalizacja: Żary

[80 B3 1.8S PM] Nie ma ładowania-pilne!

Post autor: TOMIMOSS » 01 lis 2016, 14:06

witam,po odpaleniu kontrolka ładowania gaśnie,w trakcie jazdy wycieraczki ledwo działają,radio też,zegary ledwo świecą,szczotki są,w czym problem?mam miernik to co mam nim sprawdzić czy alternator jest sprawny i czy da radę bez uruchamiania silnika?pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 lis 2016, 14:29 przez TOMIMOSS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 lis 2016, 14:15

TOMIMOSS, takich tematów jest z milion z opisem jak i co sprawdzić ale widzę że nie umiesz korzystać z wyszukiwarki
https://cse.google.com/cse?cx=partner-p ... 82adowania
TOMIMOSS pisze:mam miernik to sprawdzić
no nie inaczej, bo kto ma to sprawdzić
TOMIMOSS pisze: czy da radę bez uruchamiania silnika?
najlepiej na pracującym
Ostatnio zmieniony 01 lis 2016, 16:02 przez Pieterb, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
TOMIMOSS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 26 gru 2009, 14:49
Lokalizacja: Żary

Post autor: TOMIMOSS » 01 lis 2016, 15:36

patrzyłem na szczotki i jedna wystaje z 4mm może 3mm,jak wyjąłem regulator to po przekręceniu kluczyka włączył się brzęczyk a jak go wsadziłem to nie brzęczał,czy to szczotki?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 01 lis 2016, 15:43

TOMIMOSS pisze:patrzyłem na szczotki i jedna wystaje z 4mm może 3mm,jak wyjąłem regulator to po przekręceniu kluczyka włączył się brzęczyk a jak go wsadziłem to nie brzęczał,czy to szczotki?
kolego tak tego nie sprawdzisz
O ile dobrze pamiętam to w nowym regulatorze szczotki są ok 1cm więc 3 mm to stanowczo za mało, i może to może być przyczyną.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga