Po polerowaniu kolektora dolotowego (byl wyciagany), podlaczone wszystko tak ze bylo ok.
Podczas wyjazdu z garazu silnik zaczal pracowac jak C330.
Zajrzalem pod maske, okazalo sie ze cewka zaplonowa od 3 i 5 cylindra, czyli ta ostatnia jak sie patrzy od przodu, nie podaje iskrzy, po odlaczeniu przewodow od 3 i 5 cylindra nie zmienia sie praca silnika, po odlaczeniu innych jest reakcja.
Cewka do wymiany czy to moze byc cusik innego?
[B4 2.8 AAH] Uszkodzona cewka?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lut 2017, 16:41
- Lokalizacja: Kalisz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz czy kabel przy cewce się nie urwał ale i tak do wymiany bo jak nawet sie doczepi to długo się nie utrzyma. Możesz też ruszyć kostkami na module na podszybiu.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2017, 18:55 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 lut 2017, 16:41
- Lokalizacja: Kalisz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga