Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z ] Wiązka elektryczna - zniszczony kapturek

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
PQP
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[1.9 TDI 1Z ] Wiązka elektryczna - zniszczony kapturek

Post autor: PQP » 04 kwie 2008, 15:53

Witam wszystkich forumowiczów. Mój problem zapewne wyda się niektórym banalny ale jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę pojazdową. Wszystko się zaczęło przy wymianie świec żarowych ( wyczytałem na forum że niezłe są firmy BERU i takie kupiłem) Przy zmianie okazało się że stan "kapturków" jeśli można tak to nazwać są one w stanie opłakanym- szczególnie jeden. Przy zdejmowaniu zauważyłem że już był pęknięty a jak już go zdjąłem pękł mi całkowicie. Byłem w sklepie i dowiedziałem się że to idzie cała wiązka elektryczna, a samych kapturków nie dokupię. Co w takim przypadku zrobić? całą wiązkę dokupić to podejrzewam że koszt będzie powyżej 200 zł i pewnie w serwisie tylko. Pewna osoba mi podpowiedziała że można by z jakiegoś złomu uciąć z "kapturkiem" kawałek przewodu i wszystko by się zrobiło jak trzeba - pewnie będzie problem ze znalezieniem tego. Co Wy o tym myślicie? co w takim przypadku zrobić? teraz połączyłem to w bardzo nieprofesjonalny sposób i wszystko gra ale wole by wszystko było zrobione jak należy. Proszę o podpowiedzi i jeśli coś znajdziecie o linki do jakiś zamienników? ...nie wiem...

To co mi zostało po zdjęciu przewodu ze świecy:
http://img175.imageshack.us/img175/8378/obraz001wp2.jpg

Z góry dziękuję za cenne podpowiedzi.
Pzdr. Tomek

Awatar użytkownika
Mobilek
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub

Post autor: Mobilek » 04 kwie 2008, 21:19

Witam