[S2 2.2 ABY] Wymiana kasety przekaźników
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[S2 2.2 ABY] Wymiana kasety przekaźników
Cześć,
czy ktoś z Was podmieniał kasetę przekaźników i bezpieczników, która znajduje się pod pokrywą na podszybiu? Trochę mnie odpycha rozpinanie wszystkich tych kabli, ale chyba nie ma wyboru.
Widziałem, że od góry są dwie blokady. Od spodu są powpinane kable.
Czy macie jakieś sprytne rozwiązanie jak się z tym uporać?
czy ktoś z Was podmieniał kasetę przekaźników i bezpieczników, która znajduje się pod pokrywą na podszybiu? Trochę mnie odpycha rozpinanie wszystkich tych kabli, ale chyba nie ma wyboru.
Widziałem, że od góry są dwie blokady. Od spodu są powpinane kable.
Czy macie jakieś sprytne rozwiązanie jak się z tym uporać?
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D
Nic przyjemnego. Można wyciągać do kabiny lub w gorę. W górę wyciągasz wpychając do kabiny, obracając i wtedy wyciągasz do góry. Warto porobić sobie zdjęcia wszystkich podłączeń. Duże kostki masz opisane kolorami ale pojedyncze wsuwki będziesz potem szukał po schematach gdzie mają być. Jak będzie ciasno to rozepnij wiązki pod wykładziną na nadkolu z opasek.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Paweł wymieniałem w NMie i po zdjęciu deski wszystko idzie jak po sznurku. Bez zdejmowania to katorga. Wypinanie przekaźników tylko pod warunkiem posiadania schematów lub zrobienia zdjęć - jest kilka złączek z kolorami przewodów bardzo do siebie podobnych.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Porozpinaj opaski na nadkolu po wykładziną i sam zrobisz to w 30 min. Trochę pokaleczysz ręce, trochę pobluźnisz ale dasz radę samemu. Ostatnio wymieniałem 20 min w B3 na 90% pełnej opcji. Tam dopiero jest kabli.Kostek w skrzynce nie sposób pomylić bo każda ma inny kolor a na skrzynce masz opisane gdzie ma iść każda z nich (rot,blau,schwartz itd). Nie pozamieniaj tylko pojedynczych pinów-zasilania po zapłonie i ciągłe.
Jak dasz radę to zrób ładne foty co gdzie podłączone bo brakuje zdjęć nie grzebanych skrzynek.
Sam szukałem jak składałem elektrykę i musiałem iść po schematach.
Jak dasz radę to zrób ładne foty co gdzie podłączone bo brakuje zdjęć nie grzebanych skrzynek.
Sam szukałem jak składałem elektrykę i musiałem iść po schematach.
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Cały problem wiązał się z niedziałającymi spryskiwaczami reflektorów.
Naprawiłem rozciętą wiązkę kabli do pompki, podmieniałem dwa przekaźniki. Postanowiłem więc zmienić kasetę. Kaseta okazała się dobra, więc wróciłem do starej, oryginalnej.
Winnym okazał się przekaźnik (dwa które miałem okazały się niesprawne) i uszkodzona wiązka przewodów przy chłodnicy.
Teraz działa to tak:
Dziękuję za pomoc
Naprawiłem rozciętą wiązkę kabli do pompki, podmieniałem dwa przekaźniki. Postanowiłem więc zmienić kasetę. Kaseta okazała się dobra, więc wróciłem do starej, oryginalnej.
Winnym okazał się przekaźnik (dwa które miałem okazały się niesprawne) i uszkodzona wiązka przewodów przy chłodnicy.
Teraz działa to tak:
Dziękuję za pomoc
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga