Wysłany 21-03-2014
Super
___________________________________________________________________________
EDIT 22-03-2014
Dziś zabrałem się wymierzenie przewodów i przygotowanie wsówek.
http://images62.fotosik.pl/789/631b5b3e4032ff49.jpg
Zostało mi tylko zrobić końcówkę na + Elektrozaworu LPG i podłączyć wszystko.
Elektrozawór?- http://images61.fotosik.pl/787/8095cf21aab9f9da.jpg
Jeżeli tak to mam się wpiąć w miejsce odpięte na zdjęciu?
http://images62.fotosik.pl/789/517dcb8a72dc819d.jpg
Tak z ciekawości, ten zielony element do czego służy?Jest połączony chyba w szereg z czarnym podobnym elementem.
Przy kupnie auta w bagażniku było trochę tych elementów, widać że wymieniane parę/kilkadziesiąt razy.
Dziś się rozpadało, więc podłącze jak przestanie albo jutro na spokojnie.
[80 1.8 PM B3]Wymiana świec,przewodów,kopułki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Czemu zostawiłeś 30 wolne na przekaźniku? Czy bezpośrednio do niego wepniesz kabel sondy?Abyss pisze:Dziś zabrałem się wymierzenie przewodów i przygotowanie wsówek.
http://images62.fotosik.p...b3e4032ff49.jpg
Zostało mi tylko zrobić końcówkę na + Elektrozaworu LPG i podłączyć wszystko.
Tak, chociaż upewnij się że pojawia się na tym przewodzie plus przy pracy na gazie bo mógł ktoś zamienić jak podłączał. Na twoich zdjęciach ciężko zobaczyć który jest podłączony oczkiem do masy.Abyss pisze:Elektrozawór?- http://images61.fotosik.p...f21aab9f9da.jpg
Jeżeli tak to mam się wpiąć w miejsce odpięte na zdjęciu?
http://images62.fotosik.p...b8a72dc819d.jpg
To są cewki elektrozaworów. Gdy dochodzi do nich prąd to stają się elektromagnesem który podnosi tłoczek wewnątrz obudowy który otwiera przepływ gazu.Abyss pisze:Tak z ciekawości, ten zielony element do czego służy?Jest połączony chyba w szereg z czarnym podobnym elementem.
Ten czarny to jest elektrozawór z filarem lpg w stanie ciekłym a drugi na reduktorze odcina już odparowany gaz. Trzeci elektrozawór masz na butli.
Fotkę zrobiłem przed skończeniem przewodu, przekaźnik wyląduje tam gdzie znajdują się bezpieczniki.aldi pisze:Czemu zostawiłeś 30 wolne na przekaźniku? Czy bezpośrednio do niego wepniesz kabel sondy?
Aktualnie wygląda to tak:
http://images63.fotosik.pl/789/bb7f7126f7daf19c.jpg
http://images61.fotosik.pl/788/f6c6ce418b324de1.jpg
Ok, wezmę miernik ze sobą i sprawdzę.aldi pisze:Tak, chociaż upewnij się że pojawia się na tym przewodzie plus przy pracy na gazie bo mógł ktoś zamienić jak podłączał. Na twoich zdjęciach ciężko zobaczyć który jest podłączony oczkiem do masy.
Dzięki za wyjaśnienie widocznie zmieniane były w komplecie i dlatego ich było parę sztuk.aldi pisze:To są cewki elektrozaworów. Gdy dochodzi do nich prąd to stają się elektromagnesem który podnosi tłoczek wewnątrz obudowy który otwiera przepływ gazu.
Ten czarny to jest elektrozawór z filarem lpg w stanie ciekłym a drugi na reduktorze odcina już odparowany gaz. Trzeci elektrozawór masz na butli.
Ostatnio zmieniony 22 mar 2014, 17:31 przez Abyss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Coś mi się nie zgadza jak masz zaznaczone te kable na przekaźniku.
Obok dorysowałem sztandarowy układ pinów na przekaźnikach (porównaj bo może masz inne rozłożenie i może dlatego mi się nie zgadza).
http://img849.imageshack.us/img849/2208/odkq.png
Obok dorysowałem sztandarowy układ pinów na przekaźnikach (porównaj bo może masz inne rozłożenie i może dlatego mi się nie zgadza).
http://img849.imageshack.us/img849/2208/odkq.png
Racja pomyliłem kolory 86 i 30,zamieniłem miejscami- już poprawione
http://images63.fotosik.pl/789/bb7f7126f7daf19c.jpg
http://images63.fotosik.pl/789/bb7f7126f7daf19c.jpg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Wysłany: 2014-03-23, 16:55
23-03 Zainstalowałem ten przekaźnik.
Odłączyłem aku(był odłączony na czas montażu więc reset się zrobił 20-30min) i zabrałem się za instalację.
+/- był zamieniony na cewce-elektrozaworze (miałeś rację, mogli pomieszać i pomieszali)
Podłączyłem wszystko, odpaliłem na pb i trochę pojeździłem.Potem przełączyłem na LPG i też chwilę popracował, narazie jest normalnie jak po resecie (czyli super pracuje).
Pojeźdzę i zobaczymy co będzie dalej, czy szarpanie/zamulanie podczas przyśpieszania/spalanie/... wróci czy odejdzie już w zapomnienie.
Napiszę tutaj jak sprawa wygląda za jakiś czas.
_________________________________________________________________________________________
EDIT: 21-04
Witam, minęło trochę czasu i obecnie auto jeździ poprawnie.Nie ma szarpań,rusza bez żadnego zamulania, ten patent z przekaźnikiem rozwiązał problem.
Zostało mi tylko dojście dlaczego na 1/2 biegu i niskie obroty (bez dodawania gazu), takie toczenie w korku i autem buja przód-tył.(skaczą obroty minimalnie +/- i tak przyśpiesza i zwalnia w sec)
Tak mam na niskich obrotach, gdyby ten problem usunąć to auto sprawuje się dobrze. -dzieje się tak na pb/lpg identycznie. Może to jakaś regulacja?
23-03 Zainstalowałem ten przekaźnik.
Odłączyłem aku(był odłączony na czas montażu więc reset się zrobił 20-30min) i zabrałem się za instalację.
+/- był zamieniony na cewce-elektrozaworze (miałeś rację, mogli pomieszać i pomieszali)
Podłączyłem wszystko, odpaliłem na pb i trochę pojeździłem.Potem przełączyłem na LPG i też chwilę popracował, narazie jest normalnie jak po resecie (czyli super pracuje).
Pojeźdzę i zobaczymy co będzie dalej, czy szarpanie/zamulanie podczas przyśpieszania/spalanie/... wróci czy odejdzie już w zapomnienie.
Napiszę tutaj jak sprawa wygląda za jakiś czas.
_________________________________________________________________________________________
EDIT: 21-04
Witam, minęło trochę czasu i obecnie auto jeździ poprawnie.Nie ma szarpań,rusza bez żadnego zamulania, ten patent z przekaźnikiem rozwiązał problem.
Zostało mi tylko dojście dlaczego na 1/2 biegu i niskie obroty (bez dodawania gazu), takie toczenie w korku i autem buja przód-tył.(skaczą obroty minimalnie +/- i tak przyśpiesza i zwalnia w sec)
Tak mam na niskich obrotach, gdyby ten problem usunąć to auto sprawuje się dobrze. -dzieje się tak na pb/lpg identycznie. Może to jakaś regulacja?