Audi 80 B4 2.0 115 KM LPG. Czy warto? Proszę o pomoc.
Audi 80 B4 2.0 115 KM LPG. Czy warto? Proszę o pomoc.
Witam.
Chciałbym zasięgnąć opinii osób bardziej rozeznanych w Audi 80, w temacie tego ogłoszenia :
https://www.olx.pl/oferta/audi-80-b4-2- ... 6891c9b969
Mianowicie, czy warto się zainteresować tym samochodem?
Oglądałem go z kolegą i do naprawy jest: wymiana amortyzatorów tył, uszczelnienie wycieku z podstawy filtra oleju, naprawa klimatyzacji, regulacja instalacji gazowej, pompa wspomagania do wymiany i parę innych drobiazgów.
Lakier bezbarwny schodzi, ale podwozie zdrowe, jest trochę zaniedbany.
Sprzedający nie chcę zejść poniżej 3500 zł, mój budżet to około 7 tys., na zakup i pakiet startowy.
Chciałbym go używać na codzień na dojazd do pracy, zrobić najpotrzebniejsze rzeczy a z czasem doprowadzić do stanu jak najlepszego.
Pytanie czy warto?
Pozdrawiam.
Chciałbym zasięgnąć opinii osób bardziej rozeznanych w Audi 80, w temacie tego ogłoszenia :
https://www.olx.pl/oferta/audi-80-b4-2- ... 6891c9b969
Mianowicie, czy warto się zainteresować tym samochodem?
Oglądałem go z kolegą i do naprawy jest: wymiana amortyzatorów tył, uszczelnienie wycieku z podstawy filtra oleju, naprawa klimatyzacji, regulacja instalacji gazowej, pompa wspomagania do wymiany i parę innych drobiazgów.
Lakier bezbarwny schodzi, ale podwozie zdrowe, jest trochę zaniedbany.
Sprzedający nie chcę zejść poniżej 3500 zł, mój budżet to około 7 tys., na zakup i pakiet startowy.
Chciałbym go używać na codzień na dojazd do pracy, zrobić najpotrzebniejsze rzeczy a z czasem doprowadzić do stanu jak najlepszego.
Pytanie czy warto?
Pozdrawiam.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
z tą instalacją będzie maił kupę problemów, trzeba by się liczyć z przeróbką na sekwencję, więc jak dla mnie nie warto. Szukał bym z sekwencją lub sama bp, no i zakładał samemu.Archi pisze:Pytanie czy warto?
Ogólnie nie wygląda tak źle także być może i warta swojej ceny ale to już trzeba by dokładniej ją obejrzeć a po fotkach się tego nie da zrobić.
https://www.autotesto.pl/dev/?id=802541 ... 821f02d72d
hasło: H1xOAOdc
Tu będzie coś więcej.
I nie wiem czy lepiej kupić droższe, "gotowe" czy tańsze i samemu coś robić?
W moim przypadku tzn., że dobry kolega mechanik ogarnie po kosztach bo ja się nie znam
hasło: H1xOAOdc
Tu będzie coś więcej.
I nie wiem czy lepiej kupić droższe, "gotowe" czy tańsze i samemu coś robić?
W moim przypadku tzn., że dobry kolega mechanik ogarnie po kosztach bo ja się nie znam
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
to już indywidualna sprawa jeden woli kupić tańsze i naprawić co jest do naprawienia - wówczas masz pewność że to zostało zrobione(dobrze) a inny woli dać więcej i mieć wsio z głowy(teoretycznie) bo nie zawsze tak jest.Archi pisze:I nie wiem czy lepiej kupić droższe, "gotowe" czy tańsze i samemu coś robić?
Jak już pisałem duży minus tego auta to ta instalacja - bo może Ci narobić sporo kłopotu a co za tym idzie kasy ale też nie musi.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1065
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Za to plus, że jak LPG w papierach to wstawi się dobrą sekwencję za dużo mniej niż montaż od zera.
Ja i tak myślę, że poza tym co widać to jeszcze trochę będzie roboty, ale uwzględnić trzeba, że gaz już masz a to wiele. Jak blacha zdrowa, nie miał jakiejś tragedii za sobą - może być ciekawie. Dobrze zrobiony jeździ przyjemnie nawet jak na dzisiejsze standardy i to też w przypadku takiego auta musisz uwzględnić, nawet jak trochę po kieszeni da. Inaczej wziąć Pandę z LPG do taniego jeżdżenia, koniecznie po gruntownej konserwacji by rdza nie zjadła szybko.
Ja i tak myślę, że poza tym co widać to jeszcze trochę będzie roboty, ale uwzględnić trzeba, że gaz już masz a to wiele. Jak blacha zdrowa, nie miał jakiejś tragedii za sobą - może być ciekawie. Dobrze zrobiony jeździ przyjemnie nawet jak na dzisiejsze standardy i to też w przypadku takiego auta musisz uwzględnić, nawet jak trochę po kieszeni da. Inaczej wziąć Pandę z LPG do taniego jeżdżenia, koniecznie po gruntownej konserwacji by rdza nie zjadła szybko.
Na pakiet startowy mam przeznaczony około 2 tys. zł., wymiana amortyzatorów czy usunięcie wycieku to raczej sprawy do ogarnięcia bez problemu. Martwią m nie tylko dwie kwestie: ile w najgorszym wypadku może kosztować naprawa klimatyzacji, i czy nie będzie problemu z dostępnością części do tego samochodu?
Jeśli bym go zakonserwował i zrobił lakier tak jak trzeba, ogarnął powoli wszystkie usterki i bolączki, ile mógłby jeszcze pojeździć? Nie ukrywam, że nie chciałbym się z nim szybko rozstawać.
Jeśli bym go zakonserwował i zrobił lakier tak jak trzeba, ogarnął powoli wszystkie usterki i bolączki, ile mógłby jeszcze pojeździć? Nie ukrywam, że nie chciałbym się z nim szybko rozstawać.
Sprzedający mówił że odkupił od kobiety ze wsi co nim jeździła na co dzień.
Wystawiony jest już około 3 tyg.
https://www.olx.pl/oferta/audi-80-b4-av ... 88a93c3686
Jeszcze coś takiego mam w okolicy.
Wystawiony jest już około 3 tyg.
https://www.olx.pl/oferta/audi-80-b4-av ... 88a93c3686
Jeszcze coś takiego mam w okolicy.
-
OnlineKrzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
h/k, z tego lpg większość i tak pójdzie na śmieci więc to moim zdaniem żadna zaleta(jedynie wbicie w dowód) ale to najmniejszy problem, jeszcze pytanie czy tam wiso działa i ten gaz nie narobił już szkód
To samo tyczy się tej drugiej co wrzuciłeś.
Z drugiej strony nie wiem czy za tą kasę kupi coś sensownego z sekwencją, bo może lepiej szukać abt.
To samo tyczy się tej drugiej co wrzuciłeś.
Z drugiej strony nie wiem czy za tą kasę kupi coś sensownego z sekwencją, bo może lepiej szukać abt.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1065
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Jest, jest. Dzięki starej Bingo S za wywalenie jej i montaż używki Staga 4 zapłaciłem 900 zł - wszystko razem ze strojeniem. Co prawda po 2 latach robiłem reduktor, bo mu się należało a dodatkowo uszczelka głowicy mi poszła i ciśnienie wywalało co popadnie, ale gdybym dopłacił 300 zł to miałbym nowy parownik przy montażu.PieterB pisze:h/k, z tego lpg większość i tak pójdzie na śmieci więc to moim zdaniem żadna zaleta(jedynie wbicie w dowód) ale to najmniejszy problem, jeszcze pytanie czy tam wiso działa i ten gaz nie narobił już szkód
2500-3000 zł a 1200 zł to jednak różnica, prawda?
Co do reszty masz rację, bo patenciarstwa w tych autach nie brakuje, a jak mikser zrobił bum to jeszcze więcej będzie namotane, ale to już zależy od egzemplarza.
O czujniku lakieru nie wspominam, moim zdaniem konieczność - poważny wypadek przekreśla kupno nawet budżetowej 80tki.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
owszem jest różnica, bo zakładasz używaną instalację - i to trzeba było dopisać. Tyle że tu jest tak że zależy co kupi.h/k pisze:PieterB napisał/a:
h/k, z tego lpg większość i tak pójdzie na śmieci więc to moim zdaniem żadna zaleta(jedynie wbicie w dowód) ale to najmniejszy problem, jeszcze pytanie czy tam wiso działa i ten gaz nie narobił już szkód
Jest, jest. Dzięki starej Bingo S za wywalenie jej i montaż używki Staga 4 zapłaciłem 900 zł - wszystko razem ze strojeniem. Co prawda po 2 latach robiłem reduktor, bo mu się należało a dodatkowo uszczelka głowicy mi poszła i ciśnienie wywalało co popadnie, ale gdybym dopłacił 300 zł to miałbym nowy parownik przy montażu.
2500-3000 zł a 1200 zł to jednak różnica, prawda?
Bo zaraz się okaże że remont parownika lub nowy, może się okazać że po roku wtryskiwacze powiedzą papa, z wiązką też różnie bywa bo widziałem już tak zmasakrowaną że trzeba było szyć od nowa, to samo butla się skończy - więc czy ja wiem czy to tanio.
Ja dałem za swoją 2 tyś(te 3 tyś to trochę przegiołeś) i mam z 8 lat, oprócz filtrów wymieniłem listwę to fakt bo padła po 60 tyś. a całość na lpg to ze 150 zrobione w ok 5 lat.
Jak swoją kupowałem to miała być albo sekwencja albo czysta bp. W sumie każdy robi jak uważa