daniel110791 pisze:jeśli mnie pamięć nie myli jest to 343.
numeracji bylo mnostwo
Piachuu pisze:może moduł nie ten(327 z 100 c4).
wazne aby koncowka nr byla *** 951 257
a skoro od setki, to mozesz miec pin jeden wiecej, lub dwa, gdyz tam bywal modul komfortu, wazne abys te dwa piny "brązowo-żółty i brązowo-zielony " podlaczyl pod piny w przekazniku pod TK2 i TK3,
Szara80tkaTdi, dzięki za nakierowanie,może znajdę twój post jak nie to pewnie w necie jest.Podejrzewam że będę musiał kombinować z wiązką bo mam ori z 80.
A powiedzcie mi jeszcze taką rzecz co mi dodatkowego daje ten moduł komfortu?
domykanie szyb, ale to bys musial miec wkladke z przelacznikami od strony kierowcy, a niewiem czy czasem klamka z przelacznikiem tez nie jest potrzebna, ta zewnetrzna
tam na schemacie jest bodajze przelacznik jako - Handle switch
Piachuu pisze:będę musiał kombinować z wiązką bo mam ori z 80
prawdopodobnie wystarczy jak zmienisz kilka pinow w gniezdzie przekaznika, aby sie pokrywaly z pinami na przekaznik setkowy i to pewnie ci wystarczy
Pod które kable mogę podpiąć elektryczne szyby, nie mam całej wiązki mam cześć ale przyciski i wtyczki do przycisków mam. Pod kierownicą jest podobno główne zasilanie i zasilanie które jest dopiero po przekręceniu stacyjki, z tego co wiem to tam podpinam 2 kable a 3 który jest w wiązce to UZIEMIENIE (-) to juz sobie poradzę, chodzi mi o te kable ZASILANIE CIĄGŁE i ZASILANIE PO PRZEKRĘCENIU STACYJKI .
i wystarczy ze te 3 kable podlacze tzn z strony pasarzera pociagne 3 kable polacze do kostki z przyciskami i w sumie 2x plus 2x plus ze stacyjki i 2x masa podłącze pod odpowiednie kable i bedzie działać?? dobrze mysle ?? z tych schematów za bardzo nic nie rozumiem.
Jak nie masz sterownika to możesz podpiąć tylko masę i plus po stacyjce i nic więcej nie podłączysz... Użyj opcji szukaj bo masz wszytko napisane,gdzie są piny pod skrzynką bezpiecznikową, jest rozrysowany schemat jak nie masz sterownika.Po prostu jest wszytko...
noo doobra chlopaki ... sprawę mam ... niedziała mi tylna lewa szyba( oczywiscie elektryka ) . nie dziala mi to z panelu sterowania przedniego jak i tylnego ... reszta szyb działa jak nalezy ...oswietlenie przełaczników to loteria raz jeden zaswieci a raz nie... ale wydaje mi sie ze ze sterowaniem szyb to nie ma duzo wspólego ...
po nacisnieciu przycisku szyb( te ktore nie działa ) przedniego to czuc po pracy silnika ze prad jest pobierany ... nooo i co to moze byc ? wie ktos ? w danej chwili mam tylny boczek zdjety to sie przygladam co i jak ... moze cos sie zacielo i nie działa ... a jak wykluczyc uszkodzenie silniczka tych szyb ?
sa schematy i jesli chodzi o diagnoze tylnej szyby jest bardzo prosto
odpinasz przycisk i pod kable z pinu pierwszego i drugiego dajesz prad, oczywiscie musisz ustalic sobie biegunowosc, bo w jedna strone to juz sie silniczek krecic nie bedzie bo jest skrecony do oporu
Odgrzewam żeby nie tworzyć nowych tematów.
Panowie czy ktoś może mi napisać rozpiskę pinów tej brązowej kostki/złączki pod kierownicą (zdjęcie)
Konkretnie chodzi mi o ten cienki kabel (brązowy z żółtym paskiem) w prawym górnym rogu dołączanej części kostki.
Pytam bo przy wyciąganiu wiązki od 4 elektrycznych szyb miałem w niej białą kostkę, o której pisze użytkownik tbomba.
Druga część tej białej kostki miała jeden brązowy kabel.
On prowadził do tej grubej wiązki biegnącej pod kolumną kierownicą oraz stacyjką.
Po wyjęciu tego kabla miał on "łączenie" z którego wychodziły dwa brązowe kabelki.
Jeden do pinu nr 13 w białej kostce liczników (LEFT FRONT DOOR SW).
Drugi właśnie do tej brązowej kostki o której napisałem na początki postu.
Zdjęcie tej wiązki z drugą częścią białej kostki oraz wiązki od przełącznika grzanych szyb do kostki gdzie podłącza się grzane lusterka.
Mam jeszcze jedno pytanie, czy wpięcie się w ten brązowy kabel z tej białej kostki od licznika albo w ten brązowy kabel przy brązowej kostce wystarczy do poprawnego działania całej instalacji (chodzi o to aby cały czas po wyjęciu kluczyka nie działały szyby oraz ich podświetlenie).
Pytam bo obie końcówki przy krańcówkach w słupkach mam zajęte, a wyciągnięta wiązka była podłączona do tej białej kostki oraz do krańcówek w słupkach.
Dodam, że mam fabryczny alarm i elektryczny szyberdach, a auto z którego jest ta wiązka nie miało ani jednego ani drugiego.