Solskier już szykuje fotki

Będzie działało cały czas, na tym zacisku jest zawsze napięcie akumulatora, jak chcesz mieć tak jak w szyberdachu to trzeba będzie założyć moduł 343 (fabrycznie zakładany do sterowania szybami)hudy pisze:no dobra jak sie tam podepne to będzie działało tak samo jak szyberdach czy cały czas będzie działało??
Jeśli tak działa u ciebie szyber to można jak najbardziej. A takie działanie zresztą wskazuje na obecność jakiegoś modułu bo gdyby go nie było to napięcie na szyberku traciło by się po wyjęciu kluczyka.hudy pisze:no ja rozumiem że moduł wszystko by rozwiązał no ale przecież szyberdach działa do otwarcia drzwi.czy nie dało by sie wpiąć pod kabel + który idzie do szyberdachu i jest na nim napięcie do czasu otwarcia drzwi??
u mnie działa szyberdach w ten sposób że po wyłączeniu zapłonu i po wyjęciu kliczyka szyberdach nadal działa i moge go otwierać i zamykać dowoli jednak po otwarciu drzwi szyberdach przestaje działać i żeby znów zadziałał to musze przekręcić kluczyk w stacyjce.znów szyby działają w ten sposób że musi być włączony zapłon.jesli wyłącze zapłon bez wyjmowania kluczyka to szyby juz przestają działać...tylko zastanawiam się nad tym gdzie moge wpiąć sie w + idący do szyberdachu czy jest miejsce pod kierownicą czy musze ciągnąć kabel aż do szyberdachu...kubik pisze:Jeśli tak działa u ciebie szyber to można jak najbardziej. A takie działanie zresztą wskazuje na obecność jakiegoś modułu bo gdyby go nie było to napięcie na szyberku traciło by się po wyjęciu kluczyka.
Zdejmij osłonę silnika szyberka, zobacz jakie tam są kable i poszukaj ich pod kierownicą, bo napewno tam są. Powinien być jakiś przekaźnik z którego te kable wychodzą, a już napewno jeden i do niego musisz się podłączyć.hudy pisze:zastanawiam się nad tym gdzie moge wpiąć sie w + idący do szyberdachu czy jest miejsce pod kierownicą czy musze ciągnąć kabel aż do szyberdachu..