Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABT]Bujanie kierownicy na nierównościach

ODPOWIEDZ
emsi90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 kwie 2012, 08:07

[80 B4 ABT]Bujanie kierownicy na nierównościach

Post autor: emsi90 » 10 lip 2012, 10:58

Witam Panowie,
Problem jest taki, że gdy wjadę w jakieś nierówności i puszczę kierownicę to majta nią na lewo i prawo. Wcześniej tego nie było i może nie jest to uciążliwe, ale zastanawia mnie co może być przyczyną. Dodam, że wymieniłem łącznik stabilizatora (miał już spore luzy) oraz wczoraj amortyzatory na sachs. W zawieszeniu żadnych stuków, prowadzi się stabilnie i nie dobija na dołkach.

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 10 lip 2012, 11:42

emsi90, na początek to sprawdziłbym geometrie czy jest poprawna ;-) U mnie po wymianie amorków nie było odpowiedniej; przez co auto nie prowadziło się zbyt dobrze. Miało tendencje do nie trzymania się drogi :lol:

emsi90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 kwie 2012, 08:07

Post autor: emsi90 » 10 lip 2012, 14:42

Wydaje mi się, że wymiana amorków nie wpłynęla na geometrię, gdyż w kwestii "bujania" się kiery jest zupełnie jak przedtem(kierownicy nie wyrywa mi z rąk, ale puszczona na nierównościach chodzi sobie jak chce), nie mniej sprawdzę tą geometrię. Chciałbym jeszcze zapytaź czy jakieś zużyte elementy zawieszenia mogą powodowac takie zachowanie czy raczej jest to nieprawidłowa geometria zawieszenia ?

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 27 sty 2014, 17:52

Mam ten sam problem co kolega wyżej... na nierównościach w prawo lewo chodzi mi kierownica, co z tym fantem zrobic? :-)

marcin6622
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32

Post autor: marcin6622 » 14 mar 2014, 12:19

i ja mam to samo, czy nikt niedoradzi?

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 14 mar 2014, 14:15

U mnie było podobnie jak miałem okrutnie wybitą końcówkę drążka kierowniczego, u Was mówicie nie ma stuków więc nieco mnie to zastanawia. Pochylenie koła też odgrywa pewna rolę wydaje mi się, więc może sworzeń wahacza? Ogólnie auto na kobyłki, breszka w dłoń i pokatować wszystko co się da w zawieszeniu

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 14 mar 2014, 15:56

w większości stacji diagnostycznych wjazd na tzw szarpaki i sprawdzenie zawieszenia jest bezpłatny po tym wszystko wiesz nie brudząc się.

marcin6622
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 27 lut 2014, 21:32

Post autor: marcin6622 » 14 mar 2014, 22:24

w tym problem na szarpakach ok jest

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 14 mar 2014, 23:20

sprawdź jak pisałem opony zmień koła z tyłu do przodu albo jakieś inne załóż, czy są dobrze przykręcone, luz łożyska bujając kołem, no i cały dalszy opis sprawdź

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl