Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Czemu prawy dążek kierowniczy jest zakrzywiony?

ODPOWIEDZ
hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

[B4 1.9 1Z] Czemu prawy dążek kierowniczy jest zakrzywiony?

Post autor: hubert26w » 08 mar 2015, 19:40

Witam! Nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam. Zna ktoś może fachową odpowiedź na to pytanie? Jakiś czas temu jeden pseudo fachowiec mi go wyprostował. Chciałbym się dowiedzieć czy ten zabieg może mieć jakiś negatywny wpływ na cokolwiek? Zbieżność była robiona po tym. Przy mocnym ruszaniu ściąga na prawo :-/
Ostatnio zmieniony 08 mar 2015, 19:56 przez hubert26w, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 mar 2015, 19:46

hubert26w, a gdzie tag :?: _uwaga

A co do tematu to na pewno drążek jest skrzywiony :?: sam miałem kiedyś przypadek że skrzywił mi ale nawet nie wiem gdzie, ani jak. U mnie jednak skrzywiona była śruba rzymska stało się to po wymianie końcówek nie wiem może to miał jakiś wpływ.
WRC is for boys.
Group B was for men.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 08 mar 2015, 20:01

Ostatnio zmieniłem koła na 16 i widzę że ten objaw się bardziej uwidocznił :-/

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 mar 2015, 20:08

hubert26w, jak jest już zgięty to się nie wyprostuje a co najwyżej może się skrzywić bardziej ;-) więc bym go wymienił. Ale czemu tak się zrobiło to nie wiem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 08 mar 2015, 20:31

Jeden drążek jest seryjnie zakrzywiony. Chyba właśnie prawy.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 08 mar 2015, 20:37

wiem wiem... A co najlepsze to diagnosta ze stacji mi to prostował!

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 mar 2015, 21:21

dyras pisze:Jeden drążek jest seryjnie zakrzywiony.
hehe no tak, coś mi się ubzdurało że to o lewy piszemy :oops:
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 mar 2015, 22:24

hubert26w pisze:A co najlepsze to diagnosta ze stacji mi to prostował!
No to masz problem:) przy skręcie max w prawo i wpadnięciu w dziurę prawym kołem drążek może bić o skrzynie.

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 09 mar 2015, 10:44

o właśnie o coś takiego mi chodziło! Czasem jak zjeżdżam z kraweznika to jest takie głośne jeb...przez próg zwalniający też czasem i jak w większą dziurę wpadne prawym kołem...muszę zbadać ten temat bo właśnie to samo :-/ [/b]

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 mar 2015, 10:46

co za patola! na co Ci prostował, niestać kupić nowego? też miałem kiedyś zagwózdke, bo zauważyłem przy pewnej nie miłej sytuacji że ten drązek jest skrzywiony kupiłem nowy i jak sie zdziwiłem jak w sklepie w pudełku znajdował sie dokładnie tak samo skrzywiony drążek :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80

hubert26w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
Imię: Hubert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.

Post autor: hubert26w » 09 mar 2015, 17:50

Byłem jeszcze wtedy zupełnie zielony w temacie i niewiele wiedziałem na temat auta. Skoro pan pseudo mechanik stwierdził, że można wyprostować i będzie ok to się zgodziłem :-/ Ręce opadają przy takich fachowcach :-/ Zamierzam na dniach wymienić go i przywrócić tak jak w oryginale było :-) Tylko zbieżność i zobaczymy ;-)

Awatar użytkownika
sebek04343
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 07 sie 2013, 01:03
Lokalizacja: Radom

Post autor: sebek04343 » 01 maja 2015, 14:16

nie ma to jak dobry mechanik (samouk) który na każde pytanie odpowie ,,bedzie pan zadowolony".

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga