Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Drżąca kierownica od 90km/h brak pomysłu przy naprawach

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 29 mar 2012, 18:23

Miałem tak u siebie, winne były tuleje sanek.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 29 mar 2012, 18:28

waldi23 pisze:Wymienione końcówki, łożyska kół, przeguby zewn. + jeden wewn., Tarcze hamulc. wyczyszczone, koła wyważone, felgi sprawdzone. Ogólnie zawieszenie ok.
To zamień sobie koła z przodu na tył. Podejrzewam że to oponki <ok>

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 29 mar 2012, 20:37

Mógł Ci odpaść odważnik i koło nie ma równowagi, bądź to wina opon.
A w jakim stanie masz przeguby?
Kiedyś jak mi siadł przegub wewnętrzny to przy prędkości od 90km wzwyż to miałem straszne bicie -powodowało je półośka bo miała luz.

Awatar użytkownika
waldi23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: waldi23 » 30 mar 2012, 21:04

Opony zmieniałem tył na przód i to samo. Ale wyczułem luz na półosi a konkretnie na tej flanszy co wychodzi ze skrzyni po lewej stronie. Czy ona jest jakoś łożyskowana ?

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 30 mar 2012, 22:08

A ten luz to w którą stronę wyczułeś?

Awatar użytkownika
waldi23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: waldi23 » 31 mar 2012, 06:51

Luz jest góra dół , tak jakby luz na łożysku. Tuleje sanek wymieniałem 2 lata temu.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 31 mar 2012, 08:50

Czyli to przegób wewnętrzny Ci siada i stąd te bicie. Tak samo miałem to nie mogłem jechac szybciej jak 80KM na godzinę bo ostro biło.

Awatar użytkownika
waldi23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: waldi23 » 31 mar 2012, 12:21

Nie kolego, przegub jest nowy bo go 2 miesiące temu wymieniałem bo się rozsypał. Luz jest na tej flanszy co wychodzi ze skrzyni biegów( lewa strona). Nie wiem tylko czy da się to jakoś wyciągnąć i wymienić, może jakieś łożysko tam jest ?

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 31 mar 2012, 15:22

Da się ją wymienić. Nawet dziś jak byłem na szrocie to widziałem kolesia co chciał kupić całą półośkę z flanszą bo też był na niej luz.

Awatar użytkownika
waldi23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 09 mar 2008, 12:53
Lokalizacja: Strzegom

Post autor: waldi23 » 31 mar 2012, 15:38

Ok. W przyszłym tygodniu zabiorę się za to, bo już mi brak pomysłów co może być przyczyną tego bicia.

[ Dodano: 2012-04-03, 17:08 ]
Sprawa załatwiona. Po wymianie łożyska w skrzyni bicia nie ustąpiły, ale kilkakrotne kombinacje z kołami dały efekt - okazało sie, że to jednak felgi. Dzięki wszystkim za rady.

Awatar użytkownika
maciex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 08 wrz 2008, 11:30
Imię: Maciek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AAD+lpg
Lokalizacja: Konin

Post autor: maciex » 04 lip 2012, 22:05

Temat rzeka ja miałem bicie na kierownicy jak puszczałem gaz lub jak hamowałem właśnie z 90 km/h przyczyną była skrzynia biegów a dokładniej mechanizm różnicowy w niej po wymianie skrzyni problem rozwiązany.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 04 lip 2012, 22:41

U mnie kierownica drży podczas hamowania, gdy hamuje lekko, nie czuć, gdy hamuję średnio wali jak szalona nie zależnie od predkości, gdy hamuje opór, nic nie czuć. Obstawiam krzywe tarcze lub mechanizm różnicowy, bo u mnie już zaczyna huczyć, prawdopodobnie poprzedni sprzedajacy podmienił skrzynie biegów <frajer> :oops:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl