Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z 1.9 Tdi] Kąty w zawieszeniu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

[B4 1Z 1.9 Tdi] Kąty w zawieszeniu

Post autor: rczopik2 » 22 mar 2007, 10:22

Przy wymianie końcówki drązka kier.realne jet że trzeba ustawić zbierzność.
A jak jest w sytuacji gdy dochodzi do tego wymiana tulejek wahaczy i poduszki z łożyskiem kolumny McP.?? Trzeba rogić całą geometrię??

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 22 mar 2007, 14:34

To zależy, po założeniu urządzen do geometrii kół wystarczy sprawdzić jaki jest kąt pochylenia koła i kiedy jest nieprawidłowy to czeba go ustawić.

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 22 mar 2007, 15:43

Ja bym sprawdził geometrie... szczegolnie po wymianie końcówki jak ktos nie wkrecil odpowiednio jej.
Pozdrowienia dla posiadaczy OOOO !!
Audi Coupe '84 2.2 5 zylinder KV
xGrizzlix

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 22 mar 2007, 15:56

xGrizzlix pisze:Ja bym sprawdził geometrie... szczegolnie po wymianie końcówki jak ktos nie wkrecil odpowiednio jej.
Szanowny kolego ale po naprawie układu kierowniczego bądź zawieszenia trzeba zawsze sprawdzać ustawienie geometrii kół. Chyba że ktoś lubi się siłować z kierą bądź lubi wymienić często opony :mrgreen:

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 22 mar 2007, 18:23

kokolino1 pisze:
xGrizzlix pisze:Ja bym sprawdził geometrie... szczegolnie po wymianie końcówki jak ktos nie wkrecil odpowiednio jej.
Szanowny kolego ale po naprawie układu kierowniczego bądź zawieszenia trzeba zawsze sprawdzać ustawienie geometrii kół. Chyba że ktoś lubi się siłować z kierą bądź lubi wymienić często opony :mrgreen:
dobrze gadasz... geometrię sprawdzić to nie problem ani nie wielki wydatek, a faktycznie sprawdza się po każdej większej interwencji w układ kierowniczy/zawieszenia
ta akurat jest "większą" interwencją

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga