Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 Avant] Końcówki drążka stabilizatora

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

[B4 Avant] Końcówki drążka stabilizatora

Post autor: Lukaszbroz » 10 gru 2014, 09:57

Witam
Chciałbym uzyskać informacje na temat końcówek drążka stabilizatora. Po raz trzeci kupiłem komplet tego badz****ia i po raz kolejny wybijają się główki po przejechaniu 1tys km. Czy polecacie jakiegoś konkretnego producenta lub czy jest to wina innych elementów?

Czy ktoś miał taki problem?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 gru 2014, 10:34

Lukaszbroz pisze:Po raz trzeci kupiłem komplet tego badz****ia i po raz kolejny wybijają się główki po przejechaniu 1tys km.
ale może napisz jakiej firmy kupiłeś bo skąd mamy to wiedzieć

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 10 gru 2014, 11:46

Mayle, topran, febi, i dwa komplety których nazw nie pamiętam...każde tak samo się wybijały. Zastanawiam się czy to nie jest zwiazane z wymianą podobno fabrycznych sprężyn obniżających na zwykłe.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 gru 2014, 12:13

Lukaszbroz pisze:Zastanawiam się czy to nie jest zwiazane z wymianą podobno fabrycznych sprężyn obniżających na zwykłe.
hmm, powiem szczerze że nie wiem, wydaje mi się że nie ale pewności nie mam
A po za tym nie słyszałem o czymś takim jak fabryczne sprężyny obniżające chodź może coś takiego istnieje.

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 10 gru 2014, 13:16

Ja również nie znalazłem żadnych informacji na ten temat. Wie tyle, że miały kolor czerwony i były dość twarde. Prawdopodobnie były montowane w Niemczech i brak jest jakiejkolwiek dokumentacji na ten temat.
Poprzedni właściciel mówił, że jest to fabryczny zestaw łącznie z maglownicą (jakaś sportowa). Coś w tym musi być gdyż karoseria w miejscu kontaktu z drążkiem (a dokładnie śruba rzymską) jest uszkodzona. Kontakt następuje przy znacznym opuszczeniu koła np przy podnoszeniu samochodu. Tego problemy nie było przy glebie.

sokraal

Post autor: sokraal » 10 gru 2014, 20:14

W sumie to na końcówki drążków wpływa każdy element przedniego zawieszenia, a nawet same koła jakąś tak część obciążenia wywołują. Rozumiem że geometria była robiona po wymianach? Skoro tak szybko się wyrabiają to oznacza że któryś element zawieszenia wyrywa je na siłę w maksymalne położenia.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 10 gru 2014, 21:12

Kiedyś zmieniałem łączniki stabilizatora co pół roku. Jakieś trzy lata temu kupiłem ,,NK" po 35zł. sztuka... i cisza :shock:

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 11 gru 2014, 07:25

U mnie wymiana co 1-2 miesiące. Masakra jakaś.
Drogi wyremontowali, a zawieszenie pada szybciej jak przed remontem dróg.

Cały czas po głowie chodzi mi ta wymiana zawieszenia. Może przy obniżonym zawieszeniu inaczej wyprofilowali drążek skrętny, a teraz przy oryginalnym zawieszeniu nie działa prawidłowo?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl