[B2] Krzywa tylna belka a ustawienie zbieżności i geometrii
[B2] Krzywa tylna belka a ustawienie zbieżności i geometrii
Witam.Zeszłej zimy przytrafił się mi mały wypadek, wpadłem w poślizg i uderzyłem prawym bokiem w krawężnik. Doszło do skrzywienia przedniego sworznia. Został on wymieniony na nowy (lewy i prawy) . Skrzywiła się również tylna belka (wymieniłem czop na nowy ale koło nadal jest do środka). Problem jest taki: czy da się ustawić zbieżność na przednich kołach przy skrzywionej tylnej belce? Zakupiłem nowy prawy drążek kierowniczy bo stary byl już zastany a na dodatek krzywy. Chodzi mi o to czy konieczna jest wymiana tylnej belki, aby dało się ustawić zbieżność i geometrię z przodu, czy belkę można zmienić później. Na tylnej belce nie ma i tak żadnej możliwości regulacji położenia kół.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ustawić przednią os da sie jak najbardziej, niestety po wymianie belki tylnej będziesz musiał powtórzyć regulacje zbieżności bo przód się ustawia względem tylu i jak później zmienisz belkę to może a nawet będzie krzywo kiera. Sama zbieżność sumaryczna będzie ok ale połówkowa będzie do bani. No i przy krzywej belce może być geometryczna oś jazdy dość sporo poza dopuszczalnym zakresem i nie wiadomo będzie jak sie może zachowywać tyłprzy ślizgiej nawierzchni.