Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90 b3 2,3 NG 88'] łącznik stabilizatora

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
borsi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 22 lip 2009, 22:45
Lokalizacja: Szczecin

[90 b3 2,3 NG 88'] łącznik stabilizatora

Post autor: borsi » 06 kwie 2012, 20:02

Witam
Posiadam łącznik stabilizatora tego typu:
Obrazek
Posiada ktoś może wiedzę na temat jak umieścić nowe gumy w stabilizatorze i w wahaczu.
Wyciągnąłem dzisiaj stare i przez 5 godzin próbowałem umieścić nowe na swoim miejscu ale za cholere nie chcą wejść.
Numer na zamienniku jest taki sam jak na oryginale więc nie ma mowy o innej części, ale te gumy są po prostu za duże. Próbowałem różnymi sposobami. Na sam koniec nawet gotowałem je żeby trochę zmiękły ale, nic z tego i w rezultacie zniszczyłem tylko dwie nowe gumy...
Proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu.

spaykee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2322
Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: spaykee » 09 maja 2012, 20:22

borsi pisze:Numer na zamienniku jest taki sam jak na oryginale więc nie ma mowy o innej części, ale te gumy są po prostu za duże.
to się nazywa jakość wykonania... Niestety zamienniki często bywają złych rozmiarów, chyba, że kupujesz renomowanych marek.
borsi pisze: Proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłu.
na smar + prasa, powinno wejść, jeśli nie, to ewentualnie nóż i ciach ciach... ;)

Kiwent
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 21 paź 2014, 17:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kiwent » 06 gru 2015, 21:23

Ktoś sobie poradził z tym problemem fachowo? Mam to samo dziś i nie wiem jak to zrobić.

[ Dodano: 2015-12-06, 21:23 ]
Sorry za double posty, ale chciałem tylko napisać jak zrobiłem. Naciąganie gumowej tulejki z dwoma grzybkami się nie sprawdziło, nasmarowałem masę smaru i ściągałem powolutku własnej roboty ściągaczem zapartym od dołu a z góry blokował tulejkę ściągając ją w dół - ten sposób nie działa nawet się w to nie bawcie. Przekroiłem tulejkę u podstawy jednego grzybka a górną tulejkę w pół. Z racji tego, że jako zamontowana z góry i z dołu jest ściśnięta przez podkładki miałem nadzieję, że nie będzie miało to wielkiego wpływu na trwałość połączenia. Po dwóch dniach jeżdżenia mogę powiedzieć, że dziaął to tak jak powinno, a jak będzie z trwałością zobaczymy. :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga