Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT 2.0 ] Luz w maglownicy.

ODPOWIEDZ
tomasz1367
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25

[B4 ABT 2.0 ] Luz w maglownicy.

Post autor: tomasz1367 » 12 sie 2009, 18:16

Witam panowie pomocy mam pytanko czy sam mogę coś zrobić w maglownicy otóż jak ruszam kołem to słychać dziwne stuksnie gdzieś na drążku który wychodzi z maglownicy i jest na nim osłona gumowa czy tam może być jakiś luz i jak go ewentualnie usunąć?

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 12 sie 2009, 22:21

sam nie zregenerujesz magla zresztą tam gdzie renegerują to oni tylko uszczelniają a luzu nie skasują ..

Awatar użytkownika
Fantomas_29
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 463
Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
Kontakt:

Post autor: Fantomas_29 » 14 sie 2009, 23:02

ja lekko dokręciłem tą śrubę na maglownicy pod serwem i luzu nie ma :]

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 18 cze 2010, 18:05

A ja mam takie pytanko. Poprzedni właściciel stwierdzając mylnie, że ma luz na maglownicy dokręcił tą śrubę do kasowania luzu. Teraz kiedy ja zrobiłem "porządek" z przegubami kulowymi nie odczuwam żadnego luzu. Jedak odnoszę wrażenie że kierownica chodzi trochę ciężko. Czy może to spowodować przedwczesne zużycie maglownicy? O ile ewentualnie mogę wykręcić tą śrubę... żeby mi się przekładnia nie rozsypała :mrgreen: (Moja wersja jest ze wspomaganiem 1.8B, PM, AKM, 1989)

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 18 cze 2010, 22:53

A mam pytanie coby dokręcić tą śrubę w maglownicy trzeba ściągać serwo? ta klapka jest w ciężko dostępnym miejscu, macie jakieś motywy by się tam dostać bez odkręcania serwa?

Awatar użytkownika
maciek12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 616
Rejestracja: 07 wrz 2007, 14:03

Post autor: maciek12 » 20 cze 2010, 09:32

M@rcus pisze:A mam pytanie coby dokręcić tą śrubę w maglownicy trzeba ściągać serwo? ta klapka jest w ciężko dostępnym miejscu, macie jakieś motywy by się tam dostać bez odkręcania serwa?
Ja w B4 2.0 dostałem się bez problemu... Wiele dokręcać/ popuszczać nietrzeba... W moim wypadku ktoś o wcześniej skręcił, że auto było czułe na każde drgnięcie... popuściłem może ze 20 stopni i jest miodzio :-)

thecochiloco001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 28 kwie 2010, 12:08
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: thecochiloco001 » 23 cze 2010, 00:22

Tomasz ale jak ryszasz kołem czy kierownica?
Umnie jak skrecam kierownice to słychac takie pyknięcie a oprócz tego jakiś luż chyba na końcówce drązka jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl