Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 Coupe] Nietypowy problem ze wspomaganiem

ODPOWIEDZ
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

[B3 Coupe] Nietypowy problem ze wspomaganiem

Post autor: arwam » 24 kwie 2014, 12:23

Witam.
mam problem ze wspomaganiem.
problem wygląda następująco:
auto odpalone, nie zależnie od obrotów silnika, kręcenie i to szybki kierownicą w lewą stronę przebiega normalnie.
natomiast jak się kręci w prawą, kierownica zaczyna stawiać opór, i nie daje się szybciej kręcić, nie zależnie od obrotów silnika z taką samą prędkością można kręcić w prawą stronę.
w poprzedniej mglownicy miałem to samo z tym że została wymieniona bo się zacząłe lać na potęgę, po wymianie jest sucho, ale problem z niejednakowym wspomaganiem został.
nie sądzę abym trafił na drugi magiel z tym samym problemem.
moje Pytanie brzmi, Czy u Was jest tak samo?
wcześniej miałem magiel jeszcze oryginalny od 2.2 KV R5 teraz mam od jakiejś R4 z B3.
nie ma problemu z siłą wspomagania, przy normalnym kręceniu podczas jazdy czy na parkingu do momentu jesli nie chcę szybko pokręcić kierownicą.
pompę wspomagania raczej bym wykluczył jej nie sprawność, bo podmieniałem jeszcze z pompą wspomagania od audi 100 C4, bo mam w domu, tam wspomaganie pracuje idealnie.
obecnie przy moim silniku jest pompa od Audi 100 C4 o numerach: 046 145 155c

jedynie co mi przychodzi do głowy że pompa możę mieć mniejszą wydajność.
ciśnienie daje prawidłowe. nie ma problemu z kręceniem na postoju, jak się dojdzie do krańca skrętu i przytrzyma, to słychać mocne obciążenie silnika, a wąż ciśnieniowy od wspomagania aż się "prostuje" zarówno na jednej jak i drugiej pompie,
jedynie co mi pasuje to to że obydie komory siłownika mają niejednakowe pojemności, i przy zbyt mało wydajnej pompie, będzie dawało ten sam efekt.
proszę o opinie posiadaczy aut ze wspomaganiem przy majątaki sam problem

[ Dodano: 2014-04-25, 16:58 ]
Problem rozwiązany, przyczyną była zbyt mała wydajność pompy, ciśnienie prawidłowe, ale za wolno tłoczyła płyn, niestety przy odpowietrzaniu pompy padła i sie zesrała olejem przez simmering

[ Dodano: 2014-05-06, 21:30 ]
przyszła Dzisiaj paczka z pompą wspomagania od Audi A4 z silnikiem V6, niestety okazuje sie że Audi B3 i B4 mają za duży cylinder, przez to, mimo że pompa daje ciśnienie prawidłowe, to niestety tłoczy płyn zbyt wolno,
dobrze sprawdza się przerobiona pompa, ale ginie wspomaganie jak się płyn nagrzeje a rozgrzewa się mocno i szybko, niestety duża wydajność, powoduje grzanie sie płynu, i trzeba będzie zastosować chłodnicę oleju.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga