Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4]Po rozgrzaniu silnika wspomaganie bardzo ciezko chodzi

ODPOWIEDZ
jakcis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 sty 2010, 11:05
Lokalizacja: kętrzyn

[b4]Po rozgrzaniu silnika wspomaganie bardzo ciezko chodzi

Post autor: jakcis » 11 sty 2010, 11:25

Witam tak jak w temacie odpale swoja audi avant 2.6 kierownica chodzi tak lekko ze jednym paluszkiem a po nagrzaniu 90 stopni wrecz dwoma rekoma i to ciezko mogl by ktos poradzic co moze byc czy to pompa czy servo czy cala maglownica

Proszę nie pisać postów kolorem żółtym.
Stosuj polskie znaki w postach.

Proszę zapoznać się z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2010, 21:33 przez jakcis, łącznie zmieniany 1 raz.

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 sty 2010, 11:37

moim zdaniem pompa a dokładnie uszczelniacze na pompie,ale moze niech koledzy sie jeszcze wypowiedza.

lukasz56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 29 lip 2009, 13:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: lukasz56 » 11 sty 2010, 19:18

U mnie było dokładnie tak samo!Jak płyn do wspomagania był zimny to kręciłem kierownicą jednym palcem a jak się tylko zagrzał to już wspomaganie ciężko chodziło.Myślałem,że to wina przekładni kierowniczej ale okazało się,że to pompa wspomagania z racji sporego przebiegu(27000tyś)się po prostu zużyła.Wymieniłem na używaną ale z pewnego zródła(120zł)i problem się rozwiązał-teraz czy zimny płyn czy zagrzany kręcę kierownicą jednym palcem! :mrgreen:

jakcis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 sty 2010, 11:05
Lokalizacja: kętrzyn

Post autor: jakcis » 11 sty 2010, 19:38

dzieki wielkie tak zrobie a niemozna zregenerowac pompy nie wyjdzie taniej i lepiej co sadzicie? i czy pasuje pompa z a4 czy a6 c4 po powinna jesli 2.6 to te same silniki

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 sty 2010, 20:02

mozna zregenerowac nawet samemu.

jakcis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 11 sty 2010, 11:05
Lokalizacja: kętrzyn

Post autor: jakcis » 11 sty 2010, 20:04

wlasnie slyszalem trzeba orinki kupic tak?

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 11 sty 2010, 20:42

tak

Mończyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 15 lut 2010, 14:34
Lokalizacja: Garwolin
Kontakt:

Post autor: Mończyk » 09 mar 2010, 21:21

Myślałem że mi lekko wspomaganie działą ale jak sie przejechałem zetorkem kolegi to tam działa 2x lżej od czego to może być zależne?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 09 mar 2010, 21:41

Od zużycia pompy wspomagania, ilości i jakości płynu...

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 11 maja 2010, 11:47

Sorki ,że się wtrącę pompe można regenerować a samą maglownicę (bo cieknie mi z niej płyn)?!
I teraz kwestia czy kupić (o ile się da) zestaw naprawczy czy dać komuś do regeneracji czy szukać używki która też nie wiadomo ile pochodzi

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 11 maja 2010, 12:50

skoti pisze:Sorki ,że się wtrącę pompe można regenerować a samą maglownicę (bo cieknie mi z niej płyn)?!
I teraz kwestia czy kupić (o ile się da) zestaw naprawczy czy dać komuś do regeneracji czy szukać używki która też nie wiadomo ile pochodzi
w dziale warsztat jest fotostory z wymiany uszczelnień maglownicy

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 12 maja 2010, 00:45

No jest ale nie widać na foto jak wymienia oring od strony tej karbowanej gumy i czy w ogóle się da to wymienić. zadałem pytanie autorowi tematu i czekam na odp

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl