Od około miesiąca mam następujący problem w Audi 90 B3, przy maksymalnym skręcaniu kierownicą w lewo słychać coś w rodzaju szumu, tarcia które też trochę czuć na kierownicy. Przy maksymalnym skręcaniu w prawo nic takiego się nie dzieje. Mechanik specjalizujący się w Audi stwierdził że to pompa wspomagania, argumentował to tym że przy maksymalnym skręcaniu w lewo i w prawo pompa "syczy" tak specyficznie "dmucha". Jak myślicie, ma rację? Jeśli tak to pojawia się moje drugie pytanie odnośnie tego czy taką pompę regenerować czy kupić nową-mam okazję taką pompę nabyć lecz ta jak i każda inna z pewnego źródła nie występuje z kołem pasowym, a "mój" mechanik twierdzi że może być problem z tym żeby to koło pasowe przełożyć, a po drugie ciężki to temat bo trzeba je naprasować itp. Jak to jest z tymi pompami, dlaczego nie występują razem z tym kołem pasowym by można było je od razu założyć do auta?
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam
